немога да разбера термостат ли е или температурен датчик. по
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
немога да разбера термостат ли е или температурен датчик. по
Става въпрос за следното:
мотора на бмв ми е 1.6 с верига или м43 1.6
като запаля сутринта колата загрява по бавно от нормалното,дори и по бавно качва температурата.Като трагвам да спускам някъкъв балкан на по ниска скорост ми спада температурата.
За тези работи сам сигорен че наи вероятно са от термостатат щото се е преебал и стои постояно отворен на големия кръг.
НО има и още нещо като покарам колата и тя е почти на 12 часа като е спря за час час и повече като тръгвам да паля стрелката на таблото играе кам спадане на температурата и като запаля стрелаката пада малко над парвата 4ерти4ка след синята зона или на 10 часа.
А забравих да кажа че като се кача след като сам оставил колата да постои като дам на контакт и изчакам тестовете да свършат стрелката си стои на сащото място на която сам загасил колата
Това става въпрос само когата колата е престояла не чак толкова време че двигатела да се охлади самичък
мотора на бмв ми е 1.6 с верига или м43 1.6
като запаля сутринта колата загрява по бавно от нормалното,дори и по бавно качва температурата.Като трагвам да спускам някъкъв балкан на по ниска скорост ми спада температурата.
За тези работи сам сигорен че наи вероятно са от термостатат щото се е преебал и стои постояно отворен на големия кръг.
НО има и още нещо като покарам колата и тя е почти на 12 часа като е спря за час час и повече като тръгвам да паля стрелката на таблото играе кам спадане на температурата и като запаля стрелаката пада малко над парвата 4ерти4ка след синята зона или на 10 часа.
А забравих да кажа че като се кача след като сам оставил колата да постои като дам на контакт и изчакам тестовете да свършат стрелката си стои на сащото място на която сам загасил колата
Това става въпрос само когата колата е престояла не чак толкова време че двигатела да се охлади самичък
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
термостат 100% колега, преди да сменя моя бях същия като е загряла спра някаде за 10-тина минути, после дам контакт стрелката пада постепенно надолу, смених го и сега всичко е ОК 



- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
......
мерси все пак
едни сменях но предишния не правеше номера със контакта
едни сменях но предишния не правеше номера със контакта
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
dinkomg написа:Tермостат !!!

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
Термостат, и аз бях така.Моят е "Behr" , ако има такава марка, значи не греша.Смених си антифриза и съм ок.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
аз и в момента съм по същия начин,ако някой знае нека ми каже какъв термостат да си купя и колко лв е долу горе един термостат



- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Kambe написа:27 лв BEHR немски това е за моя М50Б20 незнам за другите как е
мерси колега,щом твоя е толкова не вярвам да са различни,а пак и да са няма да е с кой знае колко по скъп от твоя



- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
ми днес колегата Cucko си купи термостат, неговия е 37 лв пак на BEHR само че моторя му е 4 цил. не знам точно какъв е и ми стана чудно че на 4 цил. термостата е по-скъп от колкото за 6 цил... пазарувахме от различни магазини де може и това да е причината


- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
Ще използвам темата да не пускам нова - колата ми си загрява нормално но на диагностика показва едва 46 градуса .Стрелката за температурата си стои точно по средата както трябва да е - двигатела се охлажда нормално . Парното духа направо ще се свариш вътре .Двигател М44. Температурен датчик или греша ?Разхода е завишен 


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
EDS написа:Ще използвам темата да не пускам нова - колата ми си загрява нормално но на диагностика показва едва 46 градуса .Стрелката за температурата си стои точно по средата както трябва да е - двигатела се охлажда нормално . Парното духа направо ще се свариш вътре .Двигател М44. Температурен датчик или греша ?Разхода е завишен
100 % температурния датчик, който отговаря за определяне на горивната смес е сдал багажа. Другия датчик за стрелката на таблото е добре. На 46 градуса в никакъв случай не може да духа горещо от парното. Предполагам в твоя случай след достигане на нормална работна температура и след форсиране на празен ход, стрелката на оборотомера пада много бавно и задържа за известно време около 1200-1000 оборота.
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
И аз така си мисля колега .За оборотите обаче мисля че не задържат - в смисъл те си задържат но в рамките на нормалното като на всяка една друга кола .Но за температурния датчик май ще се окажа прав .На някой да му се намира схемичка къде е - в смисъл този на радиатора ли е или другия на двигатела(или за 2-рия се бъркам
) ?


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани