VP44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
VP44
Колеги,има ли някой информация за тази помпа,как стават регулировките:по електронен път или може и механично.Интересува ме може ли да се променя предварението на впръскване на гориво и количеството му?Знаете ли и какви трябва да са тези стойности?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Всичко става на стенд в сервиз на Бош примерно. Проблемите там са много сложни. Аз съм писал тема за това тук http://forums.bmwpower-bg.net/viewtopic.php?t=119713.
Но това са много калпави помпи: Ето ти нещо и на английски http://dodgeram.org/tech/dsl/ISB/Vp44.htm
Но това са много калпави помпи: Ето ти нещо и на английски http://dodgeram.org/tech/dsl/ISB/Vp44.htm
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
помпите въобще не са калпави , а напротив , ползват в доста модели и марки коли по света
Това , че повечео 320д с тези помпи са над 500 000км реално и дават проблеми (по статистики на БМВ сервизите това се случва между 500 и 700к км) не значи че помпата е калпава
Регулирането и е изцяло електронно , няма начин да и се посегне както масово се прави при ТДСките ... За да се предпазите от проблеми карайте само с хубава и проверена нафта, колкото и тръдно да се намира


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
V-max написа:помпите въобще не са калпави , а напротив , ползват в доста модели и марки коли по светаТова , че повечео 320д с тези помпи са над 500 000км реално и дават проблеми (по статистики на БМВ сервизите това се случва между 500 и 700к км) не значи че помпата е калпава
Регулирането и е изцяло електронно , няма начин да и се посегне както масово се прави при ТДСките ... За да се предпазите от проблеми карайте само с хубава и проверена нафта, колкото и тръдно да се намира
Да така е колега, помпите не са калпави но в нашата действителност .... Но след като имах проблем с помпата четох доста из нета за тази помпа. И най страното е че Dodge Ram кара с такава помпа но и те масаово се оплакват от проблеми с нея. А сега и в Америка нафтата е калпава

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
ето още 2 примера за модели с тази помпа , които също масово страдат - Ауди А6 2,5 ТДИ 150кс и Опел Вектра Б 2,0 ДТИ/ДТ... За тях също има много писано навсякъде , но нещата просто опират до реални километри....
Значи аз май верно ще се окажа прав в един спор с друг колега. На бившата ми джипка фронтера Б помпата и май е същата и при зареждане на нафта от същото място от което зареждам и сега, имах същите проблеми. Сега смених нафтата и ако наистина се окаже това, само мога да кажа НЕ ЗАРЕЖДАЙТЕ ОТ ОМВ АЛПИН ДИЗЕЛ.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Е то и алпин дизела ако е калпав, от къде да зареждаме? Аз имам наблюдения върху Ромпетрол и май от там за сега е най удачно. Последните няколко пъти алпин дизела ми свърша доста бързо, не знам след колко часа ги слагат ония машинки на колонките,но май е по добре да се зарежда през деня.
За тея VP-та знам че около 3часа трябва да я въртят на стенд и то в Бош сервиз за да я настроят(това когато е нова) иначе много често горят когато засмучат въздух.
За тея VP-та знам че около 3часа трябва да я въртят на стенд и то в Бош сервиз за да я настроят(това когато е нова) иначе много често горят когато засмучат въздух.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
същата е помпата на фронтерата , колкото до ОМВто - ползвайте това на Горубляне на излизане посока Пловдив - бензиностанцията се води "представителна" и алпина е мега добър . На други ОМВта не е същото , правете разлика между отделните обекти - те нямат нищо общо помеждуси освен емблемата
В 90% от случаите на изгорели такива помпи (занимавах се преди 2-3 години да ги ремонтирам) изгаря клапана за подаване на горивото , което директно окъсява няколко елемента на контролната платка. Не знам на какво се дължи , но така се получава и ремонта не е много скъп и сложен (в сравнение с цената на нова) . Та, карайте ги пълни поне на 1/4 резерварите

В 90% от случаите на изгорели такива помпи (занимавах се преди 2-3 години да ги ремонтирам) изгаря клапана за подаване на горивото , което директно окъсява няколко елемента на контролната платка. Не знам на какво се дължи , но така се получава и ремонта не е много скъп и сложен (в сравнение с цената на нова) . Та, карайте ги пълни поне на 1/4 резерварите

Един познат има нисан алмера с такава помпа и му изгоря и като я кара да му я правят му е направиха обаче му казаха че това изгаряне на електрониката се дължало на някакво буталце което потдавало колко нафта да пуска помпата и корпуса му се износвал и започвало да задържа от време навреме и така изгаряла и корпуса трябвало да се сменя т.е цялата помпа иначе всичко било временно .
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Колеги вижте какво намерих...незнам дали е добре да го постна,но ако има проблем нека админите да ме поправят...
Тук един ентусиаст е дал решение на проблема,но не съм сигурен дали това оправя нещата!!!
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 9#poststop
Тук един ентусиаст е дал решение на проблема,но не съм сигурен дали това оправя нещата!!!

http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 9#poststop
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Е на такива хора като колегата от off-road евала. Тази тема ще спести на много хора пари и нерви. Като си помисля че някои са изръсили по 3-4000лв. за нови помпи... а то транзистор за 3лв.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани