Е21 Мунинг.

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Колко от притежателите на Е21 искат по бърза дирекция и хидравлика?

Не искам така си ми харесва.
10
45%
Искам ама не ми се занимава.
1
5%
Спортяга съм искам нещо по живо
11
50%
 
Общо гласове : 22
олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Е21 Мунинг.

Мнение от Любака » 11 Фев 2009, 22:39

По точно тая тема ще се развива бавно и количеството инфото което ще се излее в нея зависи само от вас.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 11 Фев 2009, 22:46

Ще ми се да е отговор "1", но с малък волан и широки гуми май и аз се замислям, поне за пързаляне май е малко грубо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

tehnik

Мнение от порасналия » 12 Фев 2009, 22:25

И аз искам мойта да е като картинг ама няма :confused:.
Кажи каква е офетата ,колко ще струва и какво по точно? :D

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 13 Фев 2009, 12:53

Хидравликата не се ли отразява зле на фиидбек-а на волана?
Моята беше последно с 205/50/15 и доволен останах.
Гласувах с "и така си ми е добре". Ако смятате,че бившите собственици на Е21 нямат право на глас тогава може да не броите моя глас.

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 14 Фев 2009, 12:43

Така значи си задаваме въпроса как да направим рейката по бърза.
Знаем че у Е30 се слага реика от Е36 и резултата е учудващо добър, когато и този сетъп е свързан и с шенкели носачи и тн. работата е бонбон.
Значи за сега да опитаме с рейка от Е30 като по близка, премахваме галимациите по поставчнето тва е готово. Качваме се палим въртим волана и какво става ние искаме да завием на ляво колата завива надясно, доста смешна и весела ситуация. Така се получава защото Е36 и Е30 реиките са с разположение пред моста а при Е21 е зад моста. Захващането на к. накраиници е пред осите, а при е21 е зад тях.
Значи Е30 реиката отпада Е36 също и Е39 е в тази графа.
Или по точно пинйончето е зад гребена на реиката а не пред него както е при Е21?
Това значи ли че нестава култорно с бмв партсове. Ми тогава да разпробием макферсоните и да скъсим рамената с които действа реиката резултата ще е много тежък волан и ако не е прецизно много голямо изменение на кормилния трапец които трябва да се изменя.
Отделно че това е краино просташки метод.
Значи ли това че предавките на реиките от сорта на:

E30 20.5:1
E30 M3 19.6:1
E36 16.8:1
E36 M3 14.9:1

За сега спираме до тук за да може всеки от вас да помисли. Има ли решение уравнението.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 14 Фев 2009, 14:56

При тези с десен волан, как изглеждат нещата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Фев 2009, 16:59

Lenco написа:При тези с десен волан, как изглеждат нещата?

Бонбон!

Сега малко по темата. Не съм много убеден дали е възможно да стане, но...

Изображение

... гледайки тази схемичка излиза, че предавателното отношение зависи от броя на зъбите на пиньона... нещо като предавателна кутия. По тази логика, ако пиньона на е30/е36 е с повече зъби от този на е21, които обаче трябва да са и със същия модул като зъбите на гребена, би трябвало да стане по "къса" рейката. Друг вариант, който току що ми хрумна е да се сменят и пиньона и гребена като се поместят във кожуха на рейката на е21 :mhihi:

Това роди гениалната ми глава този мрачен следобед :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Фев 2009, 17:03

А може ли по-бърза дирекция без хирдавлика? Щоту аз искам така :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook