теч на двигателно масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
теч на двигателно масло
от една седмица тече масло от двигателя ,закарах я при доста добър майстор гледа ,гледа и казва семеринга на коляновия вал ок купих смени я една седмица всичко ок и сега пак протече връщам се обратно при майстора и той предположи че семерингата е била менте и разглоби пак, но семерингата здрава и чиста твърдо каза че не е от гарнитурата на главата или от картера но и неможахме да разберем откъде тече ако имате някакви идеи моля помагайте че вече незнам какво да правя : мотора е M44
Последна промяна pentium на 12 Фев 2009, 23:20, променена общо 1 път
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: теч на двигателно масло
Клапана за картерните газове...
Потърси в търсачката и ще разбереш за какво иде реч.
Потърси в търсачката и ще разбереш за какво иде реч.
- kubica
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
ммм да, като отидеш по магазините и като кажеш за М43 онзи клапан с маркуча за 40 кинта и те знаят за какво става въпрос - добре е да се смени... 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: теч на двигателно масло
Масло не може да тече току-така от нищото. Има два варианта. 1 Нивото на маслото е над максимума. 2. Задръстен клапан за картерни газове. Хубаво е да пуснеш една снимка, защото има противоречиви мнения на майсторите: първо семеринг на коляновия вал, после гарнитура на капака.
- markoni_
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 26.01.2009
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 316 compact
аз също имах подобен проблем и се оказа че е от клапана на картерните газове ако искаш може да издърпаш маркуча от него и да видиш дали ще продължи да тече,на мен почна да ми избива масло от всякаде . и аз мисля че е от него
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
Колега,да не би да те4е от капака на ангренажната верига,аз имах подобен проблем и се оказа 4е от там,моя е М42 мисля 4е са еднакви.пп. трябва да я погледнеш на канал.надявам се да сам ти бил полезен 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
bobi 318 is написа:Колега,да не би да те4е от капака на ангренажната верига,аз имах подобен проблем и се оказа 4е от там,моя е М42 мисля 4е са еднакви.пп. трябва да я погледнеш на канал.надявам се да сам ти бил полезен
Точно оттам избива маслото първоначално. От уплътнението между предния капак на на термостата и долния на водната помпа.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
При М42 това е мястото, което поддава най-напред. Моя двигател също започна да тече оттам, имах за смяна клапан за картерните газове и когато разглобих капаците да сменя гарнитурите, точно това уплътнение в горната част беше като престъргано в единия край. Много лесно излиза от повишеното налягане на маслото.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
pentium написа:колега какво имаш в предвид като казваш първоначално ,да очаквам да става по зле и да избие и от друго място ли ,да не дава господ
Не разбирам защо не обръщаш внимание на това което ти се пише и не земеш наистина малко да попрочетеш...
Ако клапана ти е отишъл (което е сигурно), колкото и гарнитури и семеринги да сменяш оправия няма... защото маслото избива от където може и няма да спре докато не си погледнеш клапана.
И тоя майстор дето го ползваш да земеш да го смениш освен.
- dackooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е 53
и аз имах те4 на масло като теб бе6е мисе запу6ил маку4а на отду6ника и те4е6е от некав оплатнител на 6теката за маслото но сега е ок.та виж ако иска6 и ти данети те4е от там. успех
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
Пробваи с клапана ако не стане пак ше трябва да ги смениш тези гарнитуриpentium написа:мерси за съвета колега и аз мисля да го сменя маистора щото е голям келеш ама го търпя само защото работи съвестно а и аз мисля да се насоча към този клапан

- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
колега ао не се получи виж си датчика за налягането на маслото , защото преди време на мен от там ми текма маслото, многогадно защото датчика е 10 лв но трябва да се свали целия инжекцион отгоре и си е доста играчка може и при теб да е от там
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Така колега , сега ще ти кажа нещо от опит ... ако ти се е скапал клапана на картерните газове , ще избива от всякъде мало не само от едно място (не казвам , че клапана не е повреден или е повреден , правилно са ти казали колегите да го погледнеш...). Но аз мисля , че проблема е другаде и ще ти кажа защо. Преди време и аз имах подобрен проблем ... теч на масло горе долу в тая област дето е семеринга на коляновия вал. Сменх семеринга и веднага на следващия ден пак там беше омаслено. Но аз знаех със сигурност ,че семеирнга е добар понеже го поръчах от дарукар , освен това си го смених сам и знаех какво съм направил... та веднага изключих вероятността да е скапан семеринга или монтажа да не е както трябва. Отидох на автомивка и казах да измият хубаво двигателя в тая зона само около семеринга , и от пред при капака на веригата , до филтъра за маслото , около капака на двигателя ...... такаааа....... карах така един ден и какво да видя ... масло течеше ето от тук :
Точно на мястото където гнездото за масления филтър контактува със блока.... от там гарнитурата изпускаше по цялата си периферия и маслото се стичаше на долу и омасляваше точно около коляновия вал.
Става дума за тази гарнитура :
и за клапан номер 4 на схемата . Та провери ги тези неща и както един колега те е посъветвал и датчика за налягането на маслото също провери... това е от мен ....дано съм бил полезен...
Не си казал за кой двигател точно става дума , но то горе долу устройството е подобно ....

Точно на мястото където гнездото за масления филтър контактува със блока.... от там гарнитурата изпускаше по цялата си периферия и маслото се стичаше на долу и омасляваше точно около коляновия вал.
Става дума за тази гарнитура :

и за клапан номер 4 на схемата . Та провери ги тези неща и както един колега те е посъветвал и датчика за налягането на маслото също провери... това е от мен ....дано съм бил полезен...
Не си казал за кой двигател точно става дума , но то горе долу устройството е подобно ....
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани