съединител-ПРОБЛЕМ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2009

съединител-ПРОБЛЕМ

Мнение от naskoto_ » 13 Яну 2009, 0:02

Ето каква е работата-нов съединител на 300 км...свалят се всички карантии и...феродо няма грам!!!!Палците на оритискатела огънати към маховика!!!!Сваляне,ново феродо,сглобяване,същия пробег и отново....мъка.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем,BMW за пръв път пипам,предния път не съм сменял аз съединитела,дето се казва заварено положение.Възможно ли е ако не е сменен коксовия лагер да става така???Вилката има ли някакви особености на захващане,на движение,лагера към вилката?????Това е на 1.8 мотор 115 коня(М40/43 какъв е не знам)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 13 Яну 2009, 0:46

:shock: как така феродо за 100 000 км. ще се износи за 300 тази кола въобще вървяла ли е?
другия вариант е да е адския боклук!!!
Каква марка е тва чудо?
Малко повече подробности!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от naskoto_ » 13 Яну 2009, 1:06

Много невероятно нали...марката е LUK,но пак казвам не съм го сменял аз,и дали е комплект изобщо???Факт е,че на човека са му взели 400 лева със смяната МАЙСТОРИТЕ!!!!Колата вървеше но изведнъж спря,като запалиш си работи,шедала на съединитела си е нормален,скоростите влизат,обаче след известно време почва да мирише на феродо...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Яну 2009, 10:49

Според мен не е монтиран правилно .
Не си спомням коя част беше,но на жорката на комбито имаше нещо износено много малко ,някакъв палец,заради който не му беше както трябва съединителя,може би проблема и тук е сходен.
На практика за да се износи за 300км. трябва да боксува постоянно :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Яну 2009, 21:16

Колега , какви са тия 300 км .... това феродо да не е от масло ... Купи си оригинален комплект на Закс - притискалтен диск , феродов и аксиалне лагер. Огледай вилката да няма луфт на мястото където контактува със аксиалния лагер. И нещо друго ... от едната страна на вилката ,където вилката се захваща за скоростната кутия ( в противоположния край на помпата , където има едно като пластмасово пънче и то държи вилката със една телчица .... виж да не е счупено това пънче пластмасовото и вилката да не е фиксирана от единия край и да играе .... при това положение е възможно и палците на притискателя да се кривят и феродо да се износва бързо понже помпата като притиска вилката тя не повдига равномерно аксиалния лагер и от там идват всички бели ... ). Най добре смени и тъпата вилка с това пласмасовто пънче и телчицата ... и ти гарантирам , че няма да имаш никакви проблеми ...но иди на "МАЙСТОР" или си го направи ти (ако можеш ) за да знаеш , че всичко е както трябва ... аз им няма доверие и една крушка да сменят ...за това си пипам сам ... ) Ааа и лагера дето е на опашката на скоростната кутия и него го смени ... ако подмениш тия джаджи ...не виждам поросто как ще има проблем ... то не останаха части ... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 13 Яну 2009, 21:56

ами щом е ЛУК :mhihi:,остава варианта както каза колегата или да не е монтиран правилно или мастера да е излязъл едно феродо напред :mhihi:,друго не мога да се сетя :!:
а другите чаркаляци как са огледален притискател надрано има ли или само феродовия сдухан?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 13 Яну 2009, 22:32

и за мен варианта е един, майстора да е правил магий на твой гръб за съжаление :(
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 13 Яну 2009, 22:48

А дали този мастор е сменил действително съединител или просто е прибрал парите
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 13 Яну 2009, 22:57

dinkomg написа:А дали този мастор е сменил действително съединител или просто е прибрал парите

или просто му е наковал феродо...
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 13 Яну 2009, 22:58

dinkomg написа:А дали този мастор е сменил действително съединител или просто е прибрал парите

Има един такъв момент.Мастер фокуси :mhihi:
би трябвало да си личи другите части освен износения феродов диск дали са нови.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от naskoto_ » 13 Яну 2009, 23:20

metodi80 написа:Колега , какви са тия 300 км .... това феродо да не е от масло ... Купи си оригинален комплект на Закс - притискалтен диск , феродов и аксиалне лагер. Огледай вилката да няма луфт на мястото където контактува със аксиалния лагер. И нещо друго ... от едната страна на вилката ,където вилката се захваща за скоростната кутия ( в противоположния край на помпата , където има едно като пластмасово пънче и то държи вилката със една телчица .... виж да не е счупено това пънче пластмасовото и вилката да не е фиксирана от единия край и да играе .... при това положение е възможно и палците на притискателя да се кривят и феродо да се износва бързо понже помпата като притиска вилката тя не повдига равномерно аксиалния лагер и от там идват всички бели ... ). Най добре смени и тъпата вилка с това пласмасовто пънче и телчицата ... и ти гарантирам , че няма да имаш никакви проблеми ...но иди на "МАЙСТОР" или си го направи ти (ако можеш ) за да знаеш , че всичко е както трябва ... аз им няма доверие и една крушка да сменят ...за това си пипам сам ... ) Ааа и лагера дето е на опашката на скоростната кутия и него го смени ... ако подмениш тия джаджи ...не виждам поросто как ще има проблем ... то не останаха части ... :mhihi:

даа колега,и моите размисли са в тази посока и наистина вилката е хваната само с тая телчица,което ми се стори много нелепо за едно BMW...Но досега не съм пипал по тая марка и затова питам дали няма някъв пиниз,а то винаги има нещо тънко,което освен от опит,няма как да се разбере.Това пластмасово пънче го няма!Иначе човека ми каза че съединитела е нов,сега тоя преди мене дали е бил съвестен и му е взел 400 лева за ковано феродо не знам...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от naskoto_ » 14 Яну 2009, 19:43

Колеги,проблема е ясен вече,спукан маховик...но и щифта на вилката липса,съединитела не става за нищо,беше нов преди 100 км...Та ще ми трябва маховик за 318 Е36,ако някой има предложения да казва

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от naskoto_ » 14 Яну 2009, 19:44

Колеги,проблема е ясен вече,спукан маховик...но и щифта на вилката липса,съединитела не става за нищо,беше нов преди 100 км...Та ще ми трябва маховик за 318 Е36,ако някой има предложения да казва

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от naskoto_ » 14 Яну 2009, 19:45

Колеги,проблема е ясен вече,спукан маховик...но и щифта на вилката липса,съединитела не става за нищо,беше нов преди 100 км...Та ще ми трябва маховик за 318 Е36,ако някой има предложения да казва

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 14 Яну 2009, 21:03

На кое викаш щифт? От едната страна е пружинка (телена закачалка по-скоро), а от другата страна е едно пишле, около 1 см дължина. Струва някакви стотинки. При мен се беше счупило и лагерът опираше в мембраните на притискателя и се чуваше ужасително хъркане при натиснат до дупка съединител.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook