Хидравлика помощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Хидравлика помощ

Мнение от hellsgate » 14 Яну 2009, 16:14

Колеги, по принцип сам чувал че БМВ-тата трябва да имат меки хидравлики , а с моята като че ли не е така .Наскоро си купих Е39 и смених му хидравличното масло (беше ПРАЗНО вътре) но пак ми е твърда. Съмнява ме дали не е от гумите, защото са ми р-р 225. А и също така виждам теч по маркучето за хидравличната течност. Някой ако знае нещо да помага :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 14 Яну 2009, 16:31

Определено гумите колега оказват влияние ,аз също съм с 225/55/16 и се върти по-трудно ,сравнение с 205 ,пробвай на някой колега да усетиш разликата ,Хидравличната течност трябва да е АТФ и за предпочитане да е Декстон 3,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 14 Яну 2009, 20:01

Това не е точно така!
Значи ако колата ти е със сервотроник, тогава волана се върти ултра леко. Но ако рейката е без сервотроник, тогава волана е "тежък". Хидравличната течност в системата трябва да е DEXTRON II (по предписание), или DEXTRON III по мой съвет. Успех!

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 14 Яну 2009, 20:53

А как се познва дали е със сервотроник?Не са ли всички с хидр.усилватели на волана? Щото и моя с е тежък въпреки ,че сложих DEXTRON III

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

садса

Мнение от hellsgate » 14 Яну 2009, 22:01

Значи четох за сервотроник няколко страници , само не открих дали изобщо може да се слага допълнително , и ако може колко ще струва долу-горе да ме светнете щом от това е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 21.01.2006
Местоположение: София
Кара: e60 530d M Sport, X3, X6

Re: Хидравлика помощ

Мнение от DroW » 14 Яну 2009, 23:31

hellsgate написа:Колеги, по принцип сам чувал че БМВ-тата трябва да имат меки хидравлики , а с моята като че ли не е така .Наскоро си купих Е39 и смених му хидравличното масло (беше ПРАЗНО вътре) но пак ми е твърда. Съмнява ме дали не е от гумите, защото са ми р-р 225. А и също така виждам теч по маркучето за хидравличната течност. Някой ако знае нещо да помага :D


Колега за да е мека хидравликата има нужда да се поддържа, а истината е че малко са хората които за 10 години на тая кола са сменили казанчето на хидравликата. Казанчето върви с филтъра вътре в едно и от него както и от течността вътре зависи главно колко мек ще е волана.

Аз имах леко сълзене от въпросното казанче и вместо да долея както правят някои хора и да карам с малко по твърда хидравлика каквато беше преди направо го смених като смених и течността с по новата и версия от БМВ - Декстрон 3. Сега хидравликата ми е по мека от на някои е46ци. Говорим за малки двигатели е46 и колегите като ми завъртят волана се чудеха как така се движи по лесно от на тяхната 3ка волана. Ако ти е твърд волана ти препоръчвам да смених казанчето с филтъра вътре и течност-та разликата е огромна.
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 15 Яну 2009, 13:26

благодаря колега ще сменя казанчето с филтъра да видя как ще е . А никой не ме просветна за сервотроник :| Може ли изобщо да се сложи и ако може колко пари ще ми струва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 15 Яну 2009, 14:09

А колеги някой виждал ли е този прословут филтър в казанчето защото един колега беше писал преди доста време че е строшил на парчета старото си казанче и никакъв филтър не е намерил вътре :confused: Ако няма такъв филтър не виждам смисъл да се сменя казанче.Аз като си подменях хидравличната течност също не видях да има нещо по специално вътре в това казанче което да прилича на филтър

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 15 Яну 2009, 15:11

И аз не виждам да има филтър :roll:
http://ru.bmwfans.info/original/E39/Lim ... l-32_0722/

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 15 Яну 2009, 16:41

Georgi написа:И аз не виждам да има филтър :roll:
http://ru.bmwfans.info/original/E39/Lim ... l-32_0722/


Аз като го купувах питах в Камор дали има филтър вътре и тия
ме гледат така :shock: :shock: :shock: После като го огледах
си личи че филтъра е вграден в казанчето. От външната тръба влиза,
минава през филтъра и излиза през тази, която е в центъра ;)

Обещавам като го сменя другия ден, да го разглобя, по български :mhihi: :mhihi: :mhihi:
и да снимам филтъра :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 194
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW

Мнение от signala » 15 Яну 2009, 17:42

zAcK написа:
Georgi написа:И аз не виждам да има филтър :roll:
http://ru.bmwfans.info/original/E39/Lim ... l-32_0722/


Аз като го купувах питах в Камор дали има филтър вътре и тия
ме гледат така :shock: :shock: :shock: После като го огледах
си личи че филтъра е вграден в казанчето. От външната тръба влиза,
минава през филтъра и излиза през тази, която е в центъра ;)

Обещавам като го сменя другия ден, да го разглобя, по български :mhihi: :mhihi: :mhihi:
и да снимам филтъра :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Добре е да направиш някоя снимка да го видим всички най накрая това казанче какво има и какво няма ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 15 Яну 2009, 22:22

давайте по темата не се отклонявайте бе колеги
BMW ®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 15 Яну 2009, 22:23

колеги така и не ме просветнахте за сервотроника :)
BMW ®

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 17 Яну 2009, 8:30

Сервотроник.
Сервотроник не регулира сервоусилвателя на волана посредством оборотите на двигателя, както е обичайния подход, а е свързан с текущата скорост на автомобила. Електронната модификация, при която усилието върху волана зависи от скоростта на автомобила гарантира висока изходна мощност от сервоусилвателя дори и при ниски скорости на движение; мощността намалява при високи скорости. Това означава, че минимални усилия са необходими за управление на волана при ниски скорости. С увеличаване на скоростта намалява действието на сервоусилвателя, увеличавайки контакта с пътя и позволявайки да се шофира с по-голяма прецизност. В допълнение, се увеличава комфорта и маневреността при паркиране и преминаване през тесни улици.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 17 Яну 2009, 9:53

А благодаря, ще почерпя :lol:
BMW ®

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook