Трети стартер

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 05 Яну 2009, 22:40

Познах верния отговор :mhihi: :mhihi: :mhihi: Турай копче.
А и още нещо, по спомен от по предишната ми кочина - тоз кабел дето е за шалтера, е вързан и за контактния ключ и оттам се разпределя за шалтер, бензинова помпа и не помна още кво ама бая неща висат на него. В смисъл, че бая мегдан за отечки има...
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Яну 2009, 1:33

Tano написа:Познах верния отговор :mhihi: :mhihi: :mhihi: Турай копче.
А и още нещо, по спомен от по предишната ми кочина - тоз кабел дето е за шалтера, е вързан и за контактния ключ и оттам се разпределя за шалтер, бензинова помпа и не помна още кво ама бая неща висат на него. В смисъл, че бая мегдан за отечки има...


Toва обяснява някои неща.. ама за по-сигурно утре ще го замеря и ще се види. Няма да се учудя, ако там няма и 10 волта :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 06 Яну 2009, 7:43

До колкото знам при този модел все още няма реле на стартера, затова най добрия вариант е със слагане на такова близо до стартера. Ако е инжекцион най вероятно ЛДжетроник не забравяй, че компа също има кабел към "шалтера" и не свързването му води към проблеми (това се случва ако ползваш изцяло нов кабел без да му навържеш останалите работи). Иначе по-яко копче и :driving:
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Яну 2009, 14:51

Мистерията е достойна за "Хари Потър" и "Всластелинът на пръстените" :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Замерих:
1. На акумулатора има 12.78 волта
2. На на кабелчето на шалтера има 0 волта
3. На на кабелчето на шалтера има 12.78 волта при втория опит :shock:

Ха, сега деца кажете, де са му ръцете... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 06 Яну 2009, 15:03

Когато контактния ключ тръгне да си заминава започва да прави както си иска или включва при различно усилие върху него. Разбира се това при условие, че с директен кабел на "шалтера" си върти нормално.
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 06 Яну 2009, 16:24

Демек, пак до ключа опират нещата :roll:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Яну 2009, 16:46

Явно да... ама сега взе да пали без грижи... но ще я сменя тая плочка, де... от е30 стават ли?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 13 Яну 2009, 15:00

Taка.... проблема е установен! Окончателно! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!

Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.

Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям :driving: :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 13 Яну 2009, 20:20

viper написа:Taка.... проблема е установен! Окончателно! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!

Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.

Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям :driving: :twisted:
:clap:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 13 Яну 2009, 20:35

браво - много добро решение :bchug:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 15 Яну 2009, 16:22

viper написа:Taка.... проблема е установен! Окончателно! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Драмата беше в контактната плочка на ключа на запалването. Нагорели контакти => голямо съпротивление => недостатъчен ток за сработването на шалтера!

Решението - едно силово реле, което управлява директно +12 от акумулатора към шалтера.

Извод - Бабата е отново на пистата и кефа отново е голям :driving: :twisted:


А, ся почерпиш ли една водка с кола :mhihi:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Яну 2009, 2:10

Ще... де шъ ходя! :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 27.02.2009

бмв

Мнение от bmw_525tds_turing » 27 Фев 2009, 10:54

;)

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook