Въпрос за деференциал
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Въпрос за деференциал
Някой може ли да ми каже защо при здраво потегляне боксува само лявата гума на сух асвалт 

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: Въпрос за деференциал
DANIEL написа:Някой може ли да ми каже защо при здраво потегляне боксува само лявата гума на сух асвалт
Защото си с отворен диф..

П.С. Търси си шпер..
- Новини
-
Взех си поука от думите на Asen_X и прочетох (мисля че всички) теми за дифер. но не открих отговор на моя въпрос, а именно защо боксува само ЛЯВАТА гума? Имам някаква техническа грамотност и ми е ясно че при липса на блогаж едната ще боксува. Имах съмнения да не е амортис. но в интерес на истината от другата страна е изтарвал, а този от ляво е здрав. Отварях го за лагери и се опасявам да не съм объркал нещо.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Защото когато си с нормален диференциал гумата която има по малко сцепление с пътя тя буксува... в случая асфалта може да е сух, но при потегляне има доста неща които могат да ти променят сцеплението като например изпусналия ти амортисьор от другата страна - даваш газ, и тежестта на колата пада назад и понеже от другата страна тги е изпуснал амортисьор от тази страна колата кляка и пада най-много тежест и за това тази гума НЕ буксува -> следователно другата буксува
търси с търсачката теми който съдържат текст "шпер" ако имаш търпение ще прочетеш доста неща
Дилян Пенчев


Дилян Пенчев
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
няма как ускорението да не се промерни и то доста чувствително, сега с какъв диф си? 3.73/3.45(или 3.46-не се сещам кое от 2те беше)?
Не че съм пробвал ама колегата Пенчев преди беше си сменял дифа от 3.45(6) на 4.10 и сподели че колата му се струва бърза като самолет всравнение с преди това.
Аз сега съм с 3.45(6) шпер и на трета стигам почти 160 и се чудя как ще е с някой по-късичак примерно 4.10 или нагоре, а това би трябвало да оказва голямо влияние особено при драг на 400 или 1000метра
Не че съм пробвал ама колегата Пенчев преди беше си сменял дифа от 3.45(6) на 4.10 и сподели че колата му се струва бърза като самолет всравнение с преди това.
Аз сега съм с 3.45(6) шпер и на трета стигам почти 160 и се чудя как ще е с някой по-късичак примерно 4.10 или нагоре, а това би трябвало да оказва голямо влияние особено при драг на 400 или 1000метра
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
smoKing (така като ти пиша ника , подушвам че сме от една порода
), незнам брат, най-бързата кола която съм карал е моята и затова може би ми се струва МНОО БЪРЗА
, иначе наистина разхода си дава отражение особено на дълъг път апък и при 2500оборота на 5та летя със 130 (може и да бъркам тук, много не помня числа
).
Аз не съм фен на драг рейсинга ама с удоволствие бих си сменил дифа с по-къс , но само ако намеря пак шпер.
ТА явно отговора на въпроса на Даниел е че определено ще има ефект от по-къс диф ама внимавай да не стане прекалено къс и да ти дойде много пауара да не можеш да тръгваш на първа без бърнаут



Аз не съм фен на драг рейсинга ама с удоволствие бих си сменил дифа с по-къс , но само ако намеря пак шпер.
ТА явно отговора на въпроса на Даниел е че определено ще има ефект от по-къс диф ама внимавай да не стане прекалено къс и да ти дойде много пауара да не можеш да тръгваш на първа без бърнаут

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Минаването на по горна/долна предавка се извършва от задкормилното устойство(изключение прави автомата) така че ти си бавния не БМВтата 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани