Искам да разкарам фабричната аларма и имобилайзер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Искам да разкарам фабричната аларма и имобилайзер
Здравейте, имам проблем с фабричната аларма на Е36 325ТДС 96та година, юли месец. Както съм описал в другата тема алармата се включва сама когато си поиска, освен това само мига с мигачите без да издава звук, няма обемни и шок датчики. Имам само един ключ (с 3те бутона вградени), което също е рисково. Затова искам да разкарам всичко - аларма и имобилайзер и да сложа aftermarket като искам да имам централно. Препоръчайте ми доверен и читав сервиз, щото ходих при няколко вече и ми развиват теории, че не можело да стане. Ако се изключи фабричната аларма, нямало да имам централно, а може и да не запали изобщо колата и някви такива.
Още един въпрос. Към колата имам и пластмасовия авариен ключ, с който колата отключва и пали. Извадих си от него дубликат, обаче с дибликата не пали. Явно не случайно ключа е пластмасов. Та въпроса е, в патронника на волана датчик за метал ли има (примерно ХОЛ, реагиращ на магнитно поле) или датчик за електропроводимост. Ако пръсна металната част на дубликата с безцветен лак дали ще стане? Евентуално ако може да се шунтира нещо да не прави такава проверка?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
maiden написа:Пласмасовия ключ НЯМА чип вътре!
Не мога да не я сменя фабричната, защото ми прави въртели и се пуска сама
Въпроса е, че системата ми е като при Е46 - всичките ЕКУта са навързани като свински черва и едно да изключиш и спира цялата кола и няма палене
По скоро потърси ,кой може да ти оправи фабричната аларма


- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани