теч на двигателно масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Shumen

теч на двигателно масло

Мнение от pentium » 12 Фев 2009, 15:07

от една седмица тече масло от двигателя ,закарах я при доста добър майстор гледа ,гледа и казва семеринга на коляновия вал ок купих смени я една седмица всичко ок и сега пак протече връщам се обратно при майстора и той предположи че семерингата е била менте и разглоби пак, но семерингата здрава и чиста твърдо каза че не е от гарнитурата на главата или от картера но и неможахме да разберем откъде тече ако имате някакви идеи моля помагайте че вече незнам какво да правя : мотора е M44
Последна промяна pentium на 12 Фев 2009, 23:20, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: теч на двигателно масло

Мнение от Zlobil » 12 Фев 2009, 15:10

Клапана за картерните газове...

Потърси в търсачката и ще разбереш за какво иде реч.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
Пол: Мъж
Кара: E90 318i 143PS
Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят

Мнение от kubica » 12 Фев 2009, 15:32

ммм да, като отидеш по магазините и като кажеш за М43 онзи клапан с маркуча за 40 кинта и те знаят за какво става въпрос - добре е да се смени... 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: теч на двигателно масло

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 15:44

Масло не може да тече току-така от нищото. Има два варианта. 1 Нивото на маслото е над максимума. 2. Задръстен клапан за картерни газове. Хубаво е да пуснеш една снимка, защото има противоречиви мнения на майсторите: първо семеринг на коляновия вал, после гарнитура на капака.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 26.01.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: 316 compact

Мнение от markoni_ » 12 Фев 2009, 16:00

аз също имах подобен проблем и се оказа че е от клапана на картерните газове ако искаш може да издърпаш маркуча от него и да видиш дали ще продължи да тече,на мен почна да ми избива масло от всякаде . и аз мисля че е от него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: У нас....
Пол: Мъж
Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
Мечтае да кара: Само Мки.

Мнение от bobi 318 is » 12 Фев 2009, 17:51

Колега,да не би да те4е от капака на ангренажната верига,аз имах подобен проблем и се оказа 4е от там,моя е М42 мисля 4е са еднакви.пп. трябва да я погледнеш на канал.надявам се да сам ти бил полезен ;)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 18:03

bobi 318 is написа:Колега,да не би да те4е от капака на ангренажната верига,аз имах подобен проблем и се оказа 4е от там,моя е М42 мисля 4е са еднакви.пп. трябва да я погледнеш на канал.надявам се да сам ти бил полезен ;)

Точно оттам избива маслото първоначално. От уплътнението между предния капак на на термостата и долния на водната помпа.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Shumen

Мнение от pentium » 12 Фев 2009, 18:28

колега какво имаш в предвид като казваш първоначално ,да очаквам да става по зле и да избие и от друго място ли ,да не дава господ :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2009, 18:36

При М42 това е мястото, което поддава най-напред. Моя двигател също започна да тече оттам, имах за смяна клапан за картерните газове и когато разглобих капаците да сменя гарнитурите, точно това уплътнение в горната част беше като престъргано в единия край. Много лесно излиза от повишеното налягане на маслото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 12 Фев 2009, 18:37

pentium написа:колега какво имаш в предвид като казваш първоначално ,да очаквам да става по зле и да избие и от друго място ли ,да не дава господ :bowdown:


Не разбирам защо не обръщаш внимание на това което ти се пише и не земеш наистина малко да попрочетеш...

Ако клапана ти е отишъл (което е сигурно), колкото и гарнитури и семеринги да сменяш оправия няма... защото маслото избива от където може и няма да спре докато не си погледнеш клапана.

И тоя майстор дето го ползваш да земеш да го смениш освен.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Shumen

Мнение от pentium » 12 Фев 2009, 19:04

мерси за съвета колега и аз мисля да го сменя маистора щото е голям келеш ама го търпя само защото работи съвестно а и аз мисля да се насоча към този клапан

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 7.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е 53

Мнение от dackooo » 12 Фев 2009, 19:07

и аз имах те4 на масло като теб бе6е мисе запу6ил маку4а на отду6ника и те4е6е от некав оплатнител на 6теката за маслото но сега е ок.та виж ако иска6 и ти данети те4е от там. успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: У нас....
Пол: Мъж
Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
Мечтае да кара: Само Мки.

Мнение от bobi 318 is » 12 Фев 2009, 19:12

pentium написа:мерси за съвета колега и аз мисля да го сменя маистора щото е голям келеш ама го търпя само защото работи съвестно а и аз мисля да се насоча към този клапан
Пробваи с клапана ако не стане пак ше трябва да ги смениш тези гарнитури :D
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: V8 комби

Мнение от samsurnik » 12 Фев 2009, 19:29

колега ао не се получи виж си датчика за налягането на маслото , защото преди време на мен от там ми текма маслото, многогадно защото датчика е 10 лв но трябва да се свали целия инжекцион отгоре и си е доста играчка може и при теб да е от там
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Фев 2009, 20:05

Така колега , сега ще ти кажа нещо от опит ... ако ти се е скапал клапана на картерните газове , ще избива от всякъде мало не само от едно място (не казвам , че клапана не е повреден или е повреден , правилно са ти казали колегите да го погледнеш...). Но аз мисля , че проблема е другаде и ще ти кажа защо. Преди време и аз имах подобрен проблем ... теч на масло горе долу в тая област дето е семеринга на коляновия вал. Сменх семеринга и веднага на следващия ден пак там беше омаслено. Но аз знаех със сигурност ,че семеирнга е добар понеже го поръчах от дарукар , освен това си го смених сам и знаех какво съм направил... та веднага изключих вероятността да е скапан семеринга или монтажа да не е както трябва. Отидох на автомивка и казах да измият хубаво двигателя в тая зона само около семеринга , и от пред при капака на веригата , до филтъра за маслото , около капака на двигателя ...... такаааа....... карах така един ден и какво да видя ... масло течеше ето от тук :

Изображение

Точно на мястото където гнездото за масления филтър контактува със блока.... от там гарнитурата изпускаше по цялата си периферия и маслото се стичаше на долу и омасляваше точно около коляновия вал.

Става дума за тази гарнитура :
Изображение

и за клапан номер 4 на схемата . Та провери ги тези неща и както един колега те е посъветвал и датчика за налягането на маслото също провери... това е от мен ....дано съм бил полезен...

Не си казал за кой двигател точно става дума , но то горе долу устройството е подобно ....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook