Проблем! Когато е студена не може да се форсира

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: България

Проблем! Когато е студена не може да се форсира

Мнение от BMWrob » 21 Яну 2009, 12:08

318i. Е46. 99г. Колеги, ще се радвам ако може да ми помогнете. Когато колата е студена и се опитам да я форсирам, отива около 3000 уборота и започва да прекасва. Като загрее този проблем го няма. Какъв може да е проблема? Благодаря ви предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.06.2008

Мнение от kasico » 22 Яну 2009, 21:54

Хех ами нормално. То ако продължаваш да е форсираш и да искаш да е форсираш докато е студена скоро няма и до 3 оборота да ти стигне (ще е скапеш). Затова като е запалиш наи добре преди да загрее да не минаваш 2000-2500 оборота. Ти си решавай сам.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 23 Яну 2009, 9:29

Ако си беше направил труда да прочетеш книжката в колата.
Там пише. "Докато стрелката на температурата неизлезе от синия сектор колата да не се кара с повече от 2000 оборота"
БМВ го пише не аз.
Аз мога да ти кажа като палиш и температурата е под 3 градуса да оставяш колата поне 1мин. да обърне маслото и да е в кондиция.
При по-ниски температури оставяш колата за 2-3мин.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: България

Мнение от BMWrob » 23 Яну 2009, 11:45

Колега, оставям я не 2-3мин. а докато излезе от синьoтo. И когато се опитам да трагна забива.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 23 Яну 2009, 13:01

причините за това може да са много и най-вероятната е дебитомер, но само на диагностика може да уточниш това, или др вариант е да го изключиш и при осреднени стойности на компа да видиш поведението на двигателя ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 23 Яну 2009, 15:16

В една тема малко по-долу написах , че дюзите са причина за това. Едно почистване с ултразвук няма да им се отрази зле, и ако проблема остане :arrow: дебитомер.
Както колегата над мен написа може да го провериш като го откачиш от буксата и ако колата се оправи - проблема е в него ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 23 Яну 2009, 16:12

При по-новите Е36-ци е по същия начин. Докато колата не загрее до определена температура, просто не може да качи обороти над някакви определени. Не говоря с точности за температура и обороти. Беше изпробвано от някой във форума с Е36 даже.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 23 Яну 2009, 19:46

Това, за което говори колегата горе не е нещо като защита. Просто колата здраво прекъсва и не може да се изфорсира.
Обикновено са дюзи (в моя случай бяха комбинация с дебитомер).
Май са доста чувствителни към кофти бензин Е46ците с М43 :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 23 Яну 2009, 22:28

Колега имам едно Vito110CDI.Като е на свободна 3000об не ги минава,но това за Мерцедес е нормално/вид защита/.Ти на свободна ли ги правиш тея работи и ако да защо/то е излишно/.Избягвай да я загряваш по този начин.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: България

Мнение от BMWrob » 24 Яну 2009, 19:34

Благодаря на всички колеги! Откачих кабела на дебитомера и тогава нямаше проблем.Явно е прецакан.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook