колеги гори ми бушон номер41 е36 325тд м51 115к.с 94г. помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
колеги гори ми бушон номер41 е36 325тд м51 115к.с 94г. помощ
миналата седмица беше изгорял смених го.
днес се беше стопил направо
на кутията с бушоните пише на немски 41-zusatzlufler--второто u е с две точки отгоре и маи се чете цузацлюфлер.
какво храни тоя бушон как се превежда тази дума...кажете ако знаете.
иначе като симптоми колата пали от трети пат некаде
горивния е на 1000км
цедката на помпата в резервоара перфектна чиста .
помпата в резервоара бачка.
датчика на смук.колектор бачка и тока на буксата идва .
проверен е и мап сензора изправен и идва ток до буксата му.
колата вьрви доста иначе .
турбото вкарва масалце в смукателния колектор
карам с масло 10 в40 ац делко от дистрибутора е директно.кажете за тоа бушон нещо.свещи нови беру.
днес се беше стопил направо
на кутията с бушоните пише на немски 41-zusatzlufler--второто u е с две точки отгоре и маи се чете цузацлюфлер.
какво храни тоя бушон как се превежда тази дума...кажете ако знаете.
иначе като симптоми колата пали от трети пат некаде
горивния е на 1000км
цедката на помпата в резервоара перфектна чиста .
помпата в резервоара бачка.
датчика на смук.колектор бачка и тока на буксата идва .
проверен е и мап сензора изправен и идва ток до буксата му.
колата вьрви доста иначе .
турбото вкарва масалце в смукателния колектор
карам с масло 10 в40 ац делко от дистрибутора е директно.кажете за тоа бушон нещо.свещи нови беру.
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
На преведената схема колега пише допълнителен вентилатор, не знам какво значи това, дано на теб да ти говори нещо 

- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
а стига бе вентилатор било .
само го топи тоа бушон . допьлнителен вентилатор.
ама схемата за 325тд ли е



само го топи тоа бушон . допьлнителен вентилатор.
ама схемата за 325тд ли е
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
И мойта ги стопи , сложи истински бушони , тия китайските прозрачните се загряват и направо се разтапят....за един час си е*б***ката
.

- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Предпазител номер 41 е за вентилатора на климатика, при дизелите първа и втора степен на въртене. Това е големият вентилатор зад "бъбреците". Търси проблема в него.
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
сигурно е там щото като пусна климата не се включва таа перка а и има луфт таа перка . до сега не сам я чувал да се включи дори и загрял двигател или на поне 10 мин. включен климат.
данеби проблема е в луфта на перката на климата и да товари бушоньт.
иначе пусках директно ток на буксата на перката и тя вьрти но при пуснат климатик ток не идва до буксата до перката.
иначе като врьтна копчетата на студено стаа добре хладно дори лятото.незнам таа перка кога трябва да включва.
данеби проблема е в луфта на перката на климата и да товари бушоньт.
иначе пусках директно ток на буксата на перката и тя вьрти но при пуснат климатик ток не идва до буксата до перката.
иначе като врьтна копчетата на студено стаа добре хладно дори лятото.незнам таа перка кога трябва да включва.
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Перката трябва да се включва на първа степен при пускане на климатика. По описанието, което даваш, че перката се върти щом и подадеш напрежение на буксата, може да се предположи, че кабела от предпазителя до перката дава на късо някъде 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Свали си перката и виж дали може да се отремонтира.
Има резистор,който контролира 1-ва и 2-ра степен,може той да е заминал,може и намотката на ел.мотора да е прекъсната.
Може и лагерите да са блокирали.
Има резистор,който контролира 1-ва и 2-ра степен,може той да е заминал,може и намотката на ел.мотора да е прекъсната.
Може и лагерите да са блокирали.

- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
ще проследя кабела верно е подозрителен но този резистор за 1ва и 2ра степен каде стои как да го позная зада го погледна за проблем някакьв.
иначе много благодарности момчета.
иначе много благодарности момчета.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани