Истина ли е това за газовия инжекцион?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
jekichan написа:Благодаря ви колеги бяхте много изчерпателни и явно ще си оставя колата така както си е.
Освен всички други кофти ефекти при палене директно на газ,ще береш ядове и с мембраната на изпарителя!Остави си го,както е направен!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
PeReZ написа:liloff, днес вече за втори път почвам да пиша мнение и като погледна преди да го пусна гледам, че си го написал вече :-)
Определно съм на твоето мнение и смея да твърдя, че ако има автомобили подходящи за газова система, то един от тях е БМВ и твърдението, че на БМВ газта не му понася е затвърдено от хора, които или не са с качествена система или не си поддържат колата както трябва... Като здравина, надеждност и производителност (ефективност) БМВ е един от най-подходящите автомобили. И твърдението че БМВ двигателите са капризни не е особено правдоподобно, просто си искат внимателно отношение и поддръжка, за да бъдат перфектни (...излишни датчици няма).
Nikito_nn, с инжекцион ли си (а тримата ти познати) ? Ако да с какви сте ?
Да допълня само колегите PeReZ и liloff че дори и с обикновенна уредба , монтирана грамотно колата няма проблем , естествено инжекциона е по-добър , и друго което е важно за гъзарите - може да се направи да върви повече отколкото на бензин...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: оажгт
Нямаше какво да напишеш и викаш просто да си напишеш нещо ли?Makarov 2 написа:По добре карай на бензин!!!!Ако по важен е разхода отколкото вървежа-купи си опел!!!!!!!!


Радвам се, че има и други хора, които споделят моето мнение, и са чели тук там. Наистина М42, М43 и М44 са изключително подходящи за газ (говорим за самите мотори). Леглата на клапаните им не прегарят (или поне така казват много LPG-user-и по света.) Лошото на обикновената газ е ясно. Малко вреди на бензиновите дюзи и дебитомера не се знае кога ще бъде изкиханPeReZ написа:liloff, днес вече за втори път почвам да пиша мнение и като погледна преди да го пусна гледам, че си го написал вече :-)


Абе то че може... може! Ама не знам доколко често е успешно. Моята я настроихме да върви точно както на бенз. Резултата е 1л. отгоре газ спрямо бенз. /100км.vladiverm написа:...и друго което е важно за гъзарите - може да се направи да върви повече отколкото на бензин...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: оажгт
Makarov 2 написа:По добре карай на бензин!!!!Ако по важен е разхода отколкото вървежа-купи си опел!!!!!!!!
Верно ли ?!
Да допълня само колегите PeReZ и liloff че дори и с обикновенна уредба , монтирана грамотно колата няма проблем , естествено инжекциона е по-добър , и друго което е важно за гъзарите - може да се направи да върви повече отколкото на бензин...
Клега vladiverm Прав си,ама тогава разхода на газ се повишава и ще се прокраднат мнения от сорта "е за к'во ми е тая газ"..За мен най-оптималния вариант е колата да харчи с една идея повече отколкото на бензин,но разликата във вървежа да е минимална...Поне аз съм заложил на такава настройка на газовото ЕКУ...



- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Аз също имам позитивни отзиви за ГИ!
Тъй като се отвори тема за ГИ,бих искал да ви питам за един проблем с превключването от бензин на газ,който не го прави винаги(в случай на студено време)!Та като си загрее колата автоматично си прехвърля на газ,но има моменти в които колата глъхне(смисъл че като давам газ все едно няма гориво,а ако успея да стигна над 4000RPM,то тогава се оправя...)
Тъй като се отвори тема за ГИ,бих искал да ви питам за един проблем с превключването от бензин на газ,който не го прави винаги(в случай на студено време)!Та като си загрее колата автоматично си прехвърля на газ,но има моменти в които колата глъхне(смисъл че като давам газ все едно няма гориво,а ако успея да стигна над 4000RPM,то тогава се оправя...)
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
А някой ми беше споменал,че може да го прави от филтъра на газовата уредба!Дали е възможно и къде е този филтър?!
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Nikito_nn написа:...Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема...



- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Тонката написа:Аз също имам позитивни отзиви за ГИ!
Тъй като се отвори тема за ГИ,бих искал да ви питам за един проблем с превключването от бензин на газ,който не го прави винаги(в случай на студено време)!Та като си загрее колата автоматично си прехвърля на газ,но има моменти в които колата глъхне(смисъл че като давам газ все едно няма гориво,а ако успея да стигна над 4000RPM,то тогава се оправя...)
и аз съм с ГИ и вече 10к км НЯМА ЯДОВЕ, перфектен вървеж и разход, паля на бензин ВИНАГИ и чак след излизане от синия сектор се прехвърля(дори чак на първата бяла чертичка)
А що се отнася до проблема ти мисля и при мен го прави това заглъхване и моя газаджия вика че било така в първия момент докато напълнило изпърители или там при ГИ както е редуктор за налягането и си е нормално......

- JORO_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2008
- Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ
аз днес направих 10000 км с моя М43 с ГИ БАРДОЛИНИ без никакви проблеми до момента дава ми 14 литра газ на 100 софииско и малко бензин в зависимост колко пъти тръгвам студен, та викат износвали се леглата- е след колко хиляди може да се получи това? защото тя колицата е на почти 15 годинки аз карам по 20000 на година е кога да смятам че могът да са износени? има ли такъв газаджия и по какво ще разбера?
П.С. ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПИСАНЕТО АМА С ТАЗИ ЛАТИНИЦА МИ Е ВЛЯЗЛА В ПРЪСТИТЕ И БЪРКАМ
П.С. ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПИСАНЕТО АМА С ТАЗИ ЛАТИНИЦА МИ Е ВЛЯЗЛА В ПРЪСТИТЕ И БЪРКАМ
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани