Хидравлика помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Хидравлика помощ
Колеги, по принцип сам чувал че БМВ-тата трябва да имат меки хидравлики , а с моята като че ли не е така .Наскоро си купих Е39 и смених му хидравличното масло (беше ПРАЗНО вътре) но пак ми е твърда. Съмнява ме дали не е от гумите, защото са ми р-р 225. А и също така виждам теч по маркучето за хидравличната течност. Някой ако знае нещо да помага 

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Определено гумите колега оказват влияние ,аз също съм с 225/55/16 и се върти по-трудно ,сравнение с 205 ,пробвай на някой колега да усетиш разликата ,Хидравличната течност трябва да е АТФ и за предпочитане да е Декстон 3,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Това не е точно така!
Значи ако колата ти е със сервотроник, тогава волана се върти ултра леко. Но ако рейката е без сервотроник, тогава волана е "тежък". Хидравличната течност в системата трябва да е DEXTRON II (по предписание), или DEXTRON III по мой съвет. Успех!
Значи ако колата ти е със сервотроник, тогава волана се върти ултра леко. Но ако рейката е без сервотроник, тогава волана е "тежък". Хидравличната течност в системата трябва да е DEXTRON II (по предписание), или DEXTRON III по мой съвет. Успех!
садса
Значи четох за сервотроник няколко страници , само не открих дали изобщо може да се слага допълнително , и ако може колко ще струва долу-горе да ме светнете щом от това е проблема
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Re: Хидравлика помощ
hellsgate написа:Колеги, по принцип сам чувал че БМВ-тата трябва да имат меки хидравлики , а с моята като че ли не е така .Наскоро си купих Е39 и смених му хидравличното масло (беше ПРАЗНО вътре) но пак ми е твърда. Съмнява ме дали не е от гумите, защото са ми р-р 225. А и също така виждам теч по маркучето за хидравличната течност. Някой ако знае нещо да помага
Колега за да е мека хидравликата има нужда да се поддържа, а истината е че малко са хората които за 10 години на тая кола са сменили казанчето на хидравликата. Казанчето върви с филтъра вътре в едно и от него както и от течността вътре зависи главно колко мек ще е волана.
Аз имах леко сълзене от въпросното казанче и вместо да долея както правят някои хора и да карам с малко по твърда хидравлика каквато беше преди направо го смених като смених и течността с по новата и версия от БМВ - Декстрон 3. Сега хидравликата ми е по мека от на някои е46ци. Говорим за малки двигатели е46 и колегите като ми завъртят волана се чудеха как така се движи по лесно от на тяхната 3ка волана. Ако ти е твърд волана ти препоръчвам да смених казанчето с филтъра вътре и течност-та разликата е огромна.
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
А колеги някой виждал ли е този прословут филтър в казанчето защото един колега беше писал преди доста време че е строшил на парчета старото си казанче и никакъв филтър не е намерил вътре
Ако няма такъв филтър не виждам смисъл да се сменя казанче.Аз като си подменях хидравличната течност също не видях да има нещо по специално вътре в това казанче което да прилича на филтър

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Аз като го купувах питах в Камор дали има филтър вътре и тия
ме гледат така



си личи че филтъра е вграден в казанчето. От външната тръба влиза,
минава през филтъра и излиза през тази, която е в центъра

Обещавам като го сменя другия ден, да го разглобя, по български



и да снимам филтъра



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
zAcK написа:
Аз като го купувах питах в Камор дали има филтър вътре и тия
ме гледат така![]()
![]()
После като го огледах
си личи че филтъра е вграден в казанчето. От външната тръба влиза,
минава през филтъра и излиза през тази, която е в центъра
Обещавам като го сменя другия ден, да го разглобя, по български![]()
![]()
![]()
и да снимам филтъра![]()
![]()
Добре е да направиш някоя снимка да го видим всички най накрая това казанче какво има и какво няма

Сервотроник.
Сервотроник не регулира сервоусилвателя на волана посредством оборотите на двигателя, както е обичайния подход, а е свързан с текущата скорост на автомобила. Електронната модификация, при която усилието върху волана зависи от скоростта на автомобила гарантира висока изходна мощност от сервоусилвателя дори и при ниски скорости на движение; мощността намалява при високи скорости. Това означава, че минимални усилия са необходими за управление на волана при ниски скорости. С увеличаване на скоростта намалява действието на сервоусилвателя, увеличавайки контакта с пътя и позволявайки да се шофира с по-голяма прецизност. В допълнение, се увеличава комфорта и маневреността при паркиране и преминаване през тесни улици.
Сервотроник не регулира сервоусилвателя на волана посредством оборотите на двигателя, както е обичайния подход, а е свързан с текущата скорост на автомобила. Електронната модификация, при която усилието върху волана зависи от скоростта на автомобила гарантира висока изходна мощност от сервоусилвателя дори и при ниски скорости на движение; мощността намалява при високи скорости. Това означава, че минимални усилия са необходими за управление на волана при ниски скорости. С увеличаване на скоростта намалява действието на сервоусилвателя, увеличавайки контакта с пътя и позволявайки да се шофира с по-голяма прецизност. В допълнение, се увеличава комфорта и маневреността при паркиране и преминаване през тесни улици.
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани