термостат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
baga написа:Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза?![]()
![]()
Говорих образно, а и в конкретния пример не съм споменавал кола

Последна промяна Пепинко на 24 Фев 2009, 14:08, променена общо 1 път

Realize..
Real eyes..
Real lies..
Пепинко написа:baga написа:Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза?![]()
![]()
Говорих образно, а и в конкретния пример не съм споменавал колавъпреки че по спомени, малкия термостат на BMW-то струва 50/60лв.
OFF: Иначе си прав, кризата разклати сериозно семейния ми бюджет и се наложи ипотекиране на няколкото завода, които притежавам, рефинансиране на кредита от европейската банка, пазарът на кисело зеле претърпя световен крах и акциите ми се обезцениха... Сложна е моята, остави ме![]()
И всичко това за един термостат

BMDrago написа:Пепинко написа:baga написа:Алооо, колегата с бензинката, 160лв са двата + 30-40лв смяна = 200 Ти не знаеш ли, че има криза?![]()
![]()
Говорих образно, а и в конкретния пример не съм споменавал колавъпреки че по спомени, малкия термостат на BMW-то струва 50/60лв.
OFF: Иначе си прав, кризата разклати сериозно семейния ми бюджет и се наложи ипотекиране на няколкото завода, които притежавам, рефинансиране на кредита от европейската банка, пазарът на кисело зеле претърпя световен крах и акциите ми се обезцениха... Сложна е моята, остави ме![]()
И всичко това за един термостат
Не може би заради киселото зеле

- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет




- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
AUDI-6EFFFFFFFA написа::help:![]()
ЗДР колеги ас сам нов зех една 46 но имам проблем незагрява големия клапан го видях каде е и ми е ясно на 100 проценнта но имам вапрос понеже виждам 4е има хора които разбират малкия клапан на егр каква функция испулнява изгорелите газове затоплят водата ли ? и ако големия клапан работи а малкия не како 6те се полу4и и за6то.благодаря предаритено
Да, антифриза охлажда газовете, следователно се затопля. Ефекта се получава след смяна на двата. Аз първо смених малкия и не се получи нищ. При другата последователност незнам, но най-добре и двата.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
Не, не отиват в турбото, а отиват в колекторите, през АГР-а.
- magiosnik^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d Avtomatik / Touring
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
Колега лесно ли се сменя големия термостат ,че във Варна Карс ми искат 120 лв само за труд
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
magiosnik^ написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
Колега лесно ли се сменя големия термостат ,че във Варна Карс ми искат 120 лв само за труд

- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
каде ги намирате тези майстори за 25-30 лв за смяна,тука извъртях сумати телефони и под 45 лв никаде не намерих. Днес си смених големия термостат, на както и предполагах проблема ще е в малкия, зашото пак не достигам средата . Ако някой в Пловдив или кадето и да е, има добър майстор който не си удвоява тарифата като види БМВ да сподели:)
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
magiosnik^ написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
Колега лесно ли се сменя големия термостат ,че във Варна Карс ми искат 120 лв само за труд
Здр колега да ти кажа за първия път го разглобих за 1 4ас лесно неможе да се каже но сваля се егр и малко марку4и се отка4ат и акоо има6 добар инструмент става лесно ако те интересува 6те ти обясня как се разглобява по нагледно да ти кажа понеже бех ре6ил да си правя клапана сам бес да купъвам друк излезна ми 5 лв само за масло което разяжда ражда.

- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
baga написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
Не, не от
иват в турбото, а отиват в колекто
рите, през АГР-а.
Мерси сепак нещто немие мн ясно де тези газове идват откаде отиват вав колекторите ? сга вапроса е мн важен газовете стоплят водата ли? ИЛИ водата охлажда газовете вапроса меже да ти се стори малко тъпи4ак ама намене неми е ясно апак ми е мн интересно мерс предварително.

- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
baga написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Мерси за савета но за6то трябва тези газове да се охлаждат? е вапроса и като се охладят каде отиват в турбото ли? да ви кайа разглобих го и останожих 4е когато е студена колата трябва като духа6 прес него много леки4ко да пропуска в едната посока тои бе6е наред. оба4е големия се беха с4упили едни пласмасожи скоби за да икономи6а некои лев в тая криза ремонтирах си го сам мн е лесно пробвах го у нас в една тенжера на колко градоса отваря бе6е на 83 сглобих го и сега е перфекно на средата стои дори и на далаг път не пада под средата.но сепак малкия клапан си остава за мене ЗАГАТКА.
Не, не отиват в турбото, а отиват в колекторите, през АГР-а.
ЗДР БАГА зна4и незная как си остановил 4е само големия клапан ни6то нестава си4ко 6те си стане само4е 6те загреее много побавно понеже малкия клапан няма да пуска допалнително загрятия антифриз вав системата поне ас така мисля де.да ти кажа малкия клапан си го свалих мн е лесно и го разглобих на основни 4асти останових го 4е работи.но и да не пак 6те стане.
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани