Проблем! Когато е студена не може да се форсира
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем! Когато е студена не може да се форсира
318i. Е46. 99г. Колеги, ще се радвам ако може да ми помогнете. Когато колата е студена и се опитам да я форсирам, отива около 3000 уборота и започва да прекасва. Като загрее този проблем го няма. Какъв може да е проблема? Благодаря ви предварително
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Ако си беше направил труда да прочетеш книжката в колата.
Там пише. "Докато стрелката на температурата неизлезе от синия сектор колата да не се кара с повече от 2000 оборота"
БМВ го пише не аз.
Аз мога да ти кажа като палиш и температурата е под 3 градуса да оставяш колата поне 1мин. да обърне маслото и да е в кондиция.
При по-ниски температури оставяш колата за 2-3мин.
Там пише. "Докато стрелката на температурата неизлезе от синия сектор колата да не се кара с повече от 2000 оборота"
БМВ го пише не аз.
Аз мога да ти кажа като палиш и температурата е под 3 градуса да оставяш колата поне 1мин. да обърне маслото и да е в кондиция.
При по-ниски температури оставяш колата за 2-3мин.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
причините за това може да са много и най-вероятната е дебитомер, но само на диагностика може да уточниш това, или др вариант е да го изключиш и при осреднени стойности на компа да видиш поведението на двигателя 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
В една тема малко по-долу написах , че дюзите са причина за това. Едно почистване с ултразвук няма да им се отрази зле, и ако проблема остане
дебитомер.
Както колегата над мен написа може да го провериш като го откачиш от буксата и ако колата се оправи - проблема е в него

Както колегата над мен написа може да го провериш като го откачиш от буксата и ако колата се оправи - проблема е в него

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
При по-новите Е36-ци е по същия начин. Докато колата не загрее до определена температура, просто не може да качи обороти над някакви определени. Не говоря с точности за температура и обороти. Беше изпробвано от някой във форума с Е36 даже.

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Това, за което говори колегата горе не е нещо като защита. Просто колата здраво прекъсва и не може да се изфорсира.
Обикновено са дюзи (в моя случай бяха комбинация с дебитомер).
Май са доста чувствителни към кофти бензин Е46ците с М43
Обикновено са дюзи (в моя случай бяха комбинация с дебитомер).
Май са доста чувствителни към кофти бензин Е46ците с М43

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани