Колектори за турбо ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Колектори за турбо ?

Мнение от r3s1s74nc3 » 18 Фев 2009, 1:28

Гледам 1 колега в подфорума "продава" е пуснал турбо кит за продан и всичко ясно до тук :D ама колекторите който предлага (на снимката) не са ли кофти за турбо ... В смисьл до колкото сьм чел , не е ли по-добре всяка пьтечка до всеки цилиндьр да има една и сьща дьлжина ? В смисьл че иначе работата , примерно на 6-ти цилиндьр няма да е толкова добра (в смисьл до него ще стига по-малко нагнетен вьздух) ?

Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Фев 2009, 1:40

то преди тва,тоя китайския ще се се нацепил доста :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 18 Фев 2009, 1:49

Е това вече отделно ... Така да го кажа , ако може да ми постнете някаква снимка на правилно изглеждащия колектор за 6-так ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 19 Фев 2009, 13:38

Нема ли кой да каже за какво иде реч ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Фев 2009, 13:48

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
те така изглежда качествен колектор, който няма да се спука при първата гонка, но цената е колкото на целия кит на който си хвърлил око ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Фев 2009, 13:54

Китайските вършат работа ако ги дадеш на някой майстор аргончик да повтори всички заварки с аргона, особено на турбо фланеца и местото където се срещат всички рънъри , най вече отвърте имат голяма нужда от повтаряне. И също може да завари няколко пръчки като шини между фланеца на турбото и главата за да поемат тежестта на турбината и да издържа на повече вибрации.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 19 Фев 2009, 13:54

Не сьм хвьрлил око , но това няма значение . Не ме разбрахте май ... Питах относно пьтечките до цилиндрите ... Защо не са еднакви по дьлжина пьтищата ? С този колектор , стигането на нагнетен вьздух до 6-ти цилиндьр не е ли зор в сравнение с 1-ви ?

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 19 Фев 2009, 13:56

ето този
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... otohosting
а как така стигането на нагнетен въздух до 6-ти,това е изпускател,не играе роля според мен в нагнетяването към турбината,а в първичноста на нагнетяване на всеки от цилиндрите :D
Последна промяна KIM на 19 Фев 2009, 13:59, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Фев 2009, 13:57

r3s1s74nc3 написа:Не сьм хвьрлил око , но това няма значение . Не ме разбрахте май ... Питах относно пьтечките до цилиндрите ... Защо не са еднакви по дьлжина пьтищата ? С този колектор , стигането на нагнетен вьздух до 6-ти цилиндьр не е ли зор в сравнение с 1-ви ?


Шефе тва е ИЗПУСКАТЕЛЕН колектор, къв въздух трябва да стига по него ? :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от r3s1s74nc3 » 19 Фев 2009, 14:02

Толкоз разбирам Oyama ... Питам за да сьм затапван :confused: Ми извинете за глупавия вьпрос , моя грешка ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Фев 2009, 14:03

Иначе не е зле да са равни по дължина но не е абсолютно задължително, при БМВ няма място и без това.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: Варна

Мнение от HouSLeX » 21 Фев 2009, 17:38

"Иначе не е зле да са равни по дължина но не е абсолютно задължително, при БМВ няма място и без това."

точно така колега,прав си :D :D :D :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 21 Фев 2009, 21:10

тоя "турбо кит" става единствено да го сложиш на някое дизелче, което се ползва за генератор или нещо такова.....като го гледам освен да ти кажа, че е пълен тъшак, друго не ми идва..........

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Фев 2009, 21:28

@2bar написа:тоя "турбо кит" става единствено да го сложиш на някое дизелче, което се ползва за генератор или нещо такова.....като го гледам освен да ти кажа, че е пълен тъшак, друго не ми идва..........
И сега ако можеш, обясни ни защо е "пълен ташак" ?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 21 Фев 2009, 23:20

защото такова събиране на всички цилиндри в едно се ползва обикновено при стационарни двигатели.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook