Запалих феродото най-вероятно....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Запалих феродото най-вероятно....
Здравейте!!! Колеги случи ми се нещо което не мога да си обясня значи паля си аз колата и тръгвам за работа и всичко си е нормално качвам се на околовръсното на перник и вдигнах към 120км/ч и какво стана нещо волана ми почна да трепери от нищото нито съм натиснал спирачка нито нищо всичко отпред ми е сменено амортисиори шарнири биалети абе предницата е добре като цяло... Спирам си пред работата слизам и предно ляво колело пуши с син пушек и мирише на нещо стопено но не мога да кажа че беше на феродо...... вечерта си тръгнах и никакъв проблем нито ми трепери нито пушеше като спрях диска ми се вижда малко издълбан но не съм сигорен дали е от този случай или от преди е било така. Не съм и ползвал токова спирачката за тези 5км за да запаля феродото. Та въпроса ми е какво може да е станало тогава защото се притеснявам да не съм прецакал нещо и да си карам така ???
Така и така съм пуснал тема ако някой може да ми каже горе долу колко излиза тапицирането с искуствена или с истинска кожа на целия салона задни преди седалки и кори???
Така и така съм пуснал тема ако някой може да ми каже горе долу колко излиза тапицирането с искуствена или с истинска кожа на целия салона задни преди седалки и кори???
Последна промяна AlCapone на 27 Яну 2009, 11:00, променена общо 1 път
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми свали джантата ,отвори апарата,огледай накладките на въпросното колело.
Може да е блокирало някое бутало на апарата и да е останала някоя накладка в стиснато положение.
Може да е блокирало някое бутало на апарата и да е останала някоя накладка в стиснато положение.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
vld написа:Ми свали джантата ,отвори апарата,огледай накладките на въпросното колело.
Може да е блокирало някое бутало на апарата и да е останала някоя накладка в стиснато положение.
Твърде вероятно тази да е причината. Другата е само това колело да спира както трябва и спирачния натиск да е предимно на този диск.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
zazomazo написа:ивчо3 написа:... Другата е само това колело да спира както трябва и спирачния натиск да е предимно на този диск.
не вярвам, ако спира само лявото колата ще дърпа на ляво, няма начин да не я усети
Абсолютно.... (особено ако е стиснало толкова , че да запуши феродото от 5 км каране).....
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Най- вероятно проблема ти е в запушен спирачен мъркуч. При това положение, дори лек натиск върху спирачката, притиска накладките, след отпускане те не се връщат и започват да трият по диска непрекъснато. А престави си каква температура може да се развие при тиене макар и слабо при скорост от 120 км/ч. Направо стават червени и запушват. Така че виж започни с въпросното мъркуче
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
metodi80 написа:zazomazo написа:ивчо3 написа:... Другата е само това колело да спира както трябва и спирачния натиск да е предимно на този диск.
не вярвам, ако спира само лявото колата ще дърпа на ляво, няма начин да не я усети
Абсолютно.... (особено ако е стиснало толкова , че да запуши феродото от 5 км каране).....
Интересно защо не мога да си обясня този феномен. Казваш блокиране буталото на супорта и стискане на накладките. Това е възможно да стане само когато спирачния диск е абсолютно успореден спрямо монтажната повърхност. В действителност това не е така. Винаги има минимално отклонение на диска от монтажната повърхност с цел предотвратяване блокиране на спирачките. Получава се съвсем минимално "биене" на диска в движение и освобождаване на накладките.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Не виждам смисъл ,да обсъждате нещо което автора на темата може да провери за 10минути барабар с кафето и цигарата 


ивчо3 написа:metodi80 написа:zazomazo написа:ивчо3 написа:... Другата е само това колело да спира както трябва и спирачния натиск да е предимно на този диск.
не вярвам, ако спира само лявото колата ще дърпа на ляво, няма начин да не я усети
Абсолютно.... (особено ако е стиснало толкова , че да запуши феродото от 5 км каране).....
Интересно защо не мога да си обясня този феномен. Казваш блокиране буталото на супорта и стискане на накладките. Това е възможно да стане само когато спирачния диск е абсолютно успореден спрямо монтажната повърхност. В действителност това не е така. Винаги има минимално отклонение на диска от монтажната повърхност с цел предотвратяване блокиране на спирачките. Получава се съвсем минимално "биене" на диска в движение и освобождаване на накладките.
а ти колега къде видя в цитирания от теб текст БЛОКИРАНЕ на буталото? ставаше дума за ПО-ГОЛЯМ СПИРАЧЕН НАТИСК в-у лявото колело, което ако е слабо(минимално спрямо дясното) дотолкова, че да не се усеща на волана, би могло да доведе до запалване на феродото но за по-голям пробег

за разстояние от 5 км за да запуши феродото натиска трябва да е доста силен, така че при всички случаи ще се почувства на волана

...според мен

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
А ти къде видя в цитирания от теб текст в по-предишния ти постинг "ако спира само лявото"? Ставаше дума за по-голям спирачен натиск върху лявото колело.
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Темата е интересна от гледна точка на това какво е станало.... обаче според мен вече момчето е разбрало за какво иде реч и може би в момента си отстранява проблема... защото така или иначе тази кола не може да се кара така...
Мисълта ми е че няма смисъл да се спори, а по-добре да се изчака момчето да напише нещо и да видим развръзката.
Мисълта ми е че няма смисъл да се спори, а по-добре да се изчака момчето да напише нещо и да видим развръзката.
ивчо3 написа:А ти къде видя в цитирания от теб текст в по-предишния ти постинг "ако спира само лявото"? Ставаше дума за по-голям спирачен натиск върху лявото колело.
не се вкисвай колега, обяснил съм ти го в предния ми пост


айде със здраве

- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: яао
Makarov 2 написа:Колата ти ако е от германия не се чуди,от солта ,лугата и химикалите които ползват нещо ти е корозирало по апаратите и е задържало.Сваляи почиствай смазвай и си ти!Късмет
Здравейте! Да колата ми е от Германия ама съм я докарал преди 2 години и чак сега идва този проблем което разбира се не значи че не е възможно да е от това. Добре да приемем че ми е блокирало буталото на апарата но това значи ли че се е оправило от самосебеси защото сега нито ми трепери волана нито пуши като спра ?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани