Искам да разкарам фабричната аларма и имобилайзер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.09.2008

Искам да разкарам фабричната аларма и имобилайзер

Мнение от maiden » 21 Яну 2009, 11:34

Здравейте, имам проблем с фабричната аларма на Е36 325ТДС 96та година, юли месец. Както съм описал в другата тема алармата се включва сама когато си поиска, освен това само мига с мигачите без да издава звук, няма обемни и шок датчики. Имам само един ключ (с 3те бутона вградени), което също е рисково. Затова искам да разкарам всичко - аларма и имобилайзер и да сложа aftermarket като искам да имам централно. Препоръчайте ми доверен и читав сервиз, щото ходих при няколко вече и ми развиват теории, че не можело да стане. Ако се изключи фабричната аларма, нямало да имам централно, а може и да не запали изобщо колата и някви такива.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от maiden » 22 Яну 2009, 22:11

Още един въпрос. Към колата имам и пластмасовия авариен ключ, с който колата отключва и пали. Извадих си от него дубликат, обаче с дибликата не пали. Явно не случайно ключа е пластмасов. Та въпроса е, в патронника на волана датчик за метал ли има (примерно ХОЛ, реагиращ на магнитно поле) или датчик за електропроводимост. Ако пръсна металната част на дубликата с безцветен лак дали ще стане? Евентуално ако може да се шунтира нещо да не прави такава проверка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 23 Яну 2009, 1:21

;) Има имобилайзер,с квото и да пръскаш новия ключ - няма да пали,в ориг. ключове има чип,и по-добре не си разбутвай колата че да няма нови теми...С нова аларма може и по-бързо да изчезне колата... :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от maiden » 23 Яну 2009, 12:19

Пласмасовия ключ НЯМА чип вътре!
Не мога да не я сменя фабричната, защото ми прави въртели и се пуска сама :(
Въпроса е, че системата ми е като при Е46 - всичките ЕКУта са навързани като свински черва и едно да изключиш и спира цялата кола и няма палене :(

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Яну 2009, 12:26

maiden написа:Пласмасовия ключ НЯМА чип вътре!
Не мога да не я сменя фабричната, защото ми прави въртели и се пуска сама :(
Въпроса е, че системата ми е като при Е46 - всичките ЕКУта са навързани като свински черва и едно да изключиш и спира цялата кола и няма палене :(

По скоро потърси ,кой може да ти оправи фабричната аларма ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 23 Яну 2009, 12:37

[quote="maiden"]Пласмасовия ключ НЯМА чип вътре!

има,има :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 23 Яну 2009, 15:26

Няма не може и не става, стига да имаш мерак и знаеш какво правиш.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook