Проблем с палене Е36 318 М43 много тъпо !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с палене Е36 318 М43 много тъпо !!!
Следния проблем има мой приятел с колата, пътува човека от София към Ботевград и изведнъж колата гасне както си върви . Спира и няма палене от тогава се почна по диагностики майстори и никой не знае какво е компютъра няма грешки, бензиновата помпа е проверена и работи, ток има бобината я смени с друга и пак нищо всичко изглежда наред, но колата върти стартера и не иска да запали . Моля ако някой има нещо предвид помагайте защото никой нищо не може да направи !
Колата е 96г, 318 мисля, че м43 се води мотора 115к.с. е !
Колата е 96г, 318 мисля, че м43 се води мотора 115к.с. е !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- venE36
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 27.08.2008
- Местоположение: Габрово Атина
- Пол: Мъж
- Кара: Ракета
- Мечтае да кара: M6
Значи, ако като завъртиш таблото светва, но стартера въобще не завърта значи е имобилайзера, чипа в ключа, но ако въртиш и колата не пали предполагам има доста възможни причини, датчик на коляновия вал ми звучи доста вероятна причина, но при диагностика щеше да излезе със сигурност, сигурен ли си че нямаш грешки при диагностика ?
Имобилайзера не е със сигурност, върти, но не пали. Бензин си има към цилиндрите и то много направо тече от дюзите, компютър сменихме и бобина. Датчика на коляновия вал дали е същият като на моя мотор М50 ? Ако не става кажете ми от какъв мотор може да пробваме датчика да сме сигурни ? Има едно 316 дали може от него да се ползва нещо защото бобината от него я взехме?
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Не се занимавай с предположения, закарай я в сервиза на БМВ.
Иначе не само ще загубиш повече време в ремонти, а и ще ти излезе доста по-скъпо с разните "майстори".
Иначе не само ще загубиш повече време в ремонти, а и ще ти излезе доста по-скъпо с разните "майстори".
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
al3xx написа:Имобилайзера не е със сигурност, върти, но не пали. Бензин си има към цилиндрите и то много направо тече от дюзите, компютър сменихме и бобина. Датчика на коляновия вал дали е същият като на моя мотор М50 ? Ако не става кажете ми от какъв мотор може да пробваме датчика да сме сигурни ? Има едно 316 дали може от него да се ползва нещо защото бобината от него я взехме?
И моята като е с включен имобилайзер върти ,но не пали ...от него е 50 %
С каква аларма си ? имаш и чип предполагам ?

Успя да запали колата, да споделя какво беше ако някой има подобен проблем. Значи доколкото разбрах имало някаква шайба или нещо такова на колановия вал която е метална с гумена сърцевина, гумата се е прецакала и от там при завъртането превърта датчика не отчита правилно и колата не пали. С две думи губи центровка.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Едно газенце имаше същия проблем с IS но след като ходи на автомивка да му мият моторо. Но после се управи. Успех
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани