Трети стартер
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Познах верния отговор
Турай копче.
А и още нещо, по спомен от по предишната ми кочина - тоз кабел дето е за шалтера, е вързан и за контактния ключ и оттам се разпределя за шалтер, бензинова помпа и не помна още кво ама бая неща висат на него. В смисъл, че бая мегдан за отечки има...



А и още нещо, по спомен от по предишната ми кочина - тоз кабел дето е за шалтера, е вързан и за контактния ключ и оттам се разпределя за шалтер, бензинова помпа и не помна още кво ама бая неща висат на него. В смисъл, че бая мегдан за отечки има...
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Tano написа:Познах верния отговор![]()
![]()
Турай копче.
А и още нещо, по спомен от по предишната ми кочина - тоз кабел дето е за шалтера, е вързан и за контактния ключ и оттам се разпределя за шалтер, бензинова помпа и не помна още кво ама бая неща висат на него. В смисъл, че бая мегдан за отечки има...
Toва обяснява някои неща.. ама за по-сигурно утре ще го замеря и ще се види. Няма да се учудя, ако там няма и 10 волта



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
До колкото знам при този модел все още няма реле на стартера, затова най добрия вариант е със слагане на такова близо до стартера. Ако е инжекцион най вероятно ЛДжетроник не забравяй, че компа също има кабел към "шалтера" и не свързването му води към проблеми (това се случва ако ползваш изцяло нов кабел без да му навържеш останалите работи). Иначе по-яко копче и 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Мистерията е достойна за "Хари Потър" и "Всластелинът на пръстените"
Замерих:
1. На акумулатора има 12.78 волта
2. На на кабелчето на шалтера има 0 волта
3. На на кабелчето на шалтера има 12.78 волта при втория опит
Ха, сега деца кажете, де са му ръцете...




Замерих:
1. На акумулатора има 12.78 волта
2. На на кабелчето на шалтера има 0 волта
3. На на кабелчето на шалтера има 12.78 волта при втория опит

Ха, сега деца кажете, де са му ръцете...



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Когато контактния ключ тръгне да си заминава започва да прави както си иска или включва при различно усилие върху него. Разбира се това при условие, че с директен кабел на "шалтера" си върти нормално.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Taка.... проблема е установен! Окончателно!
Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!
Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.
Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям




Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!
Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.
Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям


- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
viper написа:Taка.... проблема е установен! Окончателно!![]()
![]()
![]()
Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!
Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.
Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям![]()

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
viper написа:Taка.... проблема е установен! Окончателно!![]()
![]()
![]()
Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!
Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.
Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям![]()
А, ся почерпиш ли една водка с кола

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани