20ка Нов съединител - Тресене!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
20ка Нов съединител - Тресене!
Здравейте колеги. проблема е просто уникален...2 пъти сменям съединител и резултата е винаги един и същ - колата тресе при потегляне.
Първия път, когато сменях съединителя си (комплект сакс) след 200-300 км започнах да усещам при плавно потегляне на полусъединител в градските задръствания как колата ми започва да тресе...по късно след вече изминати 500-600 км, колата направо започна да блъска при потегляне...Закарах е при майстора и той реши, че трябва да сменим притескатела с нов - направихме го. След като изминах 1000 км с новия притескател, започнах да усещам, че нещо започна яко да вие на полусъединител и да тресе отново. След като закарах отново колата си при майстора, той ми каза, че не съединителя ми е проблема, а кардана...Наистина аз ли съм тъп или наистина кардана е нещото, което прави такива симптоми?! По скоро доколкото чух от приятел работещ при майстора каза, че когато колата е бил правил лагера превъртял (аксиала)...едва ли кардан!? или пък, ако е кардан - защо вие!? Или пък, защо преди да сменя съединител нямаше, нито тресене, нито виене!!???
Първия път, когато сменях съединителя си (комплект сакс) след 200-300 км започнах да усещам при плавно потегляне на полусъединител в градските задръствания как колата ми започва да тресе...по късно след вече изминати 500-600 км, колата направо започна да блъска при потегляне...Закарах е при майстора и той реши, че трябва да сменим притескатела с нов - направихме го. След като изминах 1000 км с новия притескател, започнах да усещам, че нещо започна яко да вие на полусъединител и да тресе отново. След като закарах отново колата си при майстора, той ми каза, че не съединителя ми е проблема, а кардана...Наистина аз ли съм тъп или наистина кардана е нещото, което прави такива симптоми?! По скоро доколкото чух от приятел работещ при майстора каза, че когато колата е бил правил лагера превъртял (аксиала)...едва ли кардан!? или пък, ако е кардан - защо вие!? Или пък, защо преди да сменя съединител нямаше, нито тресене, нито виене!!???
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
liloff написа::dunno:
Помпа на съединителя? Това с кардана ми се струва странно, би трябвало да тресе при висока скорост..., не при тръгване.
Именно, само при потегляне тресе. Тресенето е и доста по малко, когато колата е студена. Още нещо интерестно - когато колата работи на празен ход се чува странно шумене от ск. кутия, когато натисна съединителя спира шуменето. Прави ми впечатление и че когато сменям предавките примерно от 2-ра на 3-та след като натисна съединител се чува едно изблъскване...тупурка нещо около съединителя, незнам какво... Но като цяло дори и помпа да е, не мисля, че само помпата ще да бъде единствения проблем?
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
къде?ivoo написа:bobbyblabby написа:понеделник, вторник...ще дам инфо
А за кой мотор става въпрос? Сега кажи М52 и веднага ти казвам къде е проблема.
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Сега ти казвам М52 и веднага искам да чуя проблема!ivoo написа:bobbyblabby написа:понеделник, вторник...ще дам инфо
А за кой мотор става въпрос? Сега кажи М52 и веднага ти казвам къде е проблема.


bobbyblabby написа:liloff написа::dunno:
Помпа на съединителя? Това с кардана ми се струва странно, би трябвало да тресе при висока скорост..., не при тръгване.
... Още нещо интерестно - когато колата работи на празен ход се чува странно шумене от ск. кутия, когато натисна съединителя спира шуменето.
Това шумене идва от разбит лагер на парви4ния вал в ск. кътия.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ма ти на половинки ли го сменяваш тоя съединител ?
Съединителя се сменява комплект ,в много от случаите това притрисане се получава от омекнали пружини на притискателния диск,затова той задължително се сменява заедно с фродов + лагер.
Другия вариант за тресене след смяна на пълен комплект е неправилен монтаж(не добре центриран) но тогава ще ти тресе винаги- не само когато е загряла.
И другия вариант е кофти съединител - некачествен
Съединителя се сменява комплект ,в много от случаите това притрисане се получава от омекнали пружини на притискателния диск,затова той задължително се сменява заедно с фродов + лагер.
Другия вариант за тресене след смяна на пълен комплект е неправилен монтаж(не добре центриран) но тогава ще ти тресе винаги- не само когато е загряла.
И другия вариант е кофти съединител - некачествен


- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Hellrider написа:и последен вариант-маховик, който на повечето е двумасов и поема ролята на демпферните пружини от диска при обикновенните съединители. та като се прецака, симптомите са като на заминали пружини, ама то пружини няма на диска и се сменява маховика-към 1000лв
Възможно е да е изкривен маховик (за М40Б18 е 550лв - Дару). Непрекъснато ли тресе или при продължителна работа на двигателя?
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани