Истина ли е това за газовия инжекцион?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 22 Фев 2009, 16:49

jekichan написа:Благодаря ви колеги бяхте много изчерпателни и явно ще си оставя колата така както си е.

Освен всички други кофти ефекти при палене директно на газ,ще береш ядове и с мембраната на изпарителя!Остави си го,както е направен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 22 Фев 2009, 17:18

PeReZ написа:liloff, днес вече за втори път почвам да пиша мнение и като погледна преди да го пусна гледам, че си го написал вече :-)
Определно съм на твоето мнение и смея да твърдя, че ако има автомобили подходящи за газова система, то един от тях е БМВ и твърдението, че на БМВ газта не му понася е затвърдено от хора, които или не са с качествена система или не си поддържат колата както трябва... Като здравина, надеждност и производителност (ефективност) БМВ е един от най-подходящите автомобили. И твърдението че БМВ двигателите са капризни не е особено правдоподобно, просто си искат внимателно отношение и поддръжка, за да бъдат перфектни (...излишни датчици няма).
Nikito_nn, с инжекцион ли си (а тримата ти познати) ? Ако да с какви сте ?

Да допълня само колегите PeReZ и liloff че дори и с обикновенна уредба , монтирана грамотно колата няма проблем , естествено инжекциона е по-добър , и друго което е важно за гъзарите - може да се направи да върви повече отколкото на бензин... :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

оажгт

Мнение от Makarov 2 » 22 Фев 2009, 20:47

По добре карай на бензин!!!!Ако по важен е разхода отколкото вървежа-купи си опел!!!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: оажгт

Мнение от kdl » 22 Фев 2009, 21:20

Makarov 2 написа:По добре карай на бензин!!!!Ако по важен е разхода отколкото вървежа-купи си опел!!!!!!!!
Нямаше какво да напишеш и викаш просто да си напишеш нещо ли? :) Супер градивно е! :mhihi:
PeReZ написа:liloff, днес вече за втори път почвам да пиша мнение и като погледна преди да го пусна гледам, че си го написал вече :-)
Радвам се, че има и други хора, които споделят моето мнение, и са чели тук там. Наистина М42, М43 и М44 са изключително подходящи за газ (говорим за самите мотори). Леглата на клапаните им не прегарят (или поне така казват много LPG-user-и по света.) Лошото на обикновената газ е ясно. Малко вреди на бензиновите дюзи и дебитомера не се знае кога ще бъде изкихан :). Виж обаче на Ford Focus (всички), масово Мазди и др. марки с керамични легла на клапани... не им се отразявало добре ;)
vladiverm написа:...и друго което е важно за гъзарите - може да се направи да върви повече отколкото на бензин...
Абе то че може... може! Ама не знам доколко често е успешно. Моята я настроихме да върви точно както на бенз. Резултата е 1л. отгоре газ спрямо бенз. /100км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: оажгт

Мнение от plradev » 22 Фев 2009, 21:23

Makarov 2 написа:По добре карай на бензин!!!!Ако по важен е разхода отколкото вървежа-купи си опел!!!!!!!!


Верно ли ?!

Да допълня само колегите PeReZ и liloff че дори и с обикновенна уредба , монтирана грамотно колата няма проблем , естествено инжекциона е по-добър , и друго което е важно за гъзарите - може да се направи да върви повече отколкото на бензин...


Клега vladiverm Прав си,ама тогава разхода на газ се повишава и ще се прокраднат мнения от сорта "е за к'во ми е тая газ"..За мен най-оптималния вариант е колата да харчи с една идея повече отколкото на бензин,но разликата във вървежа да е минимална...Поне аз съм заложил на такава настройка на газовото ЕКУ... ;) .Защото каквото и да си говориим разлика във вървежа има и то по-скоро в ускорението....От там нататък като реакции на подване на газ ,максимална скорост и всичко друго...е едно и също.. :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Мнение от Тонката » 22 Фев 2009, 21:35

Аз също имам позитивни отзиви за ГИ!
Тъй като се отвори тема за ГИ,бих искал да ви питам за един проблем с превключването от бензин на газ,който не го прави винаги(в случай на студено време)!Та като си загрее колата автоматично си прехвърля на газ,но има моменти в които колата глъхне(смисъл че като давам газ все едно няма гориво,а ако успея да стигна над 4000RPM,то тогава се оправя...)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Фев 2009, 21:49

И при мен е така, получава се рядко... Мисля че е от датчик за темп на двг, понеже само него не съм проверил и не съм сигурен. Ще го сменя след около седмица две и ще пиша дали е от това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Мнение от Тонката » 22 Фев 2009, 22:21

А някой ми беше споменал,че може да го прави от филтъра на газовата уредба!Дали е възможно и къде е този филтър?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Фев 2009, 22:24

Не е възможно да е от него. Абсурдно е като твърдение. Намира се на пътя на маркуча към инжекторната рейка филтъра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
Мечтае да кара: GTR
Детайли за колата: комби,М пакет

Мнение от ТРСТ » 22 Фев 2009, 23:46


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 22 Фев 2009, 23:49

Nikito_nn написа:...Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема...


:mhihi: :mhihi: Всички знаят така, докато не "поемат риск" с един газов инжекцион после стават привърженици на газта :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 23 Фев 2009, 0:13

Тонката написа:Аз също имам позитивни отзиви за ГИ!
Тъй като се отвори тема за ГИ,бих искал да ви питам за един проблем с превключването от бензин на газ,който не го прави винаги(в случай на студено време)!Та като си загрее колата автоматично си прехвърля на газ,но има моменти в които колата глъхне(смисъл че като давам газ все едно няма гориво,а ако успея да стигна над 4000RPM,то тогава се оправя...)


и аз съм с ГИ и вече 10к км НЯМА ЯДОВЕ, перфектен вървеж и разход, паля на бензин ВИНАГИ и чак след излизане от синия сектор се прехвърля(дори чак на първата бяла чертичка)

А що се отнася до проблема ти мисля и при мен го прави това заглъхване и моя газаджия вика че било така в първия момент докато напълнило изпърители или там при ГИ както е редуктор за налягането и си е нормално...... :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София

Мнение от srd » 23 Фев 2009, 14:38

КОЛЕГИ ТАКА КАТО ВИ ЧЕТА ОТГОВОРИТЕ МНОГО СЕРИОЗНО СЕ ЗАМИСЛЯМ ДАЛИ И АЗ ДА НЕ СЛОЖА ЕДИН ГИ НА М42-КАТА.НЕ ХАРЧИ КОЙ ЗНАЕ КОЛКО НА БЕНЗИН АМА ГАЗТА СИ Е ЕВТИНА И НЯМА ИЗГЛЕДИ ЦЕНАТА И ДА СЕ ВДИГА МНОГО

Mollov: Ако обичаш пиши с нормален шрифт. Писането с главни букви е НЕжелателно! :cop:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ

Мнение от JORO_86 » 23 Фев 2009, 22:36

аз днес направих 10000 км с моя М43 с ГИ БАРДОЛИНИ без никакви проблеми до момента дава ми 14 литра газ на 100 софииско и малко бензин в зависимост колко пъти тръгвам студен, та викат износвали се леглата- е след колко хиляди може да се получи това? защото тя колицата е на почти 15 годинки аз карам по 20000 на година е кога да смятам че могът да са износени? има ли такъв газаджия и по какво ще разбера?

П.С. ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПИСАНЕТО АМА С ТАЗИ ЛАТИНИЦА МИ Е ВЛЯЗЛА В ПРЪСТИТЕ И БЪРКАМ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от v_p_m » 23 Фев 2009, 23:47

добре де за ко префклу4ване говорите кви 40 градуса :shock: изглежда аз сам с обикновена газова 6тото мооита винаги си пали на бензин и кат я изфорсирам над 2к си превклу4ва сама тва е си4ко може ли да не е ги а да с ие обикновена ? по ко да я позная

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook