Колектори за турбо ?
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Колектори за турбо ?
Гледам 1 колега в подфорума "продава" е пуснал турбо кит за продан и всичко ясно до тук
ама колекторите който предлага (на снимката) не са ли кофти за турбо ... В смисьл до колкото сьм чел , не е ли по-добре всяка пьтечка до всеки цилиндьр да има една и сьща дьлжина ? В смисьл че иначе работата , примерно на 6-ти цилиндьр няма да е толкова добра (в смисьл до него ще стига по-малко нагнетен вьздух) ?


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
то преди тва,тоя китайския ще се се нацепил доста 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Е това вече отделно ... Така да го кажа , ако може да ми постнете някаква снимка на правилно изглеждащия колектор за 6-так ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв




те така изглежда качествен колектор, който няма да се спука при първата гонка, но цената е колкото на целия кит на който си хвърлил око

Китайските вършат работа ако ги дадеш на някой майстор аргончик да повтори всички заварки с аргона, особено на турбо фланеца и местото където се срещат всички рънъри , най вече отвърте имат голяма нужда от повтаряне. И също може да завари няколко пръчки като шини между фланеца на турбото и главата за да поемат тежестта на турбината и да издържа на повече вибрации.

- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Не сьм хвьрлил око , но това няма значение . Не ме разбрахте май ... Питах относно пьтечките до цилиндрите ... Защо не са еднакви по дьлжина пьтищата ? С този колектор , стигането на нагнетен вьздух до 6-ти цилиндьр не е ли зор в сравнение с 1-ви ?
ето този
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... otohosting
а как така стигането на нагнетен въздух до 6-ти,това е изпускател,не играе роля според мен в нагнетяването към турбината,а в първичноста на нагнетяване на всеки от цилиндрите
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... otohosting
а как така стигането на нагнетен въздух до 6-ти,това е изпускател,не играе роля според мен в нагнетяването към турбината,а в първичноста на нагнетяване на всеки от цилиндрите

Последна промяна KIM на 19 Фев 2009, 13:59, променена общо 1 път
r3s1s74nc3 написа:Не сьм хвьрлил око , но това няма значение . Не ме разбрахте май ... Питах относно пьтечките до цилиндрите ... Защо не са еднакви по дьлжина пьтищата ? С този колектор , стигането на нагнетен вьздух до 6-ти цилиндьр не е ли зор в сравнение с 1-ви ?
Шефе тва е ИЗПУСКАТЕЛЕН колектор, къв въздух трябва да стига по него ?


26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани