323is, 325is, 328is?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.02.2005

323is, 325is, 328is?

Мнение от Thor » 16 Фев 2005, 21:10

Здравейте фенове на BMW!
Мой приятел в щатите ще си купува BMW и иска съвет, така че реших да питам баш феновете!
Имам следния въпрос има ли такива модели на БМВ - 323is, 325is, 328is? Най-вече is-a ме интересува! Дали е грешка или има такива модификации?
Той (френд-а) специално е тествал 325-та и е останал очарован (разбираемо
;) )! Колата е 1995г. и е в перфектно състояние (собственикът й е запален фен на BMW и иска да си вземе М3, а на всичкото отгоре има и сервиз за коли)! Единственото нещо, което го притеснява е, че колата е на 140 000 мили, което според мен е нищо за такъв двигател?
Въпросът ми е има ли слаби места този модел и какво трябва да се проверява при евентуална покупка?
323-та и 328-та са малко по-нови (1998), но имат и видими удари по тях!
Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 16 Фев 2005, 21:32

IS специално за Щатите означава купе с 2 врати ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 16 Фев 2005, 22:28

Да се мята колегата на 325-цата, ако е добре пазена тези километри са нищо за двигателя! А останалото се вижда лесно дали е в добро състояние :) 323 е малко по-бавна, 328 е малко по-американизирана (добър въртящ момент, ма на практика е също толкова бърза колкото 325цата).

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 16 Фев 2005, 22:36

Някъде тук из форума, аlx беше писал какво е хубаво да се гледа когато се купува кола, дали са изтъркани педалите, дали волана е захабен, скоростния лост, състоянието на седалките и пода, дали тавана е много опушен ако шофера е бил пушач, гумите в какво състояние са (това не е голям критерии но ако задните са много по изтрити от предните не е станало от много нормално каране), течове на масло, дали пуши, колко гори, дали харчи масло. Мисля че това са горе долу основните неща който трябва да се гледат при избора на кола. Специално за БГ километрите не са от значение защото те при 90% от случайте са превъртани и не може да се познае състоянието на двигателя. Хубаво е да се види ако позволява разбира се дали е отварян двигателя, което май е почти невъзможно да се разбере. Абе все неща който се случват на колата от много каране, ръчкане или просто от мърляв ссобственик :)

А иначе 325 е неговия избор :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Фев 2005, 4:18

кay не съм съгласен за 328цата :arrow: сипи тос въртящ момент при същите кг. с които тя понавървява повечко от 325 :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 17 Фев 2005, 6:46

140000 мили = 250.000 км даже и повече не бих казал че е нищо за тая кола добре е да се провери за състоянието на мотора :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.02.2005

Мнение от Thor » 17 Фев 2005, 9:52

grnka написа:140000 мили = 250.000 км даже и повече не бих казал че е нищо за тая кола добре е да се провери за състоянието на мотора :confused:


Вярно, че баварките са малко по-високооборотни и май наистина е добре да попрегледа мотора!
Благодаря за съветите!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 17 Фев 2005, 11:07

Най-важното е маслото. Ако има пълна история и маслото е сменяно на всеки 5-8,000 мили, този mileage е нищо за М50 двигателя.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 16.02.2005

Мнение от Thor » 17 Фев 2005, 12:11

kay написа:Най-важното е маслото. Ако има пълна история и маслото е сменяно на всеки 5-8,000 мили, този mileage е нищо за М50 двигателя.


Доколкото знам колата си е от първи собственик и си е с "пълна история"! Всичко е сменяно редовно и не са пестени средства за поддръжка (собственикът е запален фен на марката)! Единствената по сериозна смяна по "възлите" на колата е скоростната кутия (не поради дефект, а е сложена спортна с къси скорости)!

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Мнение от Niki Lauda » 17 Фев 2005, 19:33

Да взима 325
Niki Lauda

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 19 Фев 2005, 20:33

И аз съм на същото мнение да се мята на 325-цата. :D :D
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Фев 2005, 20:36

... и да почва да спестява за AA Turbo Kit ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: Chicago; Русе; София

Re: 323is, 325is, 328is?

Мнение от BMW M POWER » 19 Фев 2005, 23:59

Thor написа: Колата е 1995г. и е в перфектно състояние

Зависи в кои град се намира колата и за колко пари се продава?
Например ако колата е карана да кажем в Бостън там зимите са ужасни и със сигурност кола която е 95 година ще бъде страшно изгнила!
140 000 мили не са никак малко, щом собственика и е запален фен сигурно я е подържал добре но и със сигурност я е ръчкал здраво, а може и да е покарвал на писта от време на време. Понякога механиците са наи немърливи към собствените си коли! Така че това че собственика има сервиз може да се тълкува като добро и лошо нещо.
Ако аз трябваше да я купувам тази кола първо щях да я закарам в добър сервиз за да могът да и проверът всичко от-до на колата, обикновено такава проверка излиза между $100-$150. Обаче винаги излизат разни работи дето трябва да се сменят така че твоят фриенд с чисто сърце може да му свали от цената на колата.
Също кажи му да отиде в един БМВ дилар и да тества поне 5 такива подобни БМВ_та някои на повече мили някои на по малко за да може да направи разлика.
Пожелавам му успех в избора!
Винаги с вратите напред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 20 Фев 2005, 0:14

аве хора имали IS с 4 врати защото днес видях е36 на което отзад пишеше 325is
ТДС - Турбо Див Селянин

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 20 Фев 2005, 4:55

grnka написа:140000 мили = 250.000 км даже и повече не бих казал че е нищо за тая кола добре е да се провери за състоянието на мотора :confused:


Тук съм напълно съгласен. 250 000 са си 250 000. Представи си тоя да е с моята кръвна група дето я е карал толкова време.... :shock: :roll: :twisted: :help:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook