На Компакт - разглобяват ли се фаровете като на седан и купе

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

На Компакт - разглобяват ли се фаровете като на седан и купе

Мнение от LuBo1 » 28 Яну 2009, 14:24

??? :|
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 28 Яну 2009, 14:34

Да,но там фаровете са с друг цокъл...купи си от някое ударено е36(седан,купе,комби,кабрио) букси за фарове и си сложи нормални фарове,че тия НВ4 са голям та*ак.. иначе се разглабят по същия начин като на другите е36
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 28 Яну 2009, 14:43

Зависи какво разбираш под разглобяване. Аз моите като ги разглобявах да слагам енджала :D ги разглобих до основи. Ще ти кажа един чалъм да си сцъкнеш стъклото което е залепено. Отваряш фара и остава само стъклото с предния рефлектор, махаш металните щипки и го потапяш във вряла вода и после стъклото се отлепга и виждаш лепилото как се разтяга като дъвка. Другия начин е с пистолет с горещ въздух но там има опасност да счупиш стъклото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Яну 2009, 14:50

HB3/4 е много хубав цокъл ,присаждането на Н1 от 5 години по старо Е36 е слабоумие


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 28 Яну 2009, 15:03

Alexi написа:HB3/4 е много хубав цокъл ,присаждането на Н1 от 5 години по старо Е36 е слабоумие

Брех..я ми кажи как стигна до извода,че е слабоумие?
Буксата на инсталацията на компакт е само за въпросния цокъл НВ3/4,докато буксата от инсталациите на другите е36 става и за Н1 и за Н7 ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Яну 2009, 17:44

какво като става буксата след като крушката е различна? примерно ксенон на HB3/4 се присажда за няколко минути като не се реже нищо ,а на Н1 става с изхабяване на оригиналните капачки .. той Н1 ако беше хубав цокъл нямаше да отпадне при всички нови коли

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 28 Яну 2009, 20:13

още повече взех да му набирам! За ко е така , само ония от БМВ си знаят ...... :shock:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 28 Яну 2009, 20:32

Разглобяват се. Не пречи и да си модифицираш буксата, ако искаш да сложиш фар от друго Е36. И не знам откъде се намериха толкова капацитети в този форум, които да критикуват работата на инжинери с над 200,000 Евро годишна заплата... акъла ми не го побира.
По-взаимнозаменяема кола от Е36 не съм виждал. Направена е супер универсално като играчка Лего. Покарайте малко други марки и се насладете на глупостта да имате 20хил. различни модела и вида части за кола, която се е произвеждала 3 години... в зависимост от завода, в който е произведена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 28 Яну 2009, 22:09

liloff написа:Разглобяват се. Не пречи и да си модифицираш буксата, ако искаш да сложиш фар от друго Е36. И не знам откъде се намериха толкова капацитети в този форум, които да критикуват работата на инжинери с над 200,000 Евро годишна заплата... акъла ми не го побира.
По-взаимнозаменяема кола от Е36 не съм виждал. Направена е супер универсално като играчка Лего. Покарайте малко други марки и се насладете на глупостта да имате 20хил. различни модела и вида части за кола, която се е произвеждала 3 години... в зависимост от завода, в който е произведена.


:yes:

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 28 Яну 2009, 23:33

е стъклата последно залепени ли са или са просто хванати като на седан/купе ???
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 16.12.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от SuperMoto_vt » 29 Яну 2009, 1:36

Много се извинявам,че се намесвам в темата на LuBo1 но ще помоля някои който наистина е разглобявал фарове на компат да сподели как точно се махат стъклата и как може да се присъди рефлектор с лупа от другият модел и евентуално крушка? Предварително благодаря!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 29 Яну 2009, 1:41

Махат се широките щипки, които държат стъклото, после развиваш 2-3 болта, под гумения маншон на всяка от крушките. и остават на съставни части.
Не може да се присади рефлектор с лупа, корпуса е различен.
Никакви стъкла няма залепени при заводското изпълнение..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 16.12.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от SuperMoto_vt » 29 Яну 2009, 2:11

Акрушката Н1 и Н7 става ли после на тоя цокъл или се приправя нещо????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 29 Яну 2009, 2:51

Alexi написа:какво като става буксата след като крушката е различна? примерно ксенон на HB3/4 се присажда за няколко минути като не се реже нищо ,а на Н1 става с изхабяване на оригиналните капачки .. той Н1 ако беше хубав цокъл нямаше да отпадне при всички нови коли


Какво значи изхабяване :shock: аз как от 2 години съм с ксенон без каквото и да е "изхабяване" ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Яну 2009, 9:30

Любо ,не ги пипай фаровете ,можеш само да ги измиеш .нищо друго.
Купи си два хубави фара с лупи + две букси за тях и това е.
После продаваш фаровете от компота и приключваш проблемите с фаровете ;)
Фаровете от компот се търсят повче от тези за седан и купе ,просто си трябва търпение ;)
Много внимавай ,ако ги разглобяваш да не им счупиш центрялния държач на рефлектора,много по слаба е пластмасата му от на другите фарове и не се намира после лесно :idea:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook