термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 23 Фев 2009, 13:50

Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза? :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 24 Фев 2009, 2:59

baga написа:Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза? :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Говорих образно, а и в конкретния пример не съм споменавал кола ;) въпреки че по спомени, малкия термостат на BMW-то струва 50/60лв.
Последна промяна Пепинко на 24 Фев 2009, 14:08, променена общо 1 път
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 24 Фев 2009, 3:55

Пепинко написа:
baga написа:Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза? :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Говорих образно, а и в конкретния пример не съм споменавал кола ;) въпреки че по спомени, малкия термостат на BMW-то струва 50/60лв.
OFF: Иначе си прав, кризата разклати сериозно семейния ми бюджет и се наложи ипотекиране на няколкото завода, които притежавам, рефинансиране на кредита от европейската банка, пазарът на кисело зеле претърпя световен крах и акциите ми се обезцениха... Сложна е моята, остави ме :winky: :bchug:


И всичко това за един термостат :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 24 Фев 2009, 12:50

BMDrago написа:
Пепинко написа:
baga написа:Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза? :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Говорих образно, а и в конкретния пример не съм споменавал кола ;) въпреки че по спомени, малкия термостат на BMW-то струва 50/60лв.
OFF: Иначе си прав, кризата разклати сериозно семейния ми бюджет и се наложи ипотекиране на няколкото завода, които притежавам, рефинансиране на кредита от европейската банка, пазарът на кисело зеле претърпя световен крах и акциите ми се обезцениха... Сложна е моята, остави ме :winky: :bchug:


И всичко това за един термостат :shock:

Не може би заради киселото зеле :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 25 Фев 2009, 17:53

:help: :help: :help: ЗДР колеги ас сам нов зех една 46 но имам проблем незагрява големия клапан го видях каде е и ми е ясно на 100 проценнта но имам вапрос понеже виждам 4е има хора които разбират малкия клапан на егр каква функция испулнява изгорелите газове затоплят водата ли ? и ако големия клапан работи а малкия не како 6те се полу4и и за6то.благодаря предаритено :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 25 Фев 2009, 22:25

AUDI-6EFFFFFFFA написа::help: :help: :help: ЗДР колеги ас сам нов зех една 46 но имам проблем незагрява големия клапан го видях каде е и ми е ясно на 100 проценнта но имам вапрос понеже виждам 4е има хора които разбират малкия клапан на егр каква функция испулнява изгорелите газове затоплят водата ли ? и ако големия клапан работи а малкия не како 6те се полу4и и за6то.благодаря предаритено :confused:

Да, антифриза охлажда газовете, следователно се затопля. Ефекта се получава след смяна на двата. Аз първо смених малкия и не се получи нищ. При другата последователност незнам, но най-добре и двата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 26 Фев 2009, 23:31

Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 27 Фев 2009, 21:50

AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.

Не, не отиват в турбото, а отиват в колекторите, през АГР-а.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 320d Avtomatik / Touring

Мнение от magiosnik^ » 28 Фев 2009, 0:11

AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.


Колега лесно ли се сменя големия термостат ,че във Варна Карс ми искат 120 лв само за труд

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 28 Фев 2009, 1:14

magiosnik^ написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.


Колега лесно ли се сменя големия термостат ,че във Варна Карс ми искат 120 лв само за труд
:kuku: На мен ми го смениха за 25лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 28 Фев 2009, 15:41

каде ги намирате тези майстори за 25-30 лв за смяна,тука извъртях сумати телефони и под 45 лв никаде не намерих. Днес си смених големия термостат, на както и предполагах проблема ще е в малкия, зашото пак не достигам средата . Ако някой в Пловдив или кадето и да е, има добър майстор който не си удвоява тарифата като види БМВ да сподели:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 28 Фев 2009, 21:00

magiosnik^ написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.


Колега лесно ли се сменя големия термостат ,че във Варна Карс ми искат 120 лв само за труд


Здр колега да ти кажа за първия път го разглобих за 1 4ас лесно неможе да се каже но сваля се егр и малко марку4и се отка4ат и акоо има6 добар инструмент става лесно ако те интересува 6те ти обясня как се разглобява по нагледно да ти кажа понеже бех ре6ил да си правя клапана сам бес да купъвам друк излезна ми 5 лв само за масло което разяжда ражда. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 28 Фев 2009, 21:15

baga написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.

Не, не от
иват в турбото, а отиват в колекто
рите, през АГР-а.

Мерси сепак нещто немие мн ясно де тези газове идват откаде отиват вав колекторите ? сга вапроса е мн важен газовете стоплят водата ли? ИЛИ водата охлажда газовете вапроса меже да ти се стори малко тъпи4ак ама намене неми е ясно апак ми е мн интересно мерс предварително. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 28 Фев 2009, 21:27

baga написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.

Не, не отиват в турбото, а отиват в колекторите, през АГР-а.

ЗДР БАГА зна4и незная как си остановил 4е само големия клапан ни6то нестава си4ко 6те си стане само4е 6те загреее много побавно понеже малкия клапан няма да пуска допалнително загрятия антифриз вав системата поне ас така мисля де.да ти кажа малкия клапан си го свалих мн е лесно и го разглобих на основни 4асти останових го 4е работи.но и да не пак 6те стане.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 28 Фев 2009, 21:54

Само за инфо:големият 75лв. в Ауто+.На Берг оригинален.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook