М43Б16

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

М43Б16

Мнение от taba4ko » 23 Фев 2009, 19:33

привет колеги. от няколко дена насам забелязвам, че колата ми започна да работи доста неравномерно на ниски обороти и да претриса все едно ще закасне. предполагам че е моторчето за празен ход, но не знам каде се намира нито как изглежда. ако можете да ме упътите каде и какво да гледам и има ли начин да се отремонтира или трябва задължително да се смени с ново?.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: варна
Детайли за колата: 318i m43,97г.

Мнение от yuzie » 23 Фев 2009, 19:42

M43 само смяна с ново

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 23 Фев 2009, 19:55

И аз така мисля,че не подлежи на ултра звук :roll:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 23 Фев 2009, 20:04

в една подобна тема на друг колега се споменава, че ако е след 95-та не може да се цисти. моят двг е 94-та а и въпростана тема е за 18-ка (която така и не разбрах дали е М43 или М42) а аз съм с 16-ка. все пак ако ми и кажете каде се намира моторчето няма да е лошо :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 23 Фев 2009, 20:08

yuzie написа:M43 само смяна с ново

еее как ве мойто го промих хубаво с спрей за карбуратори сега е наред
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 23 Фев 2009, 20:45

mihal написа:
yuzie написа:M43 само смяна с ново

еее как ве мойто го промих хубаво с спрей за карбуратори сега е наред

става така номера така ли?
аз не знам какво представлява нито каде да го търся. в реал оем има подробни схемино като не знам за какво да гледам......нищо не върша така...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

жгт

Мнение от Makarov 2 » 23 Фев 2009, 20:56

Може и ламда сондата да ти е свършила,клапан за картерни газове и един куп неща.Започвай едно по едно да ги изключваш!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 23 Фев 2009, 22:13

Колега като незнаеш къде се намира и какво представлява съвета ми е да я закараш на някой който разбира от тия неща... Както каза и колегата Makarov 2 може да е от много неща....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: жгт

Мнение от taba4ko » 23 Фев 2009, 22:31

Makarov 2 написа:Може и ламда сондата да ти е свършила,клапан за картерни газове и един куп неща.Започвай едно по едно да ги изключваш!!!

със сигурност клапана за картерните газове не е проблема, работи преди месец му смених маркуча за въпросните изпарения. колкото за ламдата едва ли е и тя, защото разхода на гориво не се е покачил изобщо. дебитомера пък го следя редовно да не е зацапан заради спортния филтър, който се почиства редовно.....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: .

Мнение от taba4ko » 23 Фев 2009, 22:36

BaHka написа:Колега като незнаеш къде се намира и какво представлява съвета ми е да я закараш на някой който разбира от тия неща... Както каза и колегата Makarov 2 може да е от много неща....

последния майстор на който я водих ми каза че е за смяна клапана за картерните газове. това става преди този проблем с оборотите. само че изобщо човека не погледна и не видя че маркуча се е сцепил от задната си страна и маслените пари ми зацапват купето но както и да е. явно толкова е бил и майстор щом си реших проблема само с един маркуч..... а клапане струва майка си и баща си в сравнеие с него....
иначе прав си, че ще трябв а да я диагностицирам все някога....
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Re: М43Б16

Мнение от MOGY » 23 Фев 2009, 23:45

taba4ko написа:привет колеги. от няколко дена насам забелязвам, че колата ми започна да работи доста неравномерно на ниски обороти и да претриса все едно ще закасне. предполагам че е моторчето за празен ход, но не знам каде се намира нито как изглежда. ако можете да ме упътите каде и какво да гледам и има ли начин да се отремонтира или трябва задължително да се смени с ново?.


Ето как изглежда Изображение към него са свързани и двата маркуча на снимката,ако те са напукани също може да имаш ядове,огледаи ги добре!
Намира се под горния всмук.колектор(мн. кофти място,трудно за бъркане)
Изображение
Мисля че ако свалиш дроселовата клапа
ще може да бръкнеш отстрани.
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 24 Фев 2009, 10:31

благодаря колега. ще проверя маркучите и ако не успея сам да се справя с демонтажа вече отивам на сервиз. :yes: :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 24 Фев 2009, 10:44

аз свалих и горния колектор
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 24 Фев 2009, 10:59

Луд ли си колектор ще сваляш. Трабва ти по тънка :gay: ръчичка. Аз моето като го почиствах го извадих без за разглобявам нищо. А как го почистих ли? Със спрей за развиване. :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 11.05.2008
Местоположение: Съединените Врачански Щати
Кара: e36 316i m43 coupe
Мечтае да кара: e36 M3 EVO
Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!

Мнение от horsepower » 24 Фев 2009, 12:26

:confused: Здравеите колеги, и аз притежавам 316-иска и наистина проблема може да ти идва от всякаде! Примерно и на мен понякога като задържа на около 2000 оборота има леко притръсване на двигателя, ходих на диаогностика и се оказа че само един датчик на детонация, които се намира на нивото на коленовия вал поне така ми казаха от ляво или отдясно на блока да го търся изобщо не работеше. Което причинява не добрата работа на двигателя но така и още не съм го изнамерил и не съм го сменил :) бягаи и на диаогностика братле тия автомобили са бъкани с датчици :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook