m10b20
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
колега то4но така е с аванса но мотора си е м10б20 и главата си е м10б20 само 4е с големия клапан. оба4е делкото не сам сигурен 6тото като го зимах бе6е разглобен, сигурно е от там проблема. мерси много.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
nikola_gargov написа:колега то4но така е с аванса но мотора си е м10б20 и главата си е м10б20 само 4е с големия клапан. оба4е делкото не сам сигурен 6тото като го зимах бе6е разглобен, сигурно е от там проблема. мерси много.
Молиф

1. Ако се върти по посока на часовниковата стрелка, то значи е от стария тип (чукче и наковалня).
2. Ако се върти обратно на часовниковата стрелка, значи е от новия тип.
Tи си с Е30, а всички те са от новия тип - с електронно запалване. Следователно, при вариант 1 ще трябва да смениш разпределителния вал. Ако е вариант 2.... там е далеч по тегаво, защото могат да бъдат много причините

П.П. С какво ще се храни звяра - К/Л джетроник или някакви карбове?
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
6те пробвам дано има ефект за6тото имам два комплекта дросели "стромберг" за м10 мотора 4е като нагласим двигателя да ги сложа и да видя какав 6те е ефекта с тях. ОЩЕ ВЕДНАЖ БЛАГОДАРЯ 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Tърси плочки за газ! Стават от Волво и Мерц. Разход на бенз под 20/100 не може да направиш с тез карбове. Пак личен опит
Едит: Смени и пружините на вилката - стават от Лада, че в краката ще заприличаш на щангист - тежка категория

Едит: Смени и пружините на вилката - стават от Лада, че в краката ще заприличаш на щангист - тежка категория

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Ами... до като беше със Стромбергите - не можех да потегля плавно
Предполагам заради твърдите пружини на дроселите
След това, като сложих кофти карбуратор - във високите се задъхваше. Като цяло е кеф, но истината е една хубава инжекция - и то Л-Джетроник 



- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0. 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
nikola_gargov написа:колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0.
Е, значи си направил моята глупост

Сега:
1. Надигни мотора и извади стария разпределителен вал;
2. Сложи вала от от M10В18-ковата глава (не се притеснявай - пасват идеално);
3. Сложи оригиналното делко с оригиналното зъбно колело (от М1В18-ката)
4. Не се оливай с предварението - започне ли да детонира му върни 2-3 градуса;
5. Ела да ги пробваме с бабата

viper написа:nikola_gargov написа:колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0.
Е, значи си направил моята глупост![]()
Сега:
1. Надигни мотора и извади стария разпределителен вал;
2. Сложи вала от от M10В18-ковата глава (не се притеснявай - пасват идеално);
3. Сложи оригиналното делко с оригиналното зъбно колело (от М1В18-ката)
4. Не се оливай с предварението - започне ли да детонира му върни 2-3 градуса;
5. Ела да ги пробваме с бабата


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
rado_rf написа:viper написа:nikola_gargov написа:колега делкото ми е с електронно и варти на обратно. делкото ми е от 1.8 но сам сменял долната ролка с обратни запци, за да паснат с този на 2.0 да не от там да идва проблема. по главата вси4ко си е оригинално от 2.0.
Е, значи си направил моята глупост![]()
Сега:
1. Надигни мотора и извади стария разпределителен вал;
2. Сложи вала от от M10В18-ковата глава (не се притеснявай - пасват идеално);
3. Сложи оригиналното делко с оригиналното зъбно колело (от М1В18-ката)
4. Не се оливай с предварението - започне ли да детонира му върни 2-3 градуса;
5. Ела да ги пробваме с бабата
Ще ме побъркаш от смях, бе Бобии. Тази ако стане като твоята, бабичката няма никакви шансове. Сигурен съм, че го знаеш и съм сигурен че е за спорта, ей тъй


Обаче, ако този М10 стане читаво, то бая ще има да се сътезаваме

- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
колеги а дано да стане 4е да се састезаваме ина4е за какво ми е да стои само като антика "бумера". хварлил сам 500-600л
в по него. трябва да стане 4итав

- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
вала мойе да го извадиш и без да надигаш двигателя само махаш радиатора и става аз бадих паразитните валове да сменям кобилиците на м10б18 само махнах радиатора 

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани