До всички колеги - Е32/Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 19 Яну 2009, 1:58

SaSo написа:Номера с хващането на цигането и регистрирането на негово име и после то ти го преписва на теб мисля че преспокойно ще стане... ;) Ако искаш мога да ти обясня врътката... Не съм я прилагал, но юридически няма причина да нестане... ;)


Може и да стане, ма искам да съм циганино... Колко пари ще издоя от тебеее... страх мамо, страх... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 19 Яну 2009, 2:14

predel написа:
SaSo написа:Номера с хващането на цигането и регистрирането на негово име и после то ти го преписва на теб мисля че преспокойно ще стане... ;) Ако искаш мога да ти обясня врътката... Не съм я прилагал, но юридически няма причина да нестане... ;)


Може и да стане, ма искам да съм циганино... Колко пари ще издоя от тебеее... страх мамо, страх... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Е ти затова не си циганино... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 19 Яну 2009, 13:16

Колеги принципно ако не мога да намеря вариянт за 750I заради акциза, на какво евентулно да се спра :roll: Казвате 730 но до колкото разбирам този мотор правел проблеми и също гледам че има 188 коня и 218 коня. Също наистина има по голям избор и евентуално да се наблегне на качество и екстри :roll: Какво ви е мнението за 735I.... За тези вариянти акциза ще е доста по малко...[/i]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 19 Яну 2009, 13:26

Доста по-малко е само до 204кс (около 5к), което ще рече 730 със тария мотор (шестак 188кс), всичките други са с големия акциз от 10к нагоре...
Намери темата с акцизите за точни цифри
Mens sana in corpore sano

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 19 Яну 2009, 13:32

gotcha написа:Доста по-малко е само до 204кс (около 5к), което ще рече 730 със тария мотор (шестак 188кс), всичките други са с големия акциз от 10к нагоре...
Намери темата с акцизите за точни цифри


Да ще я потърся :confused: Е то тогава няма смисъл да е шестак 188 коня че и акциз 5К :bcry: :banghead: :conf:

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bzatmwgabrpe

:bgflag:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Яну 2009, 17:15

Peter Angelov написа:Колеги принципно ако не мога да намеря вариянт за 750I заради акциза, на какво евентулно да се спра :roll: Казвате 730 но до колкото разбирам този мотор правел проблеми и също гледам че има 188 коня и 218 коня. Също наистина има по голям избор и евентуално да се наблегне на качество и екстри :roll: Какво ви е мнението за 735I.... За тези вариянти акциза ще е доста по малко...[/i]


продава се една такава,всички екстри ръчна кутия гас и други.звънваш на краси и я вземаш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Яну 2009, 17:18

Недей си купува ръчка, ти лимузина ли ще караш или какво ????
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Яну 2009, 17:20

_65536_kb_sec_ написа:Недей си купува ръчка, ти лимузина ли ще караш или какво ????
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc


невероятен е за дрифт :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 19 Яну 2009, 18:58

_65536_kb_sec_ написа:Недей си купува ръчка, ти лимузина ли ще караш или какво ????
Автомата се пързаля перфектно освен това, да не говорим че е много по удобен за дрифт :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=TK3G5MKNDjc


Това клипче дето си го дал не ми прилича на дрифт а на неконтролируемо пързаляне на заснежен паркинг. По принцип и аз предпочитам автоматик, но примера който си дал не е показателен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 20:11

Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. Следващия момент е както каза колегата 65536 (Стоян). Вземаш М30 с всички екстри (бях се влюбил в една такава имаше и стъклопакет даже и я продаваха за 9500лв. в Бургас) и после си внасяш една премятана през таван 740-ка и само прехвърляш мотора и ходовата част. Разваляш предния капак да не се отваря и местиш цялата система на бутон в жабката (цена 15 лв. и няколко бири. обърни се към NikiNikolov за това нещо ;) След това си караш 730(40) и си свиркаш и даваш за продан м30-ката все някой ще я купи.

Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.

ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.

Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Яну 2009, 20:42

Zubcho написа:Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. ...


Зъбе, м-у 4.0 и 5.0 мотора всичко е въпрос на лично предпочитание откъм разход и акциз. Но когато дойде момента да му се сменят всичките бобини на М60 с истински такива и на човек му става зле...
Просто на М70 имаш свещи и кабели, докато на М60 има кабели, бобини и свещи... като бобините супер много оскъпяват консумативите
Откъм масло са г/д едно и също количество.
Другия плюс на М70 е ако недай си боже се счупи бутало, клапан или от сорта всичко е съвместимо с М20 а както знаем цените на частите за М20 са нищожни и се намират МНОГО по лесно отколкото части за М60.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 19 Яну 2009, 20:46

Zubcho написа:Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. Следващия момент е както каза колегата 65536 (Стоян). Вземаш М30 с всички екстри (бях се влюбил в една такава имаше и стъклопакет даже и я продаваха за 9500лв. в Бургас) и после си внасяш една премятана през таван 740-ка и само прехвърляш мотора и ходовата част. Разваляш предния капак да не се отваря и местиш цялата система на бутон в жабката (цена 15 лв. и няколко бири. обърни се към NikiNikolov за това нещо ;) След това си караш 730(40) и си свиркаш и даваш за продан м30-ката все някой ще я купи.

Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.

ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.

Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.

Поздрави


Здрасти, благодаря за отговора и отношението към моето питане. Със Стоян говорихме преди няколко вечери до към 2.00 часа :yes:
:D Та моята идея е тъй като не бързам да се опитам да намеря вариянта евентуално да покрия акциза и ми се ще да е V12 :) Ако в крайна сметка не става тогава ще се спра на 730 което да е в много добро състояние, примерно заменката ставали със старото 730 / шестака/ да се плати по малко акциз, иначе има доста голям избор. Каква ти е идеята за 740 смисъл разликата в конете е малка а до колкото разбрах от Стоян на 750 е твърде прост мотора и има прекалено много части...
Основното което ме притиснява е да купя кола от BG, няма да има почти никаква стойност ще е бито куче което бял ден не е видяло...
А заменката ме притиснява че ще ми трябват майстори за тази интервенция а аз не разполагам с такива и не ми се вярва да стане сполучливо...

Не съм от София колата е тази:
http://picbg.net/u/31064/20507/254185.jpg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Яну 2009, 20:51

за трансплантацията аз съм насреща да я направим
но да трансплантираш в купе от 3.0 или 3.5, V12-ката ще ми трябва целия донор да е при мен, за да го направя
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 19 Яну 2009, 21:15

Peter Angelov написа:
Zubcho написа:Колега, мой съвет е да вземеш е32 740iL и да си караш спокойно V8. 286 коня срещу 300 к.с. за V12, а акциза е почти същия, ама си с много по-нов мотор като инженерно решение. Следващия момент е както каза колегата 65536 (Стоян). Вземаш М30 с всички екстри (бях се влюбил в една такава имаше и стъклопакет даже и я продаваха за 9500лв. в Бургас) и после си внасяш една премятана през таван 740-ка и само прехвърляш мотора и ходовата част. Разваляш предния капак да не се отваря и местиш цялата система на бутон в жабката (цена 15 лв. и няколко бири. обърни се към NikiNikolov за това нещо ;) След това си караш 730(40) и си свиркаш и даваш за продан м30-ката все някой ще я купи.

Това бих направил аз лично ако имах финансова възможност.

ПП и сега един жокер. На M60B40 може да му се сложи турбочарджър кит (5000Е) и да стане 416 к.с.

Оставям те да мислиш и задължително ако си от София искам да се видим да покажеш ТДС-ката която имаш.

Поздрави


Здрасти, благодаря за отговора и отношението към моето питане. Със Стоян говорихме преди няколко вечери до към 2.00 часа :yes:
:D Та моята идея е тъй като не бързам да се опитам да намеря вариянта евентуално да покрия акциза и ми се ще да е V12 :) Ако в крайна сметка не става тогава ще се спра на 730 което да е в много добро състояние, примерно заменката ставали със старото 730 / шестака/ да се плати по малко акциз, иначе има доста голям избор. Каква ти е идеята за 740 смисъл разликата в конете е малка а до колкото разбрах от Стоян на 750 е твърде прост мотора и има прекалено много части...
Основното което ме притиснява е да купя кола от BG, няма да има почти никаква стойност ще е бито куче което бял ден не е видяло...
А заменката ме притиснява че ще ми трябват майстори за тази интервенция а аз не разполагам с такива и не ми се вярва да стане сполучливо...

Не съм от София колата е тази:
http://picbg.net/u/31064/20507/254185.jpg


Майстор има - Архитекта. При 740 разхода ще е далеч по-малък сравнение със 750 - 17 срещу 25-30/100. Мисля разликата е твърде голяма. А едва ли ще ти се чупи бобина всеки месец.

Стояне човека (Петър) иска да плаща акциз и едва ли ще има проблем за 8 бобини. Пък и не сме през 1991 г. да се чудиш от къде части да намираш. С бърза доставка най много 5 дни да отнеме. И ще му е от последните произведени е32-ката, а това не е малък +.
Колега ако ще плащаш акциз търси автомобил от човек с изрядни документи и сервизна книжка от Германия или Швейцария. Даже ако намериш Швейцарска кола от собственик и акциза не те притеснява направо вземай и не го мисли.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Яну 2009, 21:32

Иво и аз можех да извадя пари за акциз но тая държава съм ти казвал хиляди пъти че не го заслужава защото тия пари ще отидат в нечии джоб
Така че могат да си гледат работата.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook