Интересно...
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Интересно...
Искам да споделя една случка с всички които поставят или ще поставят турбокомпресор
Преди два дни автомобила който правя сега беше почти готов за тестове и аз пристъпих към тях. Започнах лекичко, отначало в движение взех да подавам повече газ, после от място и т.н. При тази кола целта ми бе да постигна надув макс 0.45. Първите резултати бяха следните:
1-ва - надува от около 3500 об с около 0.25 и при 5-6000 намаля до 0.15
2-ра същата работа
3-та вече бях на 0.45 и към 6000 падаше към 0.25
на 4-та и 5-та вече на всякави обороти държеше 0.55
...за начало добре но това не ме устройваше. След това натегнах уестгейта като си мислех че налагането на първа и втора ще се увеличи. Нищо подобно, само на 4-5та скочи извън разумните граници.
И защото не се правя на голям разбирач се обърнах за съвет към приятел от един друг морски град на около 100 км
. Та той ме светна че когато на ниски предавки надува малко а на високи превишава желаното налягане, уестгейта (външен) е с малко проходно сечение. За което му благодаря
До тук добре. Но аз исках да изпробвам колата как се държи с 0.4-0.5 и на първа и втора. След няколоко натягания(не с №10 а със шестограм
) болта свърши а резултат никакъв
Така ли
Ей ся ша видиш, викам си аз
Извадих пружината и сложих камък 22 вместо нея
. Правя проба- 0.2
и взех да гледам умно
Ами сега
...
След еднодневно мислене по въпроса намерих проблема
Тръбата от входа на турбото до разходомера е с дължина около 1м 30 см и диаметър 60мм. Колата има климатик и НЯМА друг начин да се сложи по близо мафа и филтъра. Оказа се че диаметъра от 60мм на тази дължина не е достатъчен
Махнах по-голямата част от тръбата и закачих мафа и филтъра под колата на 5 см от асфалта
. Само за проба. Резултата беше невероятен
При докрай отпусната пружина на уеста от 3000 до 7000 държи 0.5 още на първа
Просто тръбата към турбокомпресора при голяма дължина трябва да е и с доста голям диаметър
Дано написаното бъде полезно на някой
Преди два дни автомобила който правя сега беше почти готов за тестове и аз пристъпих към тях. Започнах лекичко, отначало в движение взех да подавам повече газ, после от място и т.н. При тази кола целта ми бе да постигна надув макс 0.45. Първите резултати бяха следните:
1-ва - надува от около 3500 об с около 0.25 и при 5-6000 намаля до 0.15
2-ра същата работа
3-та вече бях на 0.45 и към 6000 падаше към 0.25
на 4-та и 5-та вече на всякави обороти държеше 0.55
...за начало добре но това не ме устройваше. След това натегнах уестгейта като си мислех че налагането на първа и втора ще се увеличи. Нищо подобно, само на 4-5та скочи извън разумните граници.
И защото не се правя на голям разбирач се обърнах за съвет към приятел от един друг морски град на около 100 км
. Та той ме светна че когато на ниски предавки надува малко а на високи превишава желаното налягане, уестгейта (външен) е с малко проходно сечение. За което му благодаря След еднодневно мислене по въпроса намерих проблема
Дано написаното бъде полезно на някой
е21 345 0-402м 12.18


мойта на всички предавки (без 4та и 5та щот вече има инцидент на по-ниските
и тия още не съм ги включвал
) достига 1 бар на около 4500, преди с по-натегнат гейт правеше 1 бар на около 3800 об. и обедняваше рязко моментално след това (без допълнителните дюзи)
сега немам търпение да оправа таа рейка и да натегна с включени допълнителни дюзи

сега немам търпение да оправа таа рейка и да натегна с включени допълнителни дюзи
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18имах веднъж подобен проблем, входната тръба се беше разместила и сечението беше сигурно 30 мм
...в резултат дигаше 1.6-1.8 а и докато ги дигне вземат та оборотите свършат и на следващата предавка па така
оттам бегом в бокса - крика- тръбата-и нещата си дойдоха на място 
Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
при мен не е имало такъв проблем с бууста ,като изключим гадния пластмасов блоу-оф който разкарах наскоро
Re: Интересно...
TOM написа:........И защото не се правя на голям разбирач се обърнах за съвет към приятел от един друг морски град на около 100 км![]()
. Та той ме светна че когато на ниски предавки надува малко а на високи превишава желаното налягане, уестгейта (външен) е с малко проходно сечение. За което му благодаря
До тук добре. .......
Ми аз за туи ти предложих първо да затапиш гейта та да видиш дали наистина е от него, все пак това е най лесното нещо което можеш да направиш за да установиш дали в него е проблема или требе да го търсиш другаде както в случая
Re: Интересно...
аз съм точно така
маф-а си е там където си е по принцип, а филтъра е направо на турбото сложен
плюс тва ако сложиш маф-а преди турбото , нали бов-а е след него и маф-а ще отчита един вуздух а бов-а ще изпуска
респективно съвсем друго количество в-х ще влиза в двг-то 
плюс тва ако сложиш маф-а преди турбото , нали бов-а е след него и маф-а ще отчита един вуздух а бов-а ще изпуска
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18landikar написа:Това момче от морето помага на всички.И аз имах незадоволителен буст на ниските предавки.Колата вървеше най-слабо на първа,а най-силно на 4-та.Сега правя по-къси и по-големи тръби на входа,а за капак слагам и външен уестгейт.И двата лоши варианти да се избегнат. Да видим какво ще стане.
Като се разприказвахме за тръби се сещам че на моята тройка тръбата от турбото до интеркоолера е 40 мм на 70 см дължина в стандартното си изпълнение. Само че при бууст 0.3
е21 345 0-402м 12.18


Добре де как няма място ... преди на 2.5 турбо на Е36-цата бях с тръби 70мм навсякъде - филтър ->турбо , турбо -> кулер , кулер -> мотор ... няма проблеми , сега на този мотор мисля да съм с навсякъде 100мм -> Е36 + С38Б38 + Голямо турбо много голямо 
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
landikar написа:А отзад как е?Каква турбина използваш?Как работи точно уестгейта?Газовете,които излизат от него не трябва да пречат на газовете от турбината.Така ще имаш по-голямо надуване.Затова се правят разни неща,ма предполагам Тони ти ги е казал.
Почти всичко е стандартно за 745i. К27, стандартен интеркоолер(около 27 на 32-33см, не се смей) който идва доста малък за обема на мотора при над 0.5 бара
е21 345 0-402м 12.18


KAMIKADZE написа:Добре де как няма място ... преди на 2.5 турбо на Е36-цата бях с тръби 70мм навсякъде - филтър ->турбо , турбо -> кулер , кулер -> мотор ... няма проблеми , сега на този мотор мисля да съм с навсякъде 100мм -> Е36 + С38Б38 + Голямо турбо много голямо
Ако можеш да събереш 100мм
е21 345 0-402м 12.18


KAMIKADZE написа:Добре де как няма място ... преди на 2.5 турбо на Е36-цата бях с тръби 70мм навсякъде - филтър ->турбо , турбо -> кулер , кулер -> мотор ... няма проблеми , сега на този мотор мисля да съм с навсякъде 100мм -> Е36 + С38Б38 + Голямо турбо много голямо
Муахахахахахахахах чисто луд си еиииииии
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

