Истина ли е това за газовия инжекцион?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Истина ли е това за газовия инжекцион?
Колеги вече от две места чувам че можело да се махне изчакването да загрее колата до 40градуса за да прехвърли на газ.И за това реших да попитам някой от вас дали го е правил?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Превключването се настройва , и да - може да се махне , но тогава ще има други проблеми , и пак ще ни занимаваш с глупости...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
неразбирам от газови системи ама колега което е направено недей даго буташ 1 може някой авария да стане 

Може и без да се слага термодатчик ако ГИ-ЕКУ-то няма нищо против. На Ланди е ОК да не слагаш датчик. Карах много време така, но ме дразнеше, защото не се държеше както трябва (по-гадно е и за ГИ инжекторите, защото пръскат малко по-втечнена газ.
Затова си сложих термодатчика и вече спи градът
Всичко си е ок.
Затова си сложих термодатчика и вече спи градът

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
spens_82 написа:неразбирам от газови системи ама колега което е направено недей даго буташ 1 може някой авария да стане
Колегата е прав, не го махай, щото като е студена няма да работи добре на газ и ше почне и други проблеми да ти създава. Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема, ако го махнеш ше почнеш да пускаш теми "що ми играят оборотите", "не държи обороти като е студена". Нарочно е направено първо да загрява и после да ти прехвърля на газ, за да нямаш такива проблеми.
.Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема, ако го махнеш ше почнеш да пускаш теми "що ми играят оборотите", "не държи обороти като е студена".
Въпреки анти-газ настроенията във форума, БМВ с М42/М43/М44 е една от най-подходящите и непрЕтенциозни коли за инсталация на ГИ. Почетете малко и тогава хвърляйте такива изказвания.
Оборотите и всичко останало не зависят от ГИ-то. Просто при студен антифриз, инжекторите не могат да нацирикат хубаво и колата забива муцуна и бие грешка "бедна горивна смес" в комп-а на ГИ-то.
Това че на колата половината датчици никога не са погледнати и си ги има и тези проблеми на бензин, никой не обръща внимание

Та по темата, по-конкретно:
Като махнеш датчика за темп, ще ти превключва примерно след 15сек на ледена вода, докато газта е още течна. И в момента в който превключи на газ при студена вода, ще има едно забиване на муцуната, което ще се оправи след 4-5 сек. Това поне става при мен при превключване на леден антифриз. Икономии в гориво няма. Карах няколко месеца без датчик за темп, сега карам с такъв... Разлика в разхода няма. Хората са го сложили за удобство.
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
и колко мислиш че ще спестиш ако прехварли 5 мин по-рано???
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
liloff написа:.Всички знаем че БМВ-то не е много подходяща кола за газ и е доста притенциозна на тази тема, ако го махнеш ше почнеш да пускаш теми "що ми играят оборотите", "не държи обороти като е студена".
Въпреки анти-газ настроенията във форума, БМВ с М42/М43/М44 е една от най-подходящите и непрЕтенциозни коли за инсталация на ГИ. Почетете малко и тогава хвърляйте такива изказвания.
Оборотите и всичко останало не зависят от ГИ-то. Просто при студен антифриз, инжекторите не могат да нацирикат хубаво и колата забива муцуна и бие грешка "бедна горивна смес" в комп-а на ГИ-то.
Това че на колата половината датчици никога не са погледнати и си ги има и тези проблеми на бензин, никой не обръща внимание
Та по темата, по-конкретно:
Като махнеш датчика за темп, ще ти превключва примерно след 15сек на ледена вода, докато газта е още течна. И в момента в който превключи на газ при студена вода, ще има едно забиване на муцуната, което ще се оправи след 4-5 сек. Това поне става при мен при превключване на леден антифриз. Икономии в гориво няма. Карах няколко месеца без датчик за темп, сега карам с такъв... Разлика в разхода няма. Хората са го сложили за удобство.
И аз съм на газ коега и имам още трима познати С БМВ с газ и затова си правя такива заключения
liloff, днес вече за втори път почвам да пиша мнение и като погледна преди да го пусна гледам, че си го написал вече :-)
Определно съм на твоето мнение и смея да твърдя, че ако има автомобили подходящи за газова система, то един от тях е БМВ и твърдението, че на БМВ газта не му понася е затвърдено от хора, които или не са с качествена система или не си поддържат колата както трябва... Като здравина, надеждност и производителност (ефективност) БМВ е един от най-подходящите автомобили. И твърдението че БМВ двигателите са капризни не е особено правдоподобно, просто си искат внимателно отношение и поддръжка, за да бъдат перфектни (...излишни датчици няма).
Nikito_nn, с инжекцион ли си (а тримата ти познати) ? Ако да с какви сте ?
Определно съм на твоето мнение и смея да твърдя, че ако има автомобили подходящи за газова система, то един от тях е БМВ и твърдението, че на БМВ газта не му понася е затвърдено от хора, които или не са с качествена система или не си поддържат колата както трябва... Като здравина, надеждност и производителност (ефективност) БМВ е един от най-подходящите автомобили. И твърдението че БМВ двигателите са капризни не е особено правдоподобно, просто си искат внимателно отношение и поддръжка, за да бъдат перфектни (...излишни датчици няма).
Nikito_nn, с инжекцион ли си (а тримата ти познати) ? Ако да с какви сте ?
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
liloff написа:Искаш да кажеш, че си с ГИ и твърдиш, че не става БМВ на газ?
Иначе, ако е обикновена газова, е напълно безпредметно. Съсипва се всичко по колата, но ГИ е друга бира.

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
И аз се чудя на моята ис-ка да й бодна един ГИ, че студент човек... Пък с газ ще си я връткам където искам 

50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани