m10b20

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 16 Фев 2009, 19:53

колега то4но така е с аванса но мотора си е м10б20 и главата си е м10б20 само 4е с големия клапан. оба4е делкото не сам сигурен 6тото като го зимах бе6е разглобен, сигурно е от там проблема. мерси много.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Фев 2009, 22:12

nikola_gargov написа:колега то4но така е с аванса но мотора си е м10б20 и главата си е м10б20 само 4е с големия клапан. оба4е делкото не сам сигурен 6тото като го зимах бе6е разглобен, сигурно е от там проблема. мерси много.


Молиф :) Свали капачката на делкото и виж в коя посока се върти. Принципа е следния:
1. Ако се върти по посока на часовниковата стрелка, то значи е от стария тип (чукче и наковалня).
2. Ако се върти обратно на часовниковата стрелка, значи е от новия тип.

Tи си с Е30, а всички те са от новия тип - с електронно запалване. Следователно, при вариант 1 ще трябва да смениш разпределителния вал. Ако е вариант 2.... там е далеч по тегаво, защото могат да бъдат много причините :mhihi:

П.П. С какво ще се храни звяра - К/Л джетроник или някакви карбове?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 17 Фев 2009, 14:49

6те пробвам дано има ефект за6тото имам два комплекта дросели "стромберг" за м10 мотора 4е като нагласим двигателя да ги сложа и да видя какав 6те е ефекта с тях. ОЩЕ ВЕДНАЖ БЛАГОДАРЯ ;)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Фев 2009, 16:45

Tърси плочки за газ! Стават от Волво и Мерц. Разход на бенз под 20/100 не може да направиш с тез карбове. Пак личен опит :uups:

Едит: Смени и пружините на вилката - стават от Лада, че в краката ще заприличаш на щангист - тежка категория :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 18 Фев 2009, 23:51

от личен опит как е варви ли? :?:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Фев 2009, 17:01

Ами... до като беше със Стромбергите - не можех да потегля плавно :D Предполагам заради твърдите пружини на дроселите :mrgreen: След това, като сложих кофти карбуратор - във високите се задъхваше. Като цяло е кеф, но истината е една хубава инжекция - и то Л-Джетроник ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 21 Фев 2009, 11:43

колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0. :uups:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 21 Фев 2009, 18:23

nikola_gargov написа:колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0. :uups:


Е, значи си направил моята глупост :winky:
Сега:
1. Надигни мотора и извади стария разпределителен вал;
2. Сложи вала от от M10В18-ковата глава (не се притеснявай - пасват идеално);
3. Сложи оригиналното делко с оригиналното зъбно колело (от М1В18-ката)
4. Не се оливай с предварението - започне ли да детонира му върни 2-3 градуса;
5. Ела да ги пробваме с бабата :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 22 Фев 2009, 16:04

мерси много колега за помноща. толкова време се 4удя какво става с този мотор :) :) :)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 23 Фев 2009, 20:56

viper написа:
nikola_gargov написа:колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0. :uups:


Е, значи си направил моята глупост :winky:
Сега:
1. Надигни мотора и извади стария разпределителен вал;
2. Сложи вала от от M10В18-ковата глава (не се притеснявай - пасват идеално);
3. Сложи оригиналното делко с оригиналното зъбно колело (от М1В18-ката)
4. Не се оливай с предварението - започне ли да детонира му върни 2-3 градуса;
5. Ела да ги пробваме с бабата :twisted:



:mrgreen: Ще ме побъркаш от смях, бе Бобии. Тази ако стане като твоята, бабичката няма никакви шансове. Сигурен съм, че го знаеш и съм сигурен че е за спорта, ей тъй :yes:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 23 Фев 2009, 22:06

rado_rf написа:
viper написа:
nikola_gargov написа:колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0. :uups:


Е, значи си направил моята глупост :winky:
Сега:
1. Надигни мотора и извади стария разпределителен вал;
2. Сложи вала от от M10В18-ковата глава (не се притеснявай - пасват идеално);
3. Сложи оригиналното делко с оригиналното зъбно колело (от М1В18-ката)
4. Не се оливай с предварението - започне ли да детонира му върни 2-3 градуса;
5. Ела да ги пробваме с бабата :twisted:



:mrgreen: Ще ме побъркаш от смях, бе Бобии. Тази ако стане като твоята, бабичката няма никакви шансове. Сигурен съм, че го знаеш и съм сигурен че е за спорта, ей тъй :yes:



:driving: Бабичката РУЛЗЗЗЗЗЗЗЗ :twisted:
Обаче, ако този М10 стане читаво, то бая ще има да се сътезаваме :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от nikola_gargov » 25 Фев 2009, 3:14

колеги а дано да стане 4е да се састезаваме ина4е за какво ми е да стои само като антика "бумера". хварлил сам 500-600л :winky: в по него. трябва да стане 4итав

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Мнение от Egoist » 11 Апр 2009, 20:30

вала мойе да го извадиш и без да надигаш двигателя само махаш радиатора и става аз бадих паразитните валове да сменям кобилиците на м10б18 само махнах радиатора :)
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook