Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 13 Фев 2009, 13:17

аз не видях преди това да е била затапвана, но имаше някакво тиксо към нея освен то да е запушвало отвора на клапана. Какво искаш да кажеш ако е задържал отворен, има възможност да не е така ли :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Фев 2009, 20:15

От нагара остават отворени понякога ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 14 Фев 2009, 14:13

проверих клапана вътре, затворен е ( наистина имаше дсат нагар ще трябва д аго почистя въпреи че в момента като е изолиран това не би оказало влияние - Нали ? :), колата мисля че си върви като преди. Може би тази осезателна зауба на мощност бе комбинирано осввен от отпшването на клапана а и от това че температурите яха над 10-13градуса( някъде прочетох че при топло времето също не работи много добре дизелака) Всичко е Ок само дето този шум вътре ме дразни - има някакви вибрации и въпреки че махсторчето смята че си внушавам смятам че е е дсота по шумна работата на двигателя вътре .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 16 Фев 2009, 12:40

В неделя направих малко замервания от 0-100км/ч.Общо взето показанията бяха между 12.6-13сек.Струва ми се мудна над 60км/ч.Не съм сменял нищо(дебитомер,ел.клапан на турбото).


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 16 Фев 2009, 12:45

IvaN66 написа:В неделя направих малко замервания от 0-100км/ч.Общо взето показанията бяха между 12.6-13сек.Струва ми се мудна над 60км/ч.Не съм сменял нищо(дебитомер,ел.клапан на турбото).

Поне за мен дори и за 136 к.с. 13 сек. от 0-100 са много
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Мнение от Sergo » 16 Фев 2009, 12:47

Изчетох цялата тема, но като гледам май няма точен критерий за да сме сигурни кое трябва да се смени- дебитомер или ел .клапан при условие че никое от тях не дава грешка при диагностика .
На мен ми прави впечатление че след 2500 има леко забиване на колата и после продължава да набира., както и на на ниски обороти се мисли доста докато започне да ускорява, ако имате идея как да се диагностицира с цел да не се сменят работещи неща ще съм ви благодарен .
Предполагам че по добрата работа би оказала взлияние и на разхода, по борд на мен ми се вижда не толкова малък това което ми отчита.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 16 Фев 2009, 15:58

До към 1800 об наистина е мудна.На диагностика не дава грешка.А че 13 са много съм съгласен колега но за съжаление е факт:(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 16 Фев 2009, 16:09

IvaN66 написа:До към 1800 об наистина е мудна.На диагностика не дава грешка.А че 13 са много съм съгласен колега но за съжаление е факт:(


Не знам с какво си ги мерил тези 13сек., но са много и това означава че ти е много зле колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 16 Фев 2009, 16:19

С хронометър на GSM,малкия засичаше като тръгнем и спира като покаже 100 километража.3 измервания и резултата беше между 12.6 и 13 сек.Разбира се има грешка при измерването.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 17:26

Трябва да е около 8-9 :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Фев 2009, 17:52

plamen_hh написа:Трябва да е около 8-9 :D


Опа караме вече самолети :), трябва ама.... реално е според състоянието на колата. Най вероятно към 10-11

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Мнение от IvaN66 » 16 Фев 2009, 19:00

Сериозно съм притеснен.Дали само дебитомер може да е ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 20:33

Аз да попитам някой купувал ли си е ел дюзата към колко парички излиза :confused:
Последна промяна plamen_hh на 16 Фев 2009, 21:03, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 16 Фев 2009, 20:38

plamen_hh написа:Аз да попитам някой копувал ли си е ел дюзата към колко парички излиза :confused:


Те при нас не са ли 5 дюзи. 4ри впръскващи и 1 управляваща? И точно за коя говориш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Фев 2009, 21:07

milennyc написа:
plamen_hh написа:Аз да попитам някой копувал ли си е ел дюзата към колко парички излиза :confused:


Те при нас не са ли 5 дюзи. 4ри впръскващи и 1 управляваща? И точно за коя говориш

4 са общо на 4-ти цилиндър е управляващата и имам чуството че нещо се е прецакала защото май тече нафта от нея и като задържа газта на 2000 оборота почва да прекъсва някой цилиндър и леко пропушва отзад пък като му дам пълна гас изобщо не пуши :shock: и като има повече хора в колата като я натисна спира да върви изведнъж давам гас пък никой ако е по някое нагорнище и на 120 спира

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook