Въпрос за деференциал

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Въпрос за деференциал

Мнение от DANIEL » 30 Яну 2005, 17:57

Някой може ли да ми каже защо при здраво потегляне боксува само лявата гума на сух асвалт :?:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Re: Въпрос за деференциал

Мнение от SlipKnoT » 30 Яну 2005, 17:59

DANIEL написа:Някой може ли да ми каже защо при здраво потегляне боксува само лявата гума на сух асвалт :?:


Защото си с отворен диф.. ;)

П.С. Търси си шпер..

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 30 Яну 2005, 18:03

DANIEL
Намали малко броя на темите, които пускаш и постовете, че направо задръсти форума ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 30 Яну 2005, 18:15

А аз си мислех че този форум е точно за това

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 30 Яну 2005, 18:20

Не, не е за това. Тук наблягаме на качеството, а не на количеството. Т.е. пиши това, което си заслужава да бъде прочетено. Съветвам те първо да попрочетеш форумите и после да питаш. Повечето неща, които си писал са вече разисквани.
Приятно прекарване тук ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Фев 2005, 10:16

Взех си поука от думите на Asen_X и прочетох (мисля че всички) теми за дифер. но не открих отговор на моя въпрос, а именно защо боксува само ЛЯВАТА гума? Имам някаква техническа грамотност и ми е ясно че при липса на блогаж едната ще боксува. Имах съмнения да не е амортис. но в интерес на истината от другата страна е изтарвал, а този от ляво е здрав. Отварях го за лагери и се опасявам да не съм объркал нещо.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Фев 2005, 10:28

Защото когато си с нормален диференциал гумата която има по малко сцепление с пътя тя буксува... в случая асфалта може да е сух, но при потегляне има доста неща които могат да ти променят сцеплението като например изпусналия ти амортисьор от другата страна - даваш газ, и тежестта на колата пада назад и понеже от другата страна тги е изпуснал амортисьор от тази страна колата кляка и пада най-много тежест и за това тази гума НЕ буксува -> следователно другата буксува :idea: търси с търсачката теми който съдържат текст "шпер" ако имаш търпение ще прочетеш доста неща ;)

Дилян Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Фев 2005, 10:43

Мерси, не ми беше :idea: това за тежеста. Другият въпрос който ме валнува (след дългото четене) е дали ще се промени (практически, а не теоретично) ускорението ако сложа дифер. с по високо число например от 316 или 318 (не е шпер) и ще издаржи ли при мен (325i) :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Фев 2005, 12:20

smoKing написа:пич, ела да ти дадем един ефтин и ла4ен диф за 90 кинта с предавателно число 3.64, да опита6 с неги, щи падне разхода ако си с по-къс :!:
Разхода и мах. скорост не ме интересуват а само ускорението. Примерно ако сложа 4.45 :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 01 Фев 2005, 15:00

няма как ускорението да не се промерни и то доста чувствително, сега с какъв диф си? 3.73/3.45(или 3.46-не се сещам кое от 2те беше)?
Не че съм пробвал ама колегата Пенчев преди беше си сменял дифа от 3.45(6) на 4.10 и сподели че колата му се струва бърза като самолет всравнение с преди това.
Аз сега съм с 3.45(6) шпер и на трета стигам почти 160 и се чудя как ще е с някой по-късичак примерно 4.10 или нагоре, а това би трябвало да оказва голямо влияние особено при драг на 400 или 1000метра
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 01 Фев 2005, 15:26

smoKing (така като ти пиша ника , подушвам че сме от една порода :D ), незнам брат, най-бързата кола която съм карал е моята и затова може би ми се струва МНОО БЪРЗА :lol: , иначе наистина разхода си дава отражение особено на дълъг път апък и при 2500оборота на 5та летя със 130 (може и да бъркам тук, много не помня числа :D ).
Аз не съм фен на драг рейсинга ама с удоволствие бих си сменил дифа с по-къс , но само ако намеря пак шпер.
ТА явно отговора на въпроса на Даниел е че определено ще има ефект от по-къс диф ама внимавай да не стане прекалено къс и да ти дойде много пауара да не можеш да тръгваш на първа без бърнаут :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Фев 2005, 15:55

И мен ме претеснява това за първа предавка но и превключването ще се увеличи (щото до сега на километъра минавам на четварта) а както знаем БМВ -тата малко по бавно превключват.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 01 Фев 2005, 19:26

Минаването на по горна/долна предавка се извършва от задкормилното устойство(изключение прави автомата) така че ти си бавния не БМВтата :idea:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook