Истина ли е това за газовия инжекцион?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Истина ли е това за газовия инжекцион?

Мнение от jekichan » 22 Фев 2009, 12:15

Колеги вече от две места чувам че можело да се махне изчакването да загрее колата до 40градуса за да прехвърли на газ.И за това реших да попитам някой от вас дали го е правил?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 22 Фев 2009, 12:22

тук маи трябва да има подфорум бмв на гас :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 22 Фев 2009, 12:27

Превключването се настройва , и да - може да се махне , но тогава ще има други проблеми , и пак ще ни занимаваш с глупости...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Фев 2009, 12:45

S 70/3 написа:тук маи трябва да има подфорум бмв на гас :|

шанс ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 920
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: варна на морето
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
Детайли за колата: E60 530D 218коня

Мнение от spens_82 » 22 Фев 2009, 12:47

неразбирам от газови системи ама колега което е направено недей даго буташ 1 може някой авария да стане 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Фев 2009, 13:16

Може и без да се слага термодатчик ако ГИ-ЕКУ-то няма нищо против. На Ланди е ОК да не слагаш датчик. Карах много време така, но ме дразнеше, защото не се държеше както трябва (по-гадно е и за ГИ инжекторите, защото пръскат малко по-втечнена газ.

Затова си сложих термодатчика и вече спи градът :) Всичко си е ок.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 22 Фев 2009, 13:17

spens_82 написа:неразбирам от газови системи ама колега което е направено недей даго буташ 1 може някой авария да стане 8)

Колегата е прав, не го махай, щото като е студена няма да работи добре на газ и ше почне и други проблеми да ти създава. Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема, ако го махнеш ше почнеш да пускаш теми "що ми играят оборотите", "не държи обороти като е студена". Нарочно е направено първо да загрява и после да ти прехвърля на газ, за да нямаш такива проблеми.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Фев 2009, 13:44

Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема, ако го махнеш ше почнеш да пускаш теми "що ми играят оборотите", "не държи обороти като е студена".
.
Въпреки анти-газ настроенията във форума, БМВ с М42/М43/М44 е една от най-подходящите и непрЕтенциозни коли за инсталация на ГИ. Почетете малко и тогава хвърляйте такива изказвания.
Оборотите и всичко останало не зависят от ГИ-то. Просто при студен антифриз, инжекторите не могат да нацирикат хубаво и колата забива муцуна и бие грешка "бедна горивна смес" в комп-а на ГИ-то.

Това че на колата половината датчици никога не са погледнати и си ги има и тези проблеми на бензин, никой не обръща внимание :)

Та по темата, по-конкретно:
Като махнеш датчика за темп, ще ти превключва примерно след 15сек на ледена вода, докато газта е още течна. И в момента в който превключи на газ при студена вода, ще има едно забиване на муцуната, което ще се оправи след 4-5 сек. Това поне става при мен при превключване на леден антифриз. Икономии в гориво няма. Карах няколко месеца без датчик за темп, сега карам с такъв... Разлика в разхода няма. Хората са го сложили за удобство.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 22 Фев 2009, 13:58

и колко мислиш че ще спестиш ако прехварли 5 мин по-рано???
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 22 Фев 2009, 14:09

liloff написа:
Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема, ако го махнеш ше почнеш да пускаш теми "що ми играят оборотите", "не държи обороти като е студена".
.
Въпреки анти-газ настроенията във форума, БМВ с М42/М43/М44 е една от най-подходящите и непрЕтенциозни коли за инсталация на ГИ. Почетете малко и тогава хвърляйте такива изказвания.
Оборотите и всичко останало не зависят от ГИ-то. Просто при студен антифриз, инжекторите не могат да нацирикат хубаво и колата забива муцуна и бие грешка "бедна горивна смес" в комп-а на ГИ-то.

Това че на колата половината датчици никога не са погледнати и си ги има и тези проблеми на бензин, никой не обръща внимание :)

Та по темата, по-конкретно:
Като махнеш датчика за темп, ще ти превключва примерно след 15сек на ледена вода, докато газта е още течна. И в момента в който превключи на газ при студена вода, ще има едно забиване на муцуната, което ще се оправи след 4-5 сек. Това поне става при мен при превключване на леден антифриз. Икономии в гориво няма. Карах няколко месеца без датчик за темп, сега карам с такъв... Разлика в разхода няма. Хората са го сложили за удобство.

И аз съм на газ коега и имам още трима познати С БМВ с газ и затова си правя такива заключения
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Фев 2009, 15:36

Искаш да кажеш, че си с ГИ и твърдиш, че не става БМВ на газ?

Иначе, ако е обикновена газова, е напълно безпредметно. Съсипва се всичко по колата, но ГИ е друга бира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 22 Фев 2009, 15:49

liloff, днес вече за втори път почвам да пиша мнение и като погледна преди да го пусна гледам, че си го написал вече :-)
Определно съм на твоето мнение и смея да твърдя, че ако има автомобили подходящи за газова система, то един от тях е БМВ и твърдението, че на БМВ газта не му понася е затвърдено от хора, които или не са с качествена система или не си поддържат колата както трябва... Като здравина, надеждност и производителност (ефективност) БМВ е един от най-подходящите автомобили. И твърдението че БМВ двигателите са капризни не е особено правдоподобно, просто си искат внимателно отношение и поддръжка, за да бъдат перфектни (...излишни датчици няма).
Nikito_nn, с инжекцион ли си (а тримата ти познати) ? Ако да с какви сте ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 22 Фев 2009, 15:52

liloff написа:Искаш да кажеш, че си с ГИ и твърдиш, че не става БМВ на газ?

Иначе, ако е обикновена газова, е напълно безпредметно. Съсипва се всичко по колата, но ГИ е друга бира.

:yes: Каерам вече година с ГИ и не съм имал проблеми(да не чува дявола!).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Мнение от jekichan » 22 Фев 2009, 16:28

Благодаря ви колеги бяхте много изчерпателни и явно ще си оставя колата така както си е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 22 Фев 2009, 16:44

И аз се чудя на моята ис-ка да й бодна един ГИ, че студент човек... Пък с газ ще си я връткам където искам :uups:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook