Проблем със запалването
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Проблем със запалването
Здравейте колеги,
Имам следния проблем. Днес сутринта не успях да запаля. По точно запали но малко след това угасна и после не пожела да запали отново. След 10 15 минути опитах пак и този път след като повъртях малко повече ( около 6-7 сек ) запалих. Иначе събота и неделя не бях палил колата.
Наскоро смених бензиновата помпа.
Акумулатора не е сменян и преди да врътна стартера напрежението му е 11В възможно ли е да е от него? Ако не какви са другите варианти? Стартер?
Имам следния проблем. Днес сутринта не успях да запаля. По точно запали но малко след това угасна и после не пожела да запали отново. След 10 15 минути опитах пак и този път след като повъртях малко повече ( около 6-7 сек ) запалих. Иначе събота и неделя не бях палил колата.
Наскоро смених бензиновата помпа.
Акумулатора не е сменян и преди да врътна стартера напрежението му е 11В възможно ли е да е от него? Ако не какви са другите варианти? Стартер?
SGV
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със запалването
На 11 волта напрежение преди да се включи стартера посмъртно няма да запали, съмнително е също да запали с буксиране. Това означава напълно изтощен акумулатор, от него е причината.
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Проблем със запалването
ивчо3 написа:На 11 волта напрежение преди да се включи стартера посмъртно няма да запали, съмнително е също да запали с буксиране. Това означава напълно изтощен акумулатор, от него е причината.
За съжаление колега не си прав. Пали си колата на 11В без ниакакви грижи. Дори на 10 ще запали. Проблема не таолкова във волтажа а в тока, който дава акумулатора. Т.е при стартиране на двигателя напрежението трябва да не пада под 10В при номинален пусков ток. Както и да е ходих да го измеря с товарна вилка - оказа се че акумулатора все още е здрав. Поддържа си напрежението при голям ток, няма утечки и алтернатора си зарежда нормално. Така че тази причина отпада.
Някакви идеи какво да проверя.
Това което аз се сещам е - стартера - износени четки, лагери и т.н. Как може да се провери това. Ще забележа ли видимо нещо ако отворя капака докато някой върти?
Проблема е кофти тъй като се проявава само сутрин когато двигателя е студен и колата не е палена няколко дни. И се притеснявам че ако я закарам на сервиз - няма да се прояви проблема.
SGV
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не е стартера,виж каква си я свършил с помпата.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Сега като се зачетох в темите за проблеми със стартера се сетих че и аз имам подобен проблем - когато загрее колата и навън е по-горещо не пали веднага а след 3-4 секунди въртене. Този проблем го бях забравил, защото на по студено време не го прави, а ми бяха казали че е нормално при по-горещо. Обаче сега намерих една тема където въпросния проблем се е оправил с почистване на стартера. Та се чудя дали да не я закарам на някокй електричар да направи тази процедура?
SGV
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Еми незнам тогава, може би стъпковото моторче да се ебава нещо когато му е студено, обаче веднаж като запали нямам проблем с оборотите на празен ход. Нещо се изчерпах откъм идеи 

SGV
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
А сега се сетих още нещо. Напоследък нещо неще да загрява може би защото времето е по студено, но последния път като ми направи впечатление забелязах че карам около 30-40 минути а стрелката не стиго до средата седи си на първата чертичка незнам дали има някакво отношение към запалването ако има проблем с някакви датчици на двигателя или ако има проблем термостата 

SGV
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Tender написа:А сега се сетих още нещо. Напоследък нещо неще да загрява може би защото времето е по студено, но последния път като ми направи впечатление забелязах че карам около 30-40 минути а стрелката не стиго до средата седи си на първата чертичка незнам дали има някакво отношение към запалването ако има проблем с някакви датчици на двигателя или ако има проблем термостата
Еми ако имаш малко антифриз е напълно възможно и затова да не ти пали... ако се образува въздушна възглавница до температурния датчик.
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Zlobil написа:Еми ако имаш малко антифриз е напълно възможно и затова да не ти пали... ако се образува въздушна възглавница до температурния датчик.
Мерси за отговора колега - ще проверя, въпреки че в началото на зимата проверих и долях колкото трябва.
SGV
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със запалването
Tender написа:ивчо3 написа:На 11 волта напрежение преди да се включи стартера посмъртно няма да запали, съмнително е също да запали с буксиране. Това означава напълно изтощен акумулатор, от него е причината.
За съжаление колега не си прав. Пали си колата на 11В без ниакакви грижи. Дори на 10 ще запали. Проблема не таолкова във волтажа а в тока, който дава акумулатора. Т.е при стартиране на двигателя напрежението трябва да не пада под 10В при номинален пусков ток. Както и да е ходих да го измеря с товарна вилка - оказа се че акумулатора все още е здрав. Поддържа си напрежението при голям ток, няма утечки и алтернатора си зарежда нормално. Така че тази причина отпада.
Някакви идеи какво да проверя.
Това което аз се сещам е - стартера - износени четки, лагери и т.н. Как може да се провери това. Ще забележа ли видимо нещо ако отворя капака докато някой върти?
Проблема е кофти тъй като се проявава само сутрин когато двигателя е студен и колата не е палена няколко дни. И се притеснявам че ако я закарам на сервиз - няма да се прояви проблема.
И все пак смятам, че ти не си прав. Моля да бъда извинен. На 11 волта напрежение дори и да измериш показанията с натоварваща вилка, ампеража е недостатъчен да завърти коляновия вал на нормалните пускови обороти. Първоначалното стартиране не се осъществява от първия или втори път, защото маслото е гъсто и коляновия вал се развърта на твърде ниски обороти. Когато качи масло е възможно от третия, или четвърти път да запали. За да не влизаме в излишен спор най-лесно е да сложиш зареден акумулатор, или някой да ти подаде ток. Така ще се елиминира фактора акумулатор.
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Проблем със запалването
ивчо3 написа: .... За да не влизаме в излишен спор най-лесно е да сложиш зареден акумулатор, или някой да ти подаде ток. Така ще се елиминира фактора акумулатор.
Благодаря за отговора колега, но според мен фактора акумулатор е елиминиран, тъй като колата си пали чудесно с този акумулатор. Все пак бих направил пробата, но за съжаление проблема се проявава когато колата не е палена 2-3 дена, а няма от къде да намеря нов акумулатор за 1 седмица за да проверя проблема, а не ми се дават 200 лв. за нов, тъй като вероятността да се реши проблема е твърде малка.
Антифриза е ОК остава някакъв вариант със стартера. Да има някакъв проблем и евентуално при студен двигател да не се изключва стартера като запали двигателя и допълнително да товари и за това да изгася колата, не знам дали е възможно.
Все пак клоня към стартера, защото, когато не пожела да запали докато въртях ми се стори че звука на стартера не е нормален, а имаше някакво странно съскане.
SGV
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани