Неприятен проблем, огасна и не пали - идеи ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Неприятен проблем, огасна и не пали - идеи ?

Мнение от amd » 01 Мар 2009, 10:40

Колеги с огорчение пиша, че колата ми вчера ме предаде - както качваш баира на 4-ти километър и огаснах (на 3-та, около 2500 оборота с натиснат педал на газта) и оборотите почнаха да падат, все едно съм върнал ключа. Отбих и направих няколко бързи опита да запаля, но не ще. Не се чуха никакви звуци за громане, тропане, тракане, маслото е наред. Ще я прегледаме колата обстойно, но някой от вас ако има идея, моле нека да я сподели! Благодаря ви!

Между другото става дума за E46 320D, мотор 150к.с.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 26.02.2009
Местоположение: Пловдив

Мнение от vaskotre » 01 Мар 2009, 11:04

Не си прави експерименти да ровиш по колата най добрия вариянт е да я закараш в хубав сервиз да се закачи на тестер кажи от каде си за да те орентирам за сервиз ако не искаш да ходиш в BMW :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Мар 2009, 11:07

Не, няма да се разглабя веднага, но поне електронните неща ще ги видим - бущончета, аларма, такива неща. По принцип съм в София, но съм доста недоверчив вече към сервизи, щом се отнася до двигател.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 01 Мар 2009, 19:04

vaskotre написа:Не си прави експерименти да ровиш по колата най добрия вариянт е да я закараш в хубав сервиз да се закачи на тестер кажи от каде си за да те орентирам за сервиз ако не искаш да ходиш в BMW :D

Аз съм от Пловдив и ше съм ти благодарен да ме ориентрираш към добър сервиз независимо даи за механични семени или нешо по двигател , в който да не си удвояват тарифите само като видят БМВ а в същото време да се чудят кой болт да отвият.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Мар 2009, 19:23

Утре отивам при Дунев моторспорт на диагностика, пък да видим ще я бъде ли ;)
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Мнение от stanoi4o » 01 Мар 2009, 23:17

Колега от гнп то е нека я погледнат на диагностиката но така ми се струва ако е от гнп то мога да ти дам един телефон на едно момче от Благоевград дето ще ти я оправи на доста добра цена
BMW 320 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: Неприятен проблем, огасна и не пали - идеи ?

Мнение от plamen_hh » 01 Мар 2009, 23:24

amd написа:Колеги с огорчение пиша, че колата ми вчера ме предаде - както качваш баира на 4-ти километър и огаснах (на 3-та, около 2500 оборота с натиснат педал на газта) и оборотите почнаха да падат, все едно съм върнал ключа. Отбих и направих няколко бързи опита да запаля, но не ще. Не се чуха никакви звуци за громане, тропане, тракане, маслото е наред. Ще я прегледаме колата обстойно, но някой от вас ако има идея, моле нека да я сподели! Благодаря ви!

Между другото става дума за E46 320D, мотор 150к.с.

Да не ти е свършила нафтата :roll: тоз мотор няма гнп обаче може да ти е изпаткала тая кадето подкачва гориво виж дали идва нафта до отпред ако искаш .

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Мар 2009, 0:42

И нашата аматьорска диагностика с бащата показа, че не идва гориво явно, но в резервоара датчика отчита над 1-вата бяла стрелка (тоест по мои сметки 20-тина литра? ). Може наистина подкачваща помпа или някаква електроника по управлението на горивоподаването да е изгоряла, не знам, ще си покаже в сервиза, аз наистина не знам къде да пипам.
BMW only!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Мар 2009, 13:33

Диагностиката показва - проблемна горивна помпа, липса на достатъчно налягане за да запали мотора. На 4-ти ще я закарат в Бош сервиза, колеги моля ако имате по-добро предложение за дизел сервиз, споделете! Притеснява ме да не ме одерат много с ремонта тия от Бош :roll:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 02 Мар 2009, 14:41

100% Е изгорял електронният блок на нафтовата помпа на двигателя.На мен този проблем ми го решиха в Бош дизел(в двора на технотест) и излезе около 1500/1700 лв.В Дарукар ми взеха 150 лв. да смъкнат помпата и да я сложат.

ПС:дано да съм Ти бил полезен.Човека в Бош каза че електрониката изкарвала около 8/10 години.(ОРИГИНАЛНАТА)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 02 Мар 2009, 15:04

BMWIKTOR написа:100% Е изгорял електронният блок на нафтовата помпа на двигателя.На мен този проблем ми го решиха в Бош дизел(в двора на технотест) и излезе около 1500/1700 лв.В Дарукар ми взеха 150 лв. да смъкнат помпата и да я сложат.

ПС:дано да съм Ти бил полезен.Човека в Бош каза че електрониката изкарвала около 8/10 години.(ОРИГИНАЛНАТА)



Колега колата няма ПОМПА(ГНП), това е 150к.с и си е Дюза помпа! Както ти каза колегата Пламен виж дали ти идва гориво от гориво подкачващата помпа :idea: Дано е това ще се разминеш леко :) Успех

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Мар 2009, 15:56

И аз се надявам да е тази помпа, това всъщност е подобие на бензиновите инжекциони, така ли ? Ако е така обаче, какво е това ?

Изображение

Подкачващата помпа излиза една и съща за двата мотора (136 и 150кс), тя е 117 лева в Дару и е ОК като цена, обаче тази "high pressure pump" от чертежа е над 1600 лева, което е абсурдно :roll: За тия пари направо продавам колата или я почваме на части :roll:

редакция : Доколкото аз си го представям, подкачващата помпа дига нафтата през филтъра, от там засмуква помпата за високо налягане и пръска през дюзите - които са електронно управляеми? А самата помпа за високо налягане е хваната чрез шайба за ремък отпред ?

Утре ще проверим, като се замислих има голяма вероятност да е потопяемата, подкачваща помпа, защото не съм сменял горивния филтър, в резервоара може да е пълно с боклуци и като я настъпих здраво по баира да е засмукала боклуци и да се е задръстила/изгоряла.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: SF

Мнение от biohazard » 02 Мар 2009, 17:25

Колега колата няма ПОМПА(ГНП), това е 150к.с и си е Дюза помпа! Както ти каза колегата Пламен виж дали ти идва гориво от гориво подкачващата помпа :idea: Дано е това ще се разминеш леко :) Успех[/quote]


Нещо си се заблудил колега!Колата е комън рейл и има 2 нафтови помпи.Едната подкачва гориво от резервоара и след това е помпата която на старите дизели се води ГНП,тука не е ГнП,но пак е помпа за подаване на нафта с високо налягане.Самата помпа подава нафтата към рейката (rail),и оттам вече чрез дюзите се впръсква в цилиндрите!Просто няма как да стане номера без такава помпа!Това което може би имаш предвид е Помпа дюза,което е система на VW/Audi.Tам помпата,дюзата и разпръсквача са в едно и са на всеки цилиндър.Вместо една голяма има 4 малки помпички и така се впръква директно вече! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 02 Мар 2009, 19:50

А он си рупа ли рупа :) Ако не е това което ти казах ти подарявам моята е46ка ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от sashko*** » 02 Мар 2009, 20:21

amd написа:Утре отивам при Дунев моторспорт на диагностика, пък да видим ще я бъде ли ;)
Дунев моторспорт :shock: Колега само да кажа там не ходи ! Абсолютни аборигени- аз там съм ходил и съм крайно недоволен , Ако ходите на диагностика само ВАРИ 2000 Митко е вашият Човек !
АВТОЧАСТИ , МАСЛА , АКУМУЛАТОРИ ,НАВИГАЦИИ ,ТОП ЦЕНИ !!!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook