съединител-ПРОБЛЕМ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
съединител-ПРОБЛЕМ
Ето каква е работата-нов съединител на 300 км...свалят се всички карантии и...феродо няма грам!!!!Палците на оритискатела огънати към маховика!!!!Сваляне,ново феродо,сглобяване,същия пробег и отново....мъка.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем,BMW за пръв път пипам,предния път не съм сменял аз съединитела,дето се казва заварено положение.Възможно ли е ако не е сменен коксовия лагер да става така???Вилката има ли някакви особености на захващане,на движение,лагера към вилката?????Това е на 1.8 мотор 115 коня(М40/43 какъв е не знам)
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж

другия вариант е да е адския боклук!!!
Каква марка е тва чудо?
Малко повече подробности!
Много невероятно нали...марката е LUK,но пак казвам не съм го сменял аз,и дали е комплект изобщо???Факт е,че на човека са му взели 400 лева със смяната МАЙСТОРИТЕ!!!!Колата вървеше но изведнъж спря,като запалиш си работи,шедала на съединитела си е нормален,скоростите влизат,обаче след известно време почва да мирише на феродо...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Според мен не е монтиран правилно .
Не си спомням коя част беше,но на жорката на комбито имаше нещо износено много малко ,някакъв палец,заради който не му беше както трябва съединителя,може би проблема и тук е сходен.
На практика за да се износи за 300км. трябва да боксува постоянно
Не си спомням коя част беше,но на жорката на комбито имаше нещо износено много малко ,някакъв палец,заради който не му беше както трябва съединителя,може би проблема и тук е сходен.
На практика за да се износи за 300км. трябва да боксува постоянно


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , какви са тия 300 км .... това феродо да не е от масло ... Купи си оригинален комплект на Закс - притискалтен диск , феродов и аксиалне лагер. Огледай вилката да няма луфт на мястото където контактува със аксиалния лагер. И нещо друго ... от едната страна на вилката ,където вилката се захваща за скоростната кутия ( в противоположния край на помпата , където има едно като пластмасово пънче и то държи вилката със една телчица .... виж да не е счупено това пънче пластмасовото и вилката да не е фиксирана от единия край и да играе .... при това положение е възможно и палците на притискателя да се кривят и феродо да се износва бързо понже помпата като притиска вилката тя не повдига равномерно аксиалния лагер и от там идват всички бели ... ). Най добре смени и тъпата вилка с това пласмасовто пънче и телчицата ... и ти гарантирам , че няма да имаш никакви проблеми ...но иди на "МАЙСТОР" или си го направи ти (ако можеш ) за да знаеш , че всичко е както трябва ... аз им няма доверие и една крушка да сменят ...за това си пипам сам ... ) Ааа и лагера дето е на опашката на скоростната кутия и него го смени ... ако подмениш тия джаджи ...не виждам поросто как ще има проблем ... то не останаха части ... 

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
ами щом е ЛУК
,остава варианта както каза колегата или да не е монтиран правилно или мастера да е излязъл едно феродо напред
,друго не мога да се сетя
а другите чаркаляци как са огледален притискател надрано има ли или само феродовия сдухан?



а другите чаркаляци как са огледален притискател надрано има ли или само феродовия сдухан?
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
dinkomg написа:А дали този мастор е сменил действително съединител или просто е прибрал парите
или просто му е наковал феродо...


- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
dinkomg написа:А дали този мастор е сменил действително съединител или просто е прибрал парите
Има един такъв момент.Мастер фокуси

би трябвало да си личи другите части освен износения феродов диск дали са нови.
metodi80 написа:Колега , какви са тия 300 км .... това феродо да не е от масло ... Купи си оригинален комплект на Закс - притискалтен диск , феродов и аксиалне лагер. Огледай вилката да няма луфт на мястото където контактува със аксиалния лагер. И нещо друго ... от едната страна на вилката ,където вилката се захваща за скоростната кутия ( в противоположния край на помпата , където има едно като пластмасово пънче и то държи вилката със една телчица .... виж да не е счупено това пънче пластмасовото и вилката да не е фиксирана от единия край и да играе .... при това положение е възможно и палците на притискателя да се кривят и феродо да се износва бързо понже помпата като притиска вилката тя не повдига равномерно аксиалния лагер и от там идват всички бели ... ). Най добре смени и тъпата вилка с това пласмасовто пънче и телчицата ... и ти гарантирам , че няма да имаш никакви проблеми ...но иди на "МАЙСТОР" или си го направи ти (ако можеш ) за да знаеш , че всичко е както трябва ... аз им няма доверие и една крушка да сменят ...за това си пипам сам ... ) Ааа и лагера дето е на опашката на скоростната кутия и него го смени ... ако подмениш тия джаджи ...не виждам поросто как ще има проблем ... то не останаха части ...
даа колега,и моите размисли са в тази посока и наистина вилката е хваната само с тая телчица,което ми се стори много нелепо за едно BMW...Но досега не съм пипал по тая марка и затова питам дали няма някъв пиниз,а то винаги има нещо тънко,което освен от опит,няма как да се разбере.Това пластмасово пънче го няма!Иначе човека ми каза че съединитела е нов,сега тоя преди мене дали е бил съвестен и му е взел 400 лева за ковано феродо не знам...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
На кое викаш щифт? От едната страна е пружинка (телена закачалка по-скоро), а от другата страна е едно пишле, около 1 см дължина. Струва някакви стотинки. При мен се беше счупило и лагерът опираше в мембраните на притискателя и се чуваше ужасително хъркане при натиснат до дупка съединител.

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани