немога да разбера термостат ли е или температурен датчик. по

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Основно на запад и по писти.

немога да разбера термостат ли е или температурен датчик. по

Мнение от bavaretca_tns » 08 Яну 2009, 23:43

Става въпрос за следното:
мотора на бмв ми е 1.6 с верига или м43 1.6
като запаля сутринта колата загрява по бавно от нормалното,дори и по бавно качва температурата.Като трагвам да спускам някъкъв балкан на по ниска скорост ми спада температурата.
За тези работи сам сигорен че наи вероятно са от термостатат щото се е преебал и стои постояно отворен на големия кръг.
НО има и още нещо като покарам колата и тя е почти на 12 часа като е спря за час час и повече като тръгвам да паля стрелката на таблото играе кам спадане на температурата и като запаля стрелаката пада малко над парвата 4ерти4ка след синята зона или на 10 часа.
А забравих да кажа че като се кача след като сам оставил колата да постои като дам на контакт и изчакам тестовете да свършат стрелката си стои на сащото място на която сам загасил колата
Това става въпрос само когата колата е престояла не чак толкова време че двигатела да се охлади самичък

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 08 Яну 2009, 23:49

термостат 100% колега, преди да сменя моя бях същия като е загряла спра някаде за 10-тина минути, после дам контакт стрелката пада постепенно надолу, смених го и сега всичко е ОК :)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Основно на запад и по писти.

......

Мнение от bavaretca_tns » 08 Яну 2009, 23:52

мерси все пак
едни сменях но предишния не правеше номера със контакта

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 09 Яну 2009, 0:37

Tермостат !!!
Има много коли и ....BMW
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 09 Яну 2009, 11:47

dinkomg написа:Tермостат !!!
:yes: Термостат е, ако беше температурния датчик щеше да ти прави други мизериии
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1080
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 touring

Мнение от ka4i » 09 Яну 2009, 16:34

Термостат, и аз бях така.Моят е "Behr" , ако има такава марка, значи не греша.Смених си антифриза и съм ок.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 09 Яну 2009, 23:19

аз и в момента съм по същия начин,ако някой знае нека ми каже какъв термостат да си купя и колко лв е долу горе един термостат
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 09 Яну 2009, 23:23

27 лв BEHR немски това е за моя М50Б20 незнам за другите как е
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 09 Яну 2009, 23:29

Kambe написа:27 лв BEHR немски това е за моя М50Б20 незнам за другите как е

мерси колега,щом твоя е толкова не вярвам да са различни,а пак и да са няма да е с кой знае колко по скъп от твоя
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 09 Яну 2009, 23:33

ми днес колегата Cucko си купи термостат, неговия е 37 лв пак на BEHR само че моторя му е 4 цил. не знам точно какъв е и ми стана чудно че на 4 цил. термостата е по-скъп от колкото за 6 цил... пазарувахме от различни магазини де може и това да е причината
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 02 Фев 2009, 13:28

Ще използвам темата да не пускам нова - колата ми си загрява нормално но на диагностика показва едва 46 градуса .Стрелката за температурата си стои точно по средата както трябва да е - двигатела се охлажда нормално . Парното духа направо ще се свариш вътре .Двигател М44. Температурен датчик или греша ?Разхода е завишен :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 02 Фев 2009, 13:56

EDS написа:Ще използвам темата да не пускам нова - колата ми си загрява нормално но на диагностика показва едва 46 градуса .Стрелката за температурата си стои точно по средата както трябва да е - двигатела се охлажда нормално . Парното духа направо ще се свариш вътре .Двигател М44. Температурен датчик или греша ?Разхода е завишен :roll:

100 % температурния датчик, който отговаря за определяне на горивната смес е сдал багажа. Другия датчик за стрелката на таблото е добре. На 46 градуса в никакъв случай не може да духа горещо от парното. Предполагам в твоя случай след достигане на нормална работна температура и след форсиране на празен ход, стрелката на оборотомера пада много бавно и задържа за известно време около 1200-1000 оборота.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 10.03.2008
Местоположение: Варната
Пол: Мъж
Кара: X3 3.0SD
Мечтае да кара: Koenigsegg
Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)

Мнение от EDS » 02 Фев 2009, 14:03

И аз така си мисля колега .За оборотите обаче мисля че не задържат - в смисъл те си задържат но в рамките на нормалното като на всяка една друга кола .Но за температурния датчик май ще се окажа прав .На някой да му се намира схемичка къде е - в смисъл този на радиатора ли е или другия на двигатела(или за 2-рия се бъркам :roll: ) ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 02 Фев 2009, 14:21

Изображение
Номер 7 трябва да е,но си го погледни пак че го извадих набързо...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 02 Фев 2009, 14:32

vladiverm написа:Изображение
Номер 7 трябва да е,но си го погледни пак че го извадих набързо...

Извинявам се за неточността. На М44 температурния датчик е един и отговаря за двете неща. Значи проблема е на друго място.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook