На Компакт - разглобяват ли се фаровете като на седан и купе
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Да,но там фаровете са с друг цокъл...купи си от някое ударено е36(седан,купе,комби,кабрио) букси за фарове и си сложи нормални фарове,че тия НВ4 са голям та*ак.. иначе се разглабят по същия начин като на другите е36
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Зависи какво разбираш под разглобяване. Аз моите като ги разглобявах да слагам енджала
ги разглобих до основи. Ще ти кажа един чалъм да си сцъкнеш стъклото което е залепено. Отваряш фара и остава само стъклото с предния рефлектор, махаш металните щипки и го потапяш във вряла вода и после стъклото се отлепга и виждаш лепилото как се разтяга като дъвка. Другия начин е с пистолет с горещ въздух но там има опасност да счупиш стъклото.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Alexi написа:HB3/4 е много хубав цокъл ,присаждането на Н1 от 5 години по старо Е36 е слабоумие
Брех..я ми кажи как стигна до извода,че е слабоумие?
Буксата на инсталацията на компакт е само за въпросния цокъл НВ3/4,докато буксата от инсталациите на другите е36 става и за Н1 и за Н7

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
какво като става буксата след като крушката е различна? примерно ксенон на HB3/4 се присажда за няколко минути като не се реже нищо ,а на Н1 става с изхабяване на оригиналните капачки .. той Н1 ако беше хубав цокъл нямаше да отпадне при всички нови коли
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Разглобяват се. Не пречи и да си модифицираш буксата, ако искаш да сложиш фар от друго Е36. И не знам откъде се намериха толкова капацитети в този форум, които да критикуват работата на инжинери с над 200,000 Евро годишна заплата... акъла ми не го побира.
По-взаимнозаменяема кола от Е36 не съм виждал. Направена е супер универсално като играчка Лего. Покарайте малко други марки и се насладете на глупостта да имате 20хил. различни модела и вида части за кола, която се е произвеждала 3 години... в зависимост от завода, в който е произведена.
По-взаимнозаменяема кола от Е36 не съм виждал. Направена е супер универсално като играчка Лего. Покарайте малко други марки и се насладете на глупостта да имате 20хил. различни модела и вида части за кола, която се е произвеждала 3 години... в зависимост от завода, в който е произведена.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
liloff написа:Разглобяват се. Не пречи и да си модифицираш буксата, ако искаш да сложиш фар от друго Е36. И не знам откъде се намериха толкова капацитети в този форум, които да критикуват работата на инжинери с над 200,000 Евро годишна заплата... акъла ми не го побира.
По-взаимнозаменяема кола от Е36 не съм виждал. Направена е супер универсално като играчка Лего. Покарайте малко други марки и се насладете на глупостта да имате 20хил. различни модела и вида части за кола, която се е произвеждала 3 години... в зависимост от завода, в който е произведена.

- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- SuperMoto_vt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 16.12.2008
- Местоположение: В. Търново
Много се извинявам,че се намесвам в темата на LuBo1 но ще помоля някои който наистина е разглобявал фарове на компат да сподели как точно се махат стъклата и как може да се присъди рефлектор с лупа от другият модел и евентуално крушка? Предварително благодаря!!!!!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Alexi написа:какво като става буксата след като крушката е различна? примерно ксенон на HB3/4 се присажда за няколко минути като не се реже нищо ,а на Н1 става с изхабяване на оригиналните капачки .. той Н1 ако беше хубав цокъл нямаше да отпадне при всички нови коли
Какво значи изхабяване

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Любо ,не ги пипай фаровете ,можеш само да ги измиеш .нищо друго.
Купи си два хубави фара с лупи + две букси за тях и това е.
После продаваш фаровете от компота и приключваш проблемите с фаровете
Фаровете от компот се търсят повче от тези за седан и купе ,просто си трябва търпение
Много внимавай ,ако ги разглобяваш да не им счупиш центрялния държач на рефлектора,много по слаба е пластмасата му от на другите фарове и не се намира после лесно
Купи си два хубави фара с лупи + две букси за тях и това е.
После продаваш фаровете от компота и приключваш проблемите с фаровете

Фаровете от компот се търсят повче от тези за седан и купе ,просто си трябва търпение

Много внимавай ,ако ги разглобяваш да не им счупиш центрялния държач на рефлектора,много по слаба е пластмасата му от на другите фарове и не се намира после лесно


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани