Мнение за автомобил (обява).
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Venko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
Мнение за автомобил (обява).
Здравейте колеги. Първо искам да се извиня на екипа на форума ако с тази тема нарушавам някое от правилата.
Въпросът ми е свързан с долупосочената обява за продажба на BMW:
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Понеже сте си цяла гилдия мисля, че е възможно някой да има наблюдения в/у автомобила. Аз съм неук по отношение на автомобили и за това питам вас.
Благодаря.
Въпросът ми е свързан с долупосочената обява за продажба на BMW:
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Понеже сте си цяла гилдия мисля, че е възможно някой да има наблюдения в/у автомобила. Аз съм неук по отношение на автомобили и за това питам вас.
Благодаря.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Аз ако бях го взимах,но не забравяй да минеш през някой майстор да го погледне,номера,двигател,ходова част и тн
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Не изглежда зле (ако си привърженик на кабриолет, аз не съм).... Тая кола ми се струва че държи ниски обороти , ако погледнеш снимката на купето вътре се вижда , че оборотомера е в зоната на много ниските обороти (може и да греша , но така ми се струва от това ,което виждам на снимката).
- nafurfory
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
аз за 6700 ти давам моито комби е с бежова кожа същия мотор само дето върви малко пове4е




NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE


- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
видях го скоро на живо Кабриолета... Паркиран беше пред един супермаркет и добре го огледах...Изглежда много поддържан и стегнат... Като го гледаш обаче си вземи някой, който поназнайва от двигатели, шумове разни, потенциални проблеми... закарай я и на майстор ако трябва...
Но на първо четене, поне според моето скромно женско мнение, колата е ... страхотна

Но на първо четене, поне според моето скромно женско мнение, колата е ... страхотна


Последна промяна Apassionata на 23 Фев 2009, 21:51, променена общо 1 път
metodi80 написа:Не изглежда зле (ако си привърженик на кабриолет, аз не съм).... Тая кола ми се струва че държи ниски обороти , ако погледнеш снимката на купето вътре се вижда , че оборотомера е в зоната на много ниските обороти (може и да греша , но така ми се струва от това ,което виждам на снимката).
Колега, недей така, ще вземе да объркаш някой - все пак е 320 (не 318) -
m52 държи точно 650-750 оборота в минута, точно там трябва да е стрелката. Перфектни са оборотите.
v_p_m написа:мое мнение се пак колата е с ехтри фарове джанти ел мел клима и тн. НО се пак 96 год. кола на 13 години за 8500 малко мно6ко мисе вижда тя слет 2-3 год и ръждата 6е я надуе
Колега, ти сериозно ли мислиш, че всяко е36 около 93-94 например го мъчи ръжда ? В грешка си (не говорим за опел, където твърдението ти важи с пълна сила).
Ако досега не е ръждясало значи да няма място за притеснения (ако се поддържа нормално).
Освен това колата е кабриолет, а те винаги са с по 1500-2000 по-скъпи от останалите модификации.
Все пак кабриолета си е кабриолет, страхотна гъзария е (аз не съм привърженик и не бих си купил кабрио, но разбирам хората, които умират за кабриолети, т.е. въпрос на вкус е), та и цената горе-долу я бива (естествено има как да е по-ниска, но все пак колата има всичко необходимо - М пакет + огледала, изглеждащ добре кожен салон, 17 готини джанти, подлакътник, трилъчев волан и т.н. - все неща които иначе си излизат цифра като тръгнеш да ги слагаш).
- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
колата има идеална цена все пак такава самоче Е46 не можеш да намериш под 15000 и то 2000 година, а тази е 4 години по стара и почти двойно по-евтина така че цената е перфектна на фона на външния вид, вече трябва да видиш колко ощте ще дадеш за неминуемите ремонти след покупката. но ако можеш да си го позволиш вземай.
един въпрос?---този гюрук създава ли големи проблеми по принцип-механизми, покритие, и т.н. че аз съм се навил за същата ама Е46 след година две?
един въпрос?---този гюрук създава ли големи проблеми по принцип-механизми, покритие, и т.н. че аз съм се навил за същата ама Е46 след година две?
PeReZ написа:metodi80 написа:Не изглежда зле (ако си привърженик на кабриолет, аз не съм).... Тая кола ми се струва че държи ниски обороти , ако погледнеш снимката на купето вътре се вижда , че оборотомера е в зоната на много ниските обороти (може и да греша , но така ми се струва от това ,което виждам на снимката).
Колега, недей така, ще вземе да объркаш някой - все пак е 320 (не 318) -
m52 държи точно 650-750 оборота в минута, точно там трябва да е стрелката. Перфектни са оборотите.v_p_m написа:мое мнение се пак колата е с ехтри фарове джанти ел мел клима и тн. НО се пак 96 год. кола на 13 години за 8500 малко мно6ко мисе вижда тя слет 2-3 год и ръждата 6е я надуе
Колега, ти сериозно ли мислиш, че всяко е36 около 93-94 например го мъчи ръжда ? В грешка си (не говорим за опел, където твърдението ти важи с пълна сила).
Ако досега не е ръждясало значи да няма място за притеснения (ако се поддържа нормално).
Освен това колата е кабриолет, а те винаги са с по 1500-2000 по-скъпи от останалите модификации.
Все пак кабриолета си е кабриолет, страхотна гъзария е (аз не съм привърженик и не бих си купил кабрио, но разбирам хората, които умират за кабриолети, т.е. въпрос на вкус е), та и цената горе-долу я бива (естествено има как да е по-ниска, но все пак колата има всичко необходимо - М пакет + огледала, изглеждащ добре кожен салон, 17 готини джанти, подлакътник, трилъчев волан и т.н. - все неща които иначе си излизат цифра като тръгнеш да ги слагаш).
съгласен сам за пове4ето работи и не мисля 4е 93-94 ги мъ4и ръжда се пак това са доказали се спорет мен купета мн 6е ми е интересн о да видя дали тези дето ся са на по 5-6 години 6е са в такова състояние като на6те на 15 ся кагато и те станат на по 15 години 6тото имам 4ъството 4е колкото по нови ги праят толкова по лемави са откъм ламарини добре 4е слагат пове4е пластмаси и подобни материяли

а за по горното ми исказване имах предвид 4е е по добре по нова без ехтри

- Venko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
Благодаря на все един от вас за мнението. Колата има козметични забележки по интериора и гюрука. Колебанието ми е м/у горепосочената обява и тази :
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Преимуществата на първата са, че колата е визуално страхотна, като звук и страхотна, по-мощна е и въобще километърчето, което се возих в нея едва ли ще забравя някога.
При втората кола преимуществата са, че няма никакви интериорни или екстериорни забележки, също така двигател, съединител и ск. лост ми се сториха добри (за лоста имам предвид, че немаше вибрации).
Недостатъците на първата са, че дърпа повечко гориво, а в София е трудно да използваш капацитета на тоя звер. Задното "стъкло" на гюрука е с малък разрез. Кожата е напукана на места. Мааааааааааалко ръждица има по предния капак над десния фар. Също малко работа има по подкалниците и предната броня.
Недостатъците на втората е, че е по-слабичка и този цвят направо ме убива.
Към 5ти март ще имам нужната сума за една от 2те и съм се видел у приключение с избора.
Благодаря ви пак за мненията.
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Преимуществата на първата са, че колата е визуално страхотна, като звук и страхотна, по-мощна е и въобще километърчето, което се возих в нея едва ли ще забравя някога.
При втората кола преимуществата са, че няма никакви интериорни или екстериорни забележки, също така двигател, съединител и ск. лост ми се сториха добри (за лоста имам предвид, че немаше вибрации).
Недостатъците на първата са, че дърпа повечко гориво, а в София е трудно да използваш капацитета на тоя звер. Задното "стъкло" на гюрука е с малък разрез. Кожата е напукана на места. Мааааааааааалко ръждица има по предния капак над десния фар. Също малко работа има по подкалниците и предната броня.
Недостатъците на втората е, че е по-слабичка и този цвят направо ме убива.
Към 5ти март ще имам нужната сума за една от 2те и съм се видел у приключение с избора.
Благодаря ви пак за мненията.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
z3soon написа:Благодаря на все един от вас за мнението. Колата има козметични забележки по интериора и гюрука. Колебанието ми е м/у горепосочената обява и тази :
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Преимуществата на първата са, че колата е визуално страхотна, като звук и страхотна, по-мощна е и въобще километърчето, което се возих в нея едва ли ще забравя някога.
При втората кола преимуществата са, че няма никакви интериорни или екстериорни забележки, също така двигател, съединител и ск. лост ми се сториха добри (за лоста имам предвид, че немаше вибрации).
Недостатъците на първата са, че дърпа повечко гориво, а в София е трудно да използваш капацитета на тоя звер. Задното "стъкло" на гюрука е с малък разрез. Кожата е напукана на места. Мааааааааааалко ръждица има по предния капак над десния фар. Също малко работа има по подкалниците и предната броня.
Недостатъците на втората е, че е по-слабичка и този цвят направо ме убива.
Към 5ти март ще имам нужната сума за една от 2те и съм се видел у приключение с избора.
Благодаря ви пак за мненията.
Здрасти, ти гледа червения кабриолет в младост нали?


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
За мен 18 -ката изглежда в пъти по-добре. Двайската е лек пернишки тунинг и изглежда ебати измъчената. Ако ти е малка 18-ката по-добре си търси друга кола. няма нужда да се хвърляш на първите коли които видиш. Поогледай, попрочети това онова и тогава 

Тази 320-ка я гледам всеки ден на ОМВ-то при Кат,там обядвам доста често и постоянно ми седи пред очите.Хваща окото,но в момента ми се струва доста занемарена,имайки в предвид,че стои на това ОМВ под козирката вече сигурно месец,поне да я беше измил колегата да има вид.От толко зяпане бих казал че има забележки тук-там,но мисля че ако е в добро състояние може да се поправят
Аз бих избрал 320-ката щото вече ми се кара шестак
Аз бих избрал 320-ката щото вече ми се кара шестак

44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани