VP44

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

VP44

Мнение от IvaN66 » 31 Яну 2009, 9:38

Колеги,има ли някой информация за тази помпа,как стават регулировките:по електронен път или може и механично.Интересува ме може ли да се променя предварението на впръскване на гориво и количеството му?Знаете ли и какви трябва да са тези стойности?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 31 Яну 2009, 10:00

Всичко става на стенд в сервиз на Бош примерно. Проблемите там са много сложни. Аз съм писал тема за това тук http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic.php?t=119713.
Но това са много калпави помпи: Ето ти нещо и на английски http://dodgeram.org/tech/dsl/ISB/Vp44.htm


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 31 Яну 2009, 23:15

помпите въобще не са калпави , а напротив , ползват в доста модели и марки коли по света :idea: Това , че повечео 320д с тези помпи са над 500 000км реално и дават проблеми (по статистики на БМВ сервизите това се случва между 500 и 700к км) не значи че помпата е калпава ;) Регулирането и е изцяло електронно , няма начин да и се посегне както масово се прави при ТДСките ... За да се предпазите от проблеми карайте само с хубава и проверена нафта, колкото и тръдно да се намира

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 31 Яну 2009, 23:53

Че дават проблеми дават си обаче имам чувството че наистина като дойдат тия коли в българия нафтата им сасипва помпите толкова километри са изкарали там и като ги внесат тук копуваш си я минаваш 10-20 хиляди и айде помпата :evil:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 01 Фев 2009, 8:40

V-max написа:помпите въобще не са калпави , а напротив , ползват в доста модели и марки коли по света :idea: Това , че повечео 320д с тези помпи са над 500 000км реално и дават проблеми (по статистики на БМВ сервизите това се случва между 500 и 700к км) не значи че помпата е калпава ;) Регулирането и е изцяло електронно , няма начин да и се посегне както масово се прави при ТДСките ... За да се предпазите от проблеми карайте само с хубава и проверена нафта, колкото и тръдно да се намира


Да така е колега, помпите не са калпави но в нашата действителност .... Но след като имах проблем с помпата четох доста из нета за тази помпа. И най страното е че Dodge Ram кара с такава помпа но и те масаово се оплакват от проблеми с нея. А сега и в Америка нафтата е калпава :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Фев 2009, 11:15

Калпава е там защото само за камионите я ползват ;)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 01 Фев 2009, 11:42

ето още 2 примера за модели с тази помпа , които също масово страдат - Ауди А6 2,5 ТДИ 150кс и Опел Вектра Б 2,0 ДТИ/ДТ... За тях също има много писано навсякъде , но нещата просто опират до реални километри....

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 3.01.2009

Мнение от matematic » 01 Фев 2009, 13:30

Значи аз май верно ще се окажа прав в един спор с друг колега. На бившата ми джипка фронтера Б помпата и май е същата и при зареждане на нафта от същото място от което зареждам и сега, имах същите проблеми. Сега смених нафтата и ако наистина се окаже това, само мога да кажа НЕ ЗАРЕЖДАЙТЕ ОТ ОМВ АЛПИН ДИЗЕЛ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 01 Фев 2009, 14:05

Е то и алпин дизела ако е калпав, от къде да зареждаме? Аз имам наблюдения върху Ромпетрол и май от там за сега е най удачно. Последните няколко пъти алпин дизела ми свърша доста бързо, не знам след колко часа ги слагат ония машинки на колонките,но май е по добре да се зарежда през деня.
За тея VP-та знам че около 3часа трябва да я въртят на стенд и то в Бош сервиз за да я настроят(това когато е нова) иначе много често горят когато засмучат въздух.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 01 Фев 2009, 15:04

същата е помпата на фронтерата , колкото до ОМВто - ползвайте това на Горубляне на излизане посока Пловдив - бензиностанцията се води "представителна" и алпина е мега добър . На други ОМВта не е същото , правете разлика между отделните обекти - те нямат нищо общо помеждуси освен емблемата :idea:

В 90% от случаите на изгорели такива помпи (занимавах се преди 2-3 години да ги ремонтирам) изгаря клапана за подаване на горивото , което директно окъсява няколко елемента на контролната платка. Не знам на какво се дължи , но така се получава и ремонта не е много скъп и сложен (в сравнение с цената на нова) . Та, карайте ги пълни поне на 1/4 резерварите ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 3.01.2009

Мнение от matematic » 01 Фев 2009, 15:20

Това беше много ценно мнение, сега ще знам поне кое да е първото нещо, което да се диагностицира при положение, че проблемите зачестят. Засега като че ли отшумя, но щом веднъж го направи, пак ще бера ядове някой ден.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Фев 2009, 19:33

Един познат има нисан алмера с такава помпа и му изгоря и като я кара да му я правят му е направиха обаче му казаха че това изгаряне на електрониката се дължало на някакво буталце което потдавало колко нафта да пуска помпата и корпуса му се износвал и започвало да задържа от време навреме и така изгаряла и корпуса трябвало да се сменя т.е цялата помпа иначе всичко било временно .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 04 Мар 2009, 22:42

Колеги вижте какво намерих...незнам дали е добре да го постна,но ако има проблем нека админите да ме поправят...
Тук един ентусиаст е дал решение на проблема,но не съм сигурен дали това оправя нещата!!! ;)
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 9#poststop

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 05 Мар 2009, 1:48

Е на такива хора като колегата от off-road евала. Тази тема ще спести на много хора пари и нерви. Като си помисля че някои са изръсили по 3-4000лв. за нови помпи... а то транзистор за 3лв.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 05 Мар 2009, 8:28

Много правилно колегата от оф роуда евалла! :yes:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook