Признаци на назецепен ванос,или датчик колянов вал?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Признаци на назецепен ванос,или датчик колянов вал?

Мнение от Борис_Малинов » 24 Яну 2009, 22:20

След успешна трансплантация от М50В20 към М52В28,изкочиха малко неприатности.
В етапа на поставяне не новия двигател,се счупи капака на ваноса.
Намерих изклюително бързо втора употреба но имам съмнение в неговото зацепване.
Сега симптомите не колата са ми:

При палене стартера върти малко повече от необходимото.
Двигателя пали неравнмерно.
На празен ход работи идеално,няма чукания или менене на оборотите.
При палене,понякога стартера се тормози и вътри с променливо усилие,сякаш колата няма центровка,и се получавата пукванния в изпускателната система.
На около 2000 обората/мин.забива и така до 3000 отпушва/запушва,след това пак запушва до към 4500обр/мин.след това задницата тръгва да изпреварва предницата.
Та въпроса ми е ако ваноса нее зацеп правилно,възможни ли са тези симптоми.
или някой датчик на разпределитен вал да е заминал.(Те май са два)?

П.С.имам един откачен маркуч(вакум)но не знам от къде е,времено съм го запушил.
Когато го отпуша двигателя качва малко оборотите и съответно като го запуша леко падат.
Последна промяна Борис_Малинов на 28 Яну 2009, 20:20, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 25 Яну 2009, 10:35

Преди малко установих,че понякога прекъсвача ми бие на 5000 обр/мин. а понякога на 6500обр/мин.
Филма продължава....
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 25 Яну 2009, 12:24

виж марку4ето от каде е и го сложи на място..а вануса кои го настроиваше?ти или някои друг?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 25 Яну 2009, 13:38

Сега напарвих диагностика,и се оказа датчика на коляновия вал.

В момента е откачен и колата работи по същия начин.
Със сигорност е в авариен режим и явно затова прекъсвача ми е е на 5000 обр/мин.

Въпреки това,не си иска гумите.като му смачкам газта,задницата полудява :D на 5-та ускорява като 20-ка на трета :shock:
А относно ваноса,май са го зацепили правилно,но като сменя датчика ще се види.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от kobrata_3 » 26 Яну 2009, 20:07

бате кажи колко парици ти излезна интервенцията и много ли работти смени 4е и на мен ми е слаба дваиската.... :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Яну 2009, 21:52

Ваноса си казва на диагностика дали е правилно зацепен. Ако е щом му се подаде сигнал колата тръгва да гасне, ако не бачка не се случва нищо :lol: Другите симптоми, че не бачка са, че те минават секви кенефи с над 100 коня по- малко от теб ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 16:06

Проблема май,поне за сега не е във ваноса.
При смяната на ваноса(защото ми счупиха капака),се махали датчика на коляновя вал(домързяло ги е да го откачат от букста,което е в пъти по лесно) и са го откачили от блока.По самия корпус има още белези от махането му с отверки и чук даже.Точно там,където влиза кабела в датчика изолацията с която е залят(смола или пластмаса)е отчупена.
Преди малко го мерих,и на два от изводите(общо са три)ту дава късо,ту дава прекъсната верига.
Пуснал съм обява в купува,относно датчика ма нещо много скъпи :shock:
Като го сменя,ще си покаже.

В момента карам без въпросния датчик,пали с доста въртене.Явно компа взима инфо само от разпределителните валове и работи по памет в авариен режим,Въпреки това колата върви много.
Все пака шпера си остана от двойката мотор 3,45.

А относно колко ми се върза,скоро ще направя тема,в която ще опиша проблемите,с които се борих и как се връзва EWS(имобилайзера)подробно с богат снимков материал.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 27 Яну 2009, 16:32

Борис_Малинов написа:Проблема май,поне за сега не е във ваноса.
При смяната на ваноса(защото ми счупиха капака),се махали датчика на коляновя вал(домързяло ги е да го откачат от букста,което е в пъти по лесно) и са го откачили от блока.По самия корпус има още белези от махането му с отверки и чук даже.Точно там,където влиза кабела в датчика изолацията с която е залят(смола или пластмаса)е отчупена.
Преди малко го мерих,и на два от изводите(общо са три)ту дава късо,ту дава прекъсната верига.
Пуснал съм обява в купува,относно датчика ма нещо много скъпи :shock:
Като го сменя,ще си покаже.

В момента карам без въпросния датчик,пали с доста въртене.Явно компа взима инфо само от разпределителните валове и работи по памет в авариен режим,Въпреки това колата върви много.
Все пака шпера си остана от двойката мотор 3,45.

А относно колко ми се върза,скоро ще направя тема,в която ще опиша проблемите,с които се борих и как се връзва EWS(имобилайзера)подробно с богат снимков материал.
колега с какво и как го замерваш датчика на коляновия вал?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 16:45

Еми с необходимия уред,като датчика е пред мен а не на колата.
След малко ще го снимам...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Яну 2009, 17:00

със стария диф ще къса синджира много ясно ,на 328 е по дълъг, добре е да си присадиш и него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 17:18

Честно казано,не искам да гоня максимална скорост а по точно ускорение в ниските обороти.
Къде по родните пътища щи имам куража да вдигам над 240примерно?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 19:12

Как се сваля работещ сензор на колянов вал.....

И се монтира наработещ....

Изображение
Изображение
Изображение

кликнете върху сниммките за да видите по ясно следите от ексцесията върху сензора....

А сега някой колега би ли ми казал между кои пинове на буксата на сензора трябва да меря омовете(съпротивлението) на намотката в сензора и къде трябва да има верига и съответно къде не....
Изображение
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 20:41

Реших да оперирем сензора,вижда се,че от награяването на двигателя изолацията на кабелите се напукала и след време започва да окъсява....
Но и майсторите като са поработили с чука,със сигорност и неименуемо са ускорили този процес.

Изображение

Сега ще манхна цялата тази заливка,и ще опитам да изолирам проводниците един от друг,дано само от ударите не се е прекъснала намотката.После ще залея всичко това с бързосъхнеща смола,пък кавото стане.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 28 Яну 2009, 0:40

пиши като ги изолираш да видим дали има ефект.дано се получи,че иначе ще трябва нов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 28 Яну 2009, 15:18

От датчика не става нищо,разкостих го на съставните му части.
При демонтажа с чука,вътре се е прекъснал.Има две миниатюрни платки.В кабелите няма проблем,мерих ги точно до входа на платките и си дават затворена верига след като ги изолирах старателно.
Диагноза:нов датчик....
Тя колата и така върви,но с много богата смес и е възможно да прецакам и другите работи,ламбда сонди и т.н.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook