Признаци на назецепен ванос,или датчик колянов вал?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Признаци на назецепен ванос,или датчик колянов вал?
След успешна трансплантация от М50В20 към М52В28,изкочиха малко неприатности.
В етапа на поставяне не новия двигател,се счупи капака на ваноса.
Намерих изклюително бързо втора употреба но имам съмнение в неговото зацепване.
Сега симптомите не колата са ми:
При палене стартера върти малко повече от необходимото.
Двигателя пали неравнмерно.
На празен ход работи идеално,няма чукания или менене на оборотите.
При палене,понякога стартера се тормози и вътри с променливо усилие,сякаш колата няма центровка,и се получавата пукванния в изпускателната система.
На около 2000 обората/мин.забива и така до 3000 отпушва/запушва,след това пак запушва до към 4500обр/мин.след това задницата тръгва да изпреварва предницата.
Та въпроса ми е ако ваноса нее зацеп правилно,възможни ли са тези симптоми.
или някой датчик на разпределитен вал да е заминал.(Те май са два)?
П.С.имам един откачен маркуч(вакум)но не знам от къде е,времено съм го запушил.
Когато го отпуша двигателя качва малко оборотите и съответно като го запуша леко падат.
В етапа на поставяне не новия двигател,се счупи капака на ваноса.
Намерих изклюително бързо втора употреба но имам съмнение в неговото зацепване.
Сега симптомите не колата са ми:
При палене стартера върти малко повече от необходимото.
Двигателя пали неравнмерно.
На празен ход работи идеално,няма чукания или менене на оборотите.
При палене,понякога стартера се тормози и вътри с променливо усилие,сякаш колата няма центровка,и се получавата пукванния в изпускателната система.
На около 2000 обората/мин.забива и така до 3000 отпушва/запушва,след това пак запушва до към 4500обр/мин.след това задницата тръгва да изпреварва предницата.
Та въпроса ми е ако ваноса нее зацеп правилно,възможни ли са тези симптоми.
или някой датчик на разпределитен вал да е заминал.(Те май са два)?
П.С.имам един откачен маркуч(вакум)но не знам от къде е,времено съм го запушил.
Когато го отпуша двигателя качва малко оборотите и съответно като го запуша леко падат.
Последна промяна Борис_Малинов на 28 Яну 2009, 20:20, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Преди малко установих,че понякога прекъсвача ми бие на 5000 обр/мин. а понякога на 6500обр/мин.
Филма продължава....
Филма продължава....


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Сега напарвих диагностика,и се оказа датчика на коляновия вал.
В момента е откачен и колата работи по същия начин.
Със сигорност е в авариен режим и явно затова прекъсвача ми е е на 5000 обр/мин.
Въпреки това,не си иска гумите.като му смачкам газта,задницата полудява
на 5-та ускорява като 20-ка на трета
А относно ваноса,май са го зацепили правилно,но като сменя датчика ще се види.
В момента е откачен и колата работи по същия начин.
Със сигорност е в авариен режим и явно затова прекъсвача ми е е на 5000 обр/мин.
Въпреки това,не си иска гумите.като му смачкам газта,задницата полудява


А относно ваноса,май са го зацепили правилно,но като сменя датчика ще се види.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ваноса си казва на диагностика дали е правилно зацепен. Ако е щом му се подаде сигнал колата тръгва да гасне, ако не бачка не се случва нищо
Другите симптоми, че не бачка са, че те минават секви кенефи с над 100 коня по- малко от теб 


- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Проблема май,поне за сега не е във ваноса.
При смяната на ваноса(защото ми счупиха капака),се махали датчика на коляновя вал(домързяло ги е да го откачат от букста,което е в пъти по лесно) и са го откачили от блока.По самия корпус има още белези от махането му с отверки и чук даже.Точно там,където влиза кабела в датчика изолацията с която е залят(смола или пластмаса)е отчупена.
Преди малко го мерих,и на два от изводите(общо са три)ту дава късо,ту дава прекъсната верига.
Пуснал съм обява в купува,относно датчика ма нещо много скъпи
Като го сменя,ще си покаже.
В момента карам без въпросния датчик,пали с доста въртене.Явно компа взима инфо само от разпределителните валове и работи по памет в авариен режим,Въпреки това колата върви много.
Все пака шпера си остана от двойката мотор 3,45.
А относно колко ми се върза,скоро ще направя тема,в която ще опиша проблемите,с които се борих и как се връзва EWS(имобилайзера)подробно с богат снимков материал.
При смяната на ваноса(защото ми счупиха капака),се махали датчика на коляновя вал(домързяло ги е да го откачат от букста,което е в пъти по лесно) и са го откачили от блока.По самия корпус има още белези от махането му с отверки и чук даже.Точно там,където влиза кабела в датчика изолацията с която е залят(смола или пластмаса)е отчупена.
Преди малко го мерих,и на два от изводите(общо са три)ту дава късо,ту дава прекъсната верига.
Пуснал съм обява в купува,относно датчика ма нещо много скъпи

Като го сменя,ще си покаже.
В момента карам без въпросния датчик,пали с доста въртене.Явно компа взима инфо само от разпределителните валове и работи по памет в авариен режим,Въпреки това колата върви много.
Все пака шпера си остана от двойката мотор 3,45.
А относно колко ми се върза,скоро ще направя тема,в която ще опиша проблемите,с които се борих и как се връзва EWS(имобилайзера)подробно с богат снимков материал.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
колега с какво и как го замерваш датчика на коляновия вал?Борис_Малинов написа:Проблема май,поне за сега не е във ваноса.
При смяната на ваноса(защото ми счупиха капака),се махали датчика на коляновя вал(домързяло ги е да го откачат от букста,което е в пъти по лесно) и са го откачили от блока.По самия корпус има още белези от махането му с отверки и чук даже.Точно там,където влиза кабела в датчика изолацията с която е залят(смола или пластмаса)е отчупена.
Преди малко го мерих,и на два от изводите(общо са три)ту дава късо,ту дава прекъсната верига.
Пуснал съм обява в купува,относно датчика ма нещо много скъпи![]()
Като го сменя,ще си покаже.
В момента карам без въпросния датчик,пали с доста въртене.Явно компа взима инфо само от разпределителните валове и работи по памет в авариен режим,Въпреки това колата върви много.
Все пака шпера си остана от двойката мотор 3,45.
А относно колко ми се върза,скоро ще направя тема,в която ще опиша проблемите,с които се борих и как се връзва EWS(имобилайзера)подробно с богат снимков материал.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Еми с необходимия уред,като датчика е пред мен а не на колата.
След малко ще го снимам...
След малко ще го снимам...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Честно казано,не искам да гоня максимална скорост а по точно ускорение в ниските обороти.
Къде по родните пътища щи имам куража да вдигам над 240примерно?
Къде по родните пътища щи имам куража да вдигам над 240примерно?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Как се сваля работещ сензор на колянов вал.....
И се монтира наработещ....
кликнете върху сниммките за да видите по ясно следите от ексцесията върху сензора....
А сега някой колега би ли ми казал между кои пинове на буксата на сензора трябва да меря омовете(съпротивлението) на намотката в сензора и къде трябва да има верига и съответно къде не....

И се монтира наработещ....



кликнете върху сниммките за да видите по ясно следите от ексцесията върху сензора....
А сега някой колега би ли ми казал между кои пинове на буксата на сензора трябва да меря омовете(съпротивлението) на намотката в сензора и къде трябва да има верига и съответно къде не....



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Реших да оперирем сензора,вижда се,че от награяването на двигателя изолацията на кабелите се напукала и след време започва да окъсява....
Но и майсторите като са поработили с чука,със сигорност и неименуемо са ускорили този процес.
Сега ще манхна цялата тази заливка,и ще опитам да изолирам проводниците един от друг,дано само от ударите не се е прекъснала намотката.После ще залея всичко това с бързосъхнеща смола,пък кавото стане.
Но и майсторите като са поработили с чука,със сигорност и неименуемо са ускорили този процес.

Сега ще манхна цялата тази заливка,и ще опитам да изолирам проводниците един от друг,дано само от ударите не се е прекъснала намотката.После ще залея всичко това с бързосъхнеща смола,пък кавото стане.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
От датчика не става нищо,разкостих го на съставните му части.
При демонтажа с чука,вътре се е прекъснал.Има две миниатюрни платки.В кабелите няма проблем,мерих ги точно до входа на платките и си дават затворена верига след като ги изолирах старателно.
Диагноза:нов датчик....
Тя колата и така върви,но с много богата смес и е възможно да прецакам и другите работи,ламбда сонди и т.н.
При демонтажа с чука,вътре се е прекъснал.Има две миниатюрни платки.В кабелите няма проблем,мерих ги точно до входа на платките и си дават затворена верига след като ги изолирах старателно.
Диагноза:нов датчик....
Тя колата и така върви,но с много богата смес и е възможно да прецакам и другите работи,ламбда сонди и т.н.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани