Впечатления от Алтернативното гориво което ползвате
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Впечатления от Алтернативното гориво което ползвате
Впечатления от Алтернативното гориво което ползвате
какво ще стане на двигателая от двете горива
нема да се женя за тая кола искам да я карам по евтино докато мога
какво ще стане на двигателая от двете горива
нема да се женя за тая кола искам да я карам по евтино докато мога
Последна промяна dumonbmw2 на 19 Яну 2009, 2:22, променена общо 1 път
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Категорично Не за нито едно от 2те 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
sa6koludia написа:Категорично Не за нито едно от 2те
dinkomg написа: Карай на бензин !
....ииии сега като се почнееееееееееее..............
айде да не му разваляме темата на човека, решил го е вече, задал си е и конкретно въпроса......
Аз гласувам за ГАЗ(Пропан-Бутан), но задължително Газов инжекцион. Аз съм с такъв вече 8500км съм минал и съм адски доволен. Към коледа минах 600км с 36лв. извънградско

П.С. Не е лошо и да потърсиш малко има доста писано из форума

Последна промяна BiTurbo на 19 Яну 2009, 0:11, променена общо 1 път
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
незнам какви са тия метанови бутилки 60 литра. До колкото знам метана е на килограм не на литър. На баштами Таxi-то е с двете големи бутилки и бая си тежат защото като го правиха на таxi сменяха окачването щото грозното Aveo клекна до земята.
Lurking in the shadows
1кг метан = 5.6 литра метан една бутилка 60литра събира 10-12кг + отделно нейното си тегло който е малко по малк0 от обемът и в литри
a по малите бутилки са по тежки за това е по добре една голяма нищо чудно ако таксито е клекнало примерно 3 малки бутилки x 45кг= 135кг
а и метана след 2 месеца пак ще е жълти стотинки

a по малите бутилки са по тежки за това е по добре една голяма нищо чудно ако таксито е клекнало примерно 3 малки бутилки x 45кг= 135кг



Последна промяна dumonbmw2 на 19 Яну 2009, 0:35, променена общо 1 път
Oпределено ни трябва подфорум LPG най-малкото заради 1-2 полезни теми.
При каране на LPG не се налага по-честа смяна на маслото. Тъкмо обратното. Не знам от къде идват тези митове.
Избива се за 10ина х.км. инвестицията в системата (към 5 месеца в моя случай, но покарах доста). При всеки възвръщаемостта на инвестицията е относителна...
Хубав ГИ и обслужен автомобил. няма проблеми.
Относително проста система и лесна за обслужване.
Единственото условие е напълно обслужен дигател. Нови свещи, работеща сонда и да работи перфектно на бензин.
И филтъра се сменя по-често принципно или си купуваш панелен K&N.
Успех.
При каране на LPG не се налага по-честа смяна на маслото. Тъкмо обратното. Не знам от къде идват тези митове.
Избива се за 10ина х.км. инвестицията в системата (към 5 месеца в моя случай, но покарах доста). При всеки възвръщаемостта на инвестицията е относителна...
Хубав ГИ и обслужен автомобил. няма проблеми.
Относително проста система и лесна за обслужване.
Единственото условие е напълно обслужен дигател. Нови свещи, работеща сонда и да работи перфектно на бензин.
И филтъра се сменя по-често принципно или си купуваш панелен K&N.
Успех.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Nik4oZ написа:незнам какви са тия метанови бутилки 60 литра...
Еми колега като не знаеш, не се чувствай длъжен да споделяш какво не знаеш :-) Естествено че метана се продава на килограми, но както всяка друга бутилка и метановата има обем, а той се измерва в литри.
Ако ще слагаш някакъв вид газова система на колата си най-добре е да бъде инжекцион. Особено ако БМВ-то ти е 6 цилиндъра (с пластмасови колектори), не че е невъзможно да се сложи и обикновена уредба, но е по-несигурно.
Ако сложиш газов инжекцион загубите в мощността ще са по-ниски от загубите при метановия инжекцион.
Естествено по-евтин разход ще имаш с метановата система, т.е. тук вече е въпрос на твоя личен избор. Не си задал достатъчно конкретен въпрос за да може да се говори с точност (като разход, лв./100км.).
Цената на газова инжекционна система е доста по-ниска от цената на метановата такава.
Газов инж.: 1000-1600 лв.
Метанов инж.: над 2000лв. е най-евтиния вариант (с 50-60 л. бутилки).
Иначе като системи и двете са еднакво съвместими с колата, т.е. на колата и е горе долу все тая кое от двете ще сложиш. Метановите бутилки наистина си тежат и заемат доволна част от багажника ти :-) но не е нещо с което човек не може да свикне и не бих го нарекъл огромен компромис.
ПП: при подобни газови кризи няма да си доволен ако си на метан. :-) В България може да се каже, че има достатъчно метан станции и са с тенденция да се увеличават (в Пловдив има поне 7-8 ддз).
В по-голямата част от Европа няма такива работи, докато газстанции има навсякъде.
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани