Зачудване при рязко даване на газ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Зачудване при рязко даване на газ?
Здравейте, искам да попитам дали е нормално като карам на оборот и натисна изведнъж газта, дори и при загряла кола, да забие муцуната и тогава да тръгне? При вас как е? Защото примерно на служебната ми корсичка това не го прави, а направо си тръгва.
Смених и свещите защото си помислих че от тях може да е, но не знам дали няма да се окаже лула или бобина, или др...
Mollov: Оправи си заглавието на темата! То трябва да показва по-добре проблема, който имаш.

Смених и свещите защото си помислих че от тях може да е, но не знам дали няма да се окаже лула или бобина, или др...
Mollov: Оправи си заглавието на темата! То трябва да показва по-добре проблема, който имаш.
Последна промяна Bobinator на 19 Фев 2009, 19:24, променена общо 1 път
запушени дюзи
колега аз мисля , че имаш запушени дюзи на инжекциона . пробвай с течност за почистване на дюзите . при мен имаше ефект . колата стана много по-пъргава и по-чувствителна при подаване на газ.
прекъсване
моята започва да прекъсва над 5500 оборота но това не е всеки път. и напр. на място като дам газ и вдигна към 6000 и пусна газта и двигателя започва да тресе и иска да гасне все едно ми е свършил бензина и след около 3-4 сек се оправа и си вдига норнмалните 800 оборота на място и двигателя заспива . казаха ми в един сервиз , че на бензиновата помпа имало филтър който вероятно е запушен и помпата ми недава нужното количество бензин . и като вдигна високи обороти бензина от помпата не е достатъчен а бензиновия филтър се изпразва . затова като пусна газта след рязко изфорсиране двигателя започва да тресе и иска да гасне защото не му стига бензина докато не се напални бензиновия филтър който служи като буфер .
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Колега,преди и аз имах този проблем.Така и не се заех с него,но се наложи един ден да вадим главата(поради прегряване на двигателя).След сглобяването му (с нови гарнитури естествено),заглъхването при рязко подаване на газ го нямаше.Това значи,че моторът е засмуквал въздух през гарнитура по всмукателния колектор.
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
Bobinator написа:Не би трябвало да е от запушени дюзи, защото преди седмица сложих газова и на газ го прави същото
А пък за пъргавостта си е пъргава, само дето забива муцуната ако и подам рязко газ от 800 оборота. Иначе ако я напъна от 1500 няма проблеми!
Абе аз не съм си праил експерименти да я гърна яко от 800 оборота...ама ми се струва че и трияяят се пак малко обороти за да се изтреля...


Така по реда си:
гарнитурите на смукателните колектори са сменени при поставянето на газта, така че няма как да е от там.
Относно това че от 800 оборота не може да изхвърчи е ясно, но това забиване на муцуната е дразнещо, а и примерно при смяна от първа на втора предавка също го прави само че малко по слабо изразено.
Днес пробвах да изкарам тънкото маркуче от клапана за картерните газове, и колата смени леко оборотите, но не чак да се опитва да гасне, както беше описано в една от темите. Не знам това нормално ли е, или означава че този клапан е пред свършване?
гарнитурите на смукателните колектори са сменени при поставянето на газта, така че няма как да е от там.
Относно това че от 800 оборота не може да изхвърчи е ясно, но това забиване на муцуната е дразнещо, а и примерно при смяна от първа на втора предавка също го прави само че малко по слабо изразено.
Днес пробвах да изкарам тънкото маркуче от клапана за картерните газове, и колата смени леко оборотите, но не чак да се опитва да гасне, както беше описано в една от темите. Не знам това нормално ли е, или означава че този клапан е пред свършване?
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: дд
колега как се чисти дроселова клапа и от какво се цапа?joreto007 написа:смени си бензиновия филтър изчисти си дроселовата клапа и ще се опарави
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани