колеги гори ми бушон номер41 е36 325тд м51 115к.с 94г. помощ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

колеги гори ми бушон номер41 е36 325тд м51 115к.с 94г. помощ

Мнение от zaharin3 » 09 Фев 2009, 22:22

миналата седмица беше изгорял смених го.
днес се беше стопил направо
на кутията с бушоните пише на немски 41-zusatzlufler--второто u е с две точки отгоре и маи се чете цузацлюфлер.
какво храни тоя бушон как се превежда тази дума...кажете ако знаете.
иначе като симптоми колата пали от трети пат некаде
горивния е на 1000км
цедката на помпата в резервоара перфектна чиста .
помпата в резервоара бачка.
датчика на смук.колектор бачка и тока на буксата идва .
проверен е и мап сензора изправен и идва ток до буксата му.
колата вьрви доста иначе .
турбото вкарва масалце в смукателния колектор
карам с масло 10 в40 ац делко от дистрибутора е директно.кажете за тоа бушон нещо.свещи нови беру.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 09 Фев 2009, 22:46

На преведената схема колега пише допълнителен вентилатор, не знам какво значи това, дано на теб да ти говори нещо :confused:
Има много коли и ....BMW
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 09 Фев 2009, 23:02

а стига бе вентилатор било . :shock: :shock: :shock:
само го топи тоа бушон . допьлнителен вентилатор.
ама схемата за 325тд ли е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 09 Фев 2009, 23:21

Нямам идея какво точно значи, но на тази схема пише: 41 - Diesel Version
Изображение
Auxiliary fan - общо взето май наистина е някакъв вентилатор...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 10 Фев 2009, 0:30

И мойта ги стопи , сложи истински бушони , тия китайските прозрачните се загряват и направо се разтапят....за един час си е*б***ката 8) .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 10 Фев 2009, 1:24

дано е винтилатор благодаря за отзивите все пак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 10 Фев 2009, 5:00

Предпазител номер 41 е за вентилатора на климатика, при дизелите първа и втора степен на въртене. Това е големият вентилатор зад "бъбреците". Търси проблема в него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

жтф

Мнение от zaharin3 » 11 Фев 2009, 2:18

опс обьрках .
Последна промяна zaharin3 на 11 Фев 2009, 2:27, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 11 Фев 2009, 2:21

сигурно е там щото като пусна климата не се включва таа перка а и има луфт таа перка . до сега не сам я чувал да се включи дори и загрял двигател или на поне 10 мин. включен климат.
данеби проблема е в луфта на перката на климата и да товари бушоньт.
иначе пусках директно ток на буксата на перката и тя вьрти но при пуснат климатик ток не идва до буксата до перката.
иначе като врьтна копчетата на студено стаа добре хладно дори лятото.незнам таа перка кога трябва да включва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 11 Фев 2009, 9:08

Перката трябва да се включва на първа степен при пускане на климатика. По описанието, което даваш, че перката се върти щом и подадеш напрежение на буксата, може да се предположи, че кабела от предпазителя до перката дава на късо някъде :!:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Фев 2009, 10:42

Свали си перката и виж дали може да се отремонтира.
Има резистор,който контролира 1-ва и 2-ра степен,може той да е заминал,може и намотката на ел.мотора да е прекъсната.
Може и лагерите да са блокирали.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 11 Фев 2009, 22:37

ще проследя кабела верно е подозрителен но този резистор за 1ва и 2ра степен каде стои как да го позная зада го погледна за проблем някакьв.
иначе много благодарности момчета.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Фев 2009, 1:56

А има ли предпазител за бобината или стартера!? :roll:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook