До всички колеги - Е32/Е34
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
SaSo написа:Номера с хващането на цигането и регистрирането на негово име и после то ти го преписва на теб мисля че преспокойно ще стане...Ако искаш мога да ти обясня врътката... Не съм я прилагал, но юридически няма причина да нестане...
Може и да стане, ма искам да съм циганино... Колко пари ще издоя от тебеее... страх мамо, страх...



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
predel написа:SaSo написа:Номера с хващането на цигането и регистрирането на негово име и после то ти го преписва на теб мисля че преспокойно ще стане...Ако искаш мога да ти обясня врътката... Не съм я прилагал, но юридически няма причина да нестане...
Може и да стане, ма искам да съм циганино... Колко пари ще издоя от тебеее... страх мамо, страх...![]()
![]()
Е ти затова не си циганино...



- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Колеги принципно ако не мога да намеря вариянт за 750I заради акциза, на какво евентулно да се спра
Казвате 730 но до колкото разбирам този мотор правел проблеми и също гледам че има 188 коня и 218 коня. Също наистина има по голям избор и евентуално да се наблегне на качество и екстри
Какво ви е мнението за 735I.... За тези вариянти акциза ще е доста по малко...[/i]


- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Доста по-малко е само до 204кс (около 5к), което ще рече 730 със тария мотор (шестак 188кс), всичките други са с големия акциз от 10к нагоре...
Намери темата с акцизите за точни цифри
Намери темата с акцизите за точни цифри
Mens sana in corpore sano
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
gotcha написа:Доста по-малко е само до 204кс (около 5к), което ще рече 730 със тария мотор (шестак 188кс), всичките други са с големия акциз от 10к нагоре...
Намери темата с акцизите за точни цифри
Да ще я потърся




http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bzatmwgabrpe

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Peter Angelov написа:Колеги принципно ако не мога да намеря вариянт за 750I заради акциза, на какво евентулно да се спраКазвате 730 но до колкото разбирам този мотор правел проблеми и също гледам че има 188 коня и 218 коня. Също наистина има по голям избор и евентуално да се наблегне на качество и екстри
Какво ви е мнението за 735I.... За тези вариянти акциза ще е доста по малко...[/i]
продава се една такава,всички екстри ръчна кутия гас и други.звънваш на краси и я вземаш

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Недей си купува ръчка, ти лимузина ли ще караш или какво ????
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт
http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт




http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
_65536_kb_sec_ написа:Недей си купува ръчка, ти лимузина ли ще караш или какво ????
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc
невероятен е за дрифт


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
_65536_kb_sec_ написа:Недей си купува ръчка, ти лимузина ли ще караш или какво ????
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc
Това клипче дето си го дал не ми прилича на дрифт а на неконтролируемо пързаляне на заснежен паркинг. По принцип и аз предпочитам автоматик, но примера който си дал не е показателен.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. Следващия момент е както каза колегата 65536 (Стоян). Вземаш М30 с всички екстри (бях се влюбил в една такава имаше и стъклопакет даже и я продаваха за 9500лв. в Бургас) и после си внасяш една премятана през таван 740-ка и само прехвърляш мотора и ходовата част. Разваляш предния капак да не се отваря и местиш цялата система на бутон в жабката (цена 15 лв. и няколко бири. обърни се към NikiNikolov за това нещо
След това си караш 730(40) и си свиркаш и даваш за продан м30-ката все някой ще я купи.
Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.
ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.
Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.
Поздрави

Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.
ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.
Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Zubcho написа:Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. ...
Зъбе, м-у 4.0 и 5.0 мотора всичко е въпрос на лично предпочитание откъм разход и акциз. Но когато дойде момента да му се сменят всичките бобини на М60 с истински такива и на човек му става зле...
Просто на М70 имаш свещи и кабели, докато на М60 има кабели, бобини и свещи... като бобините супер много оскъпяват консумативите
Откъм масло са г/д едно и също количество.
Другия плюс на М70 е ако недай си боже се счупи бутало, клапан или от сорта всичко е съвместимо с М20 а както знаем цените на частите за М20 са нищожни и се намират МНОГО по лесно отколкото части за М60.

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Zubcho написа:Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. Следващия момент е както каза колегата 65536 (Стоян). Вземаш М30 с всички екстри (бях се влюбил в една такава имаше и стъклопакет даже и я продаваха за 9500лв. в Бургас) и после си внасяш една премятана през таван 740-ка и само прехвърляш мотора и ходовата част. Разваляш предния капак да не се отваря и местиш цялата система на бутон в жабката (цена 15 лв. и няколко бири. обърни се към NikiNikolov за това нещоСлед това си караш 730(40) и си свиркаш и даваш за продан м30-ката все някой ще я купи.
Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.
ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.
Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.
Поздрави
Здрасти, благодаря за отговора и отношението към моето питане. Със Стоян говорихме преди няколко вечери до към 2.00 часа



Основното което ме притиснява е да купя кола от BG, няма да има почти никаква стойност ще е бито куче което бял ден не е видяло...
А заменката ме притиснява че ще ми трябват майстори за тази интервенция а аз не разполагам с такива и не ми се вярва да стане сполучливо...
Не съм от София колата е тази:
http://picbg.net/u/31064/20507/254185.jpg
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
за трансплантацията аз съм насреща да я направим
но да трансплантираш в купе от 3.0 или 3.5, V12-ката ще ми трябва целия донор да е при мен, за да го направя
но да трансплантираш в купе от 3.0 или 3.5, V12-ката ще ми трябва целия донор да е при мен, за да го направя

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Peter Angelov написа:Zubcho написа:Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. Следващия момент е както каза колегата 65536 (Стоян). Вземаш М30 с всички екстри (бях се влюбил в една такава имаше и стъклопакет даже и я продаваха за 9500лв. в Бургас) и после си внасяш една премятана през таван 740-ка и само прехвърляш мотора и ходовата част. Разваляш предния капак да не се отваря и местиш цялата система на бутон в жабката (цена 15 лв. и няколко бири. обърни се към NikiNikolov за това нещоСлед това си караш 730(40) и си свиркаш и даваш за продан м30-ката все някой ще я купи.
Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.
ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.
Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.
Поздрави
Здрасти, благодаря за отговора и отношението към моето питане. Със Стоян говорихме преди няколко вечери до към 2.00 часа![]()
Та моята идея е тъй като не бързам да се опитам да намеря вариянта евентуално да покрия акциза и ми се ще да е V12
Ако в крайна сметка не става тогава ще се спра на 730 което да е в много добро състояние, примерно заменката ставали със старото 730 / шестака/ да се плати по малко акциз, иначе има доста голям избор. Каква ти е идеята за 740 смисъл разликата в конете е малка а до колкото разбрах от Стоян на 750 е твърде прост мотора и има прекалено много части...
Основното което ме притиснява е да купя кола от BG, няма да има почти никаква стойност ще е бито куче което бял ден не е видяло...
А заменката ме притиснява че ще ми трябват майстори за тази интервенция а аз не разполагам с такива и не ми се вярва да стане сполучливо...
Не съм от София колата е тази:
http://picbg.net/u/31064/20507/254185.jpg
Майстор има - Архитекта. При 740 разхода ще е далеч по-малък сравнение със 750 - 17 срещу 25-30/100. Мисля разликата е твърде голяма. А едва ли ще ти се чупи бобина всеки месец.
Стояне човека (Петър) иска да плаща акциз и едва ли ще има проблем за 8 бобини. Пък и не сме през 1991 г. да се чудиш от къде части да намираш. С бърза доставка най много 5 дни да отнеме. И ще му е от последните произведени е32-ката, а това не е малък +.
Колега ако ще плащаш акциз търси автомобил от човек с изрядни документи и сервизна книжка от Германия или Швейцария. Даже ако намериш Швейцарска кола от собственик и акциза не те притеснява направо вземай и не го мисли.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Иво и аз можех да извадя пари за акциз но тая държава съм ти казвал хиляди пъти че не го заслужава защото тия пари ще отидат в нечии джоб
Така че могат да си гледат работата.
Така че могат да си гледат работата.

69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани