Интересно...
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Интересно...
Искам да споделя една случка с всички които поставят или ще поставят турбокомпресор
Преди два дни автомобила който правя сега беше почти готов за тестове и аз пристъпих към тях. Започнах лекичко, отначало в движение взех да подавам повече газ, после от място и т.н. При тази кола целта ми бе да постигна надув макс 0.45. Първите резултати бяха следните:
1-ва - надува от около 3500 об с около 0.25 и при 5-6000 намаля до 0.15
2-ра същата работа
3-та вече бях на 0.45 и към 6000 падаше към 0.25
на 4-та и 5-та вече на всякави обороти държеше 0.55
...за начало добре но това не ме устройваше. След това натегнах уестгейта като си мислех че налагането на първа и втора ще се увеличи. Нищо подобно, само на 4-5та скочи извън разумните граници.
И защото не се правя на голям разбирач се обърнах за съвет към приятел от един друг морски град на около 100 км
. Та той ме светна че когато на ниски предавки надува малко а на високи превишава желаното налягане, уестгейта (външен) е с малко проходно сечение. За което му благодаря
До тук добре. Но аз исках да изпробвам колата как се държи с 0.4-0.5 и на първа и втора. След няколоко натягания(не с №10 а със шестограм
) болта свърши а резултат никакъв
Така ли
Ей ся ша видиш, викам си аз
Извадих пружината и сложих камък 22 вместо нея
. Правя проба- 0.2
и взех да гледам умно
Ами сега
...
След еднодневно мислене по въпроса намерих проблема
Тръбата от входа на турбото до разходомера е с дължина около 1м 30 см и диаметър 60мм. Колата има климатик и НЯМА друг начин да се сложи по близо мафа и филтъра. Оказа се че диаметъра от 60мм на тази дължина не е достатъчен
Махнах по-голямата част от тръбата и закачих мафа и филтъра под колата на 5 см от асфалта
. Само за проба. Резултата беше невероятен
При докрай отпусната пружина на уеста от 3000 до 7000 държи 0.5 още на първа
Просто тръбата към турбокомпресора при голяма дължина трябва да е и с доста голям диаметър
Дано написаното бъде полезно на някой

Преди два дни автомобила който правя сега беше почти готов за тестове и аз пристъпих към тях. Започнах лекичко, отначало в движение взех да подавам повече газ, после от място и т.н. При тази кола целта ми бе да постигна надув макс 0.45. Първите резултати бяха следните:
1-ва - надува от около 3500 об с около 0.25 и при 5-6000 намаля до 0.15

2-ра същата работа

3-та вече бях на 0.45 и към 6000 падаше към 0.25
на 4-та и 5-та вече на всякави обороти държеше 0.55
...за начало добре но това не ме устройваше. След това натегнах уестгейта като си мислех че налагането на първа и втора ще се увеличи. Нищо подобно, само на 4-5та скочи извън разумните граници.
И защото не се правя на голям разбирач се обърнах за съвет към приятел от един друг морски град на около 100 км













След еднодневно мислене по въпроса намерих проблема






Дано написаното бъде полезно на някой

е21 345 0-402м 12.18


мойта на всички предавки (без 4та и 5та щот вече има инцидент на по-ниските
и тия още не съм ги включвал
) достига 1 бар на около 4500, преди с по-натегнат гейт правеше 1 бар на около 3800 об. и обедняваше рязко моментално след това (без допълнителните дюзи)
сега немам търпение да оправа таа рейка и да натегна с включени допълнителни дюзи





сега немам търпение да оправа таа рейка и да натегна с включени допълнителни дюзи


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

имах веднъж подобен проблем, входната тръба се беше разместила и сечението беше сигурно 30 мм
...в резултат дигаше 1.6-1.8 а и докато ги дигне вземат та оборотите свършат и на следващата предавка па така
оттам бегом в бокса - крика- тръбата-и нещата си дойдоха на място 





Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
при мен не е имало такъв проблем с бууста ,като изключим гадния пластмасов блоу-оф който разкарах наскоро
Re: Интересно...
TOM написа:........И защото не се правя на голям разбирач се обърнах за съвет към приятел от един друг морски град на около 100 км![]()
. Та той ме светна че когато на ниски предавки надува малко а на високи превишава желаното налягане, уестгейта (външен) е с малко проходно сечение. За което му благодаря
До тук добре. .......
Ми аз за туи ти предложих първо да затапиш гейта та да видиш дали наистина е от него, все пак това е най лесното нещо което можеш да направиш за да установиш дали в него е проблема или требе да го търсиш другаде както в случая


Re: Интересно...
аз съм точно така
маф-а си е там където си е по принцип, а филтъра е направо на турбото сложен
плюс тва ако сложиш маф-а преди турбото , нали бов-а е след него и маф-а ще отчита един вуздух а бов-а ще изпуска
респективно съвсем друго количество в-х ще влиза в двг-то 


плюс тва ако сложиш маф-а преди турбото , нали бов-а е след него и маф-а ще отчита един вуздух а бов-а ще изпуска


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

landikar написа:Това момче от морето помага на всички.И аз имах незадоволителен буст на ниските предавки.Колата вървеше най-слабо на първа,а най-силно на 4-та.Сега правя по-къси и по-големи тръби на входа,а за капак слагам и външен уестгейт.И двата лоши варианти да се избегнат. Да видим какво ще стане.
Като се разприказвахме за тръби се сещам че на моята тройка тръбата от турбото до интеркоолера е 40 мм на 70 см дължина в стандартното си изпълнение. Само че при бууст 0.3


е21 345 0-402м 12.18


Добре де как няма място ... преди на 2.5 турбо на Е36-цата бях с тръби 70мм навсякъде - филтър ->турбо , турбо -> кулер , кулер -> мотор ... няма проблеми , сега на този мотор мисля да съм с навсякъде 100мм -> Е36 + С38Б38 + Голямо турбо много голямо 

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
landikar написа:А отзад как е?Каква турбина използваш?Как работи точно уестгейта?Газовете,които излизат от него не трябва да пречат на газовете от турбината.Така ще имаш по-голямо надуване.Затова се правят разни неща,ма предполагам Тони ти ги е казал.
Почти всичко е стандартно за 745i. К27, стандартен интеркоолер(около 27 на 32-33см, не се смей) който идва доста малък за обема на мотора при над 0.5 бара

е21 345 0-402м 12.18


KAMIKADZE написа:Добре де как няма място ... преди на 2.5 турбо на Е36-цата бях с тръби 70мм навсякъде - филтър ->турбо , турбо -> кулер , кулер -> мотор ... няма проблеми , сега на този мотор мисля да съм с навсякъде 100мм -> Е36 + С38Б38 + Голямо турбо много голямо
Ако можеш да събереш 100мм

е21 345 0-402м 12.18


KAMIKADZE написа:Добре де как няма място ... преди на 2.5 турбо на Е36-цата бях с тръби 70мм навсякъде - филтър ->турбо , турбо -> кулер , кулер -> мотор ... няма проблеми , сега на този мотор мисля да съм с навсякъде 100мм -> Е36 + С38Б38 + Голямо турбо много голямо
Муахахахахахахахах чисто луд си еиииииии





27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани